به فکر حرکت به مریخ ؟ دلایل چرا که ایده نیست که شگفت انگیزی

در ماه ژانویه تا کنون-نوآورانه Elon Musk مشخص شده برنامه های خود را برای ارسال از 1 میلیون نفر به مریخ تا سال

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

در ماه ژانویه تا کنون-نوآورانه Elon Musk مشخص شده برنامه های خود را برای ارسال از 1 میلیون نفر به مریخ تا سال 2050. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده عالی برای کسانی که به دنبال فرار از زندگی بر روی زمین به عنوان آن را احساس می کند بیشتر و بیشتر شبیه به یک شبیه سازی هر روز در حال حرکت به مریخ است که نه تنها حرکت می کند.

سال به مراتب بیش از حد طولانی

آن طول می کشد مریخ 687 روز در زمین به دور خورشید. که نزدیک به دو سال بر روی زمین برای یک سال در مریخ. آیا ما واقعا می خواهید برای طولانی تر کردن زمان ؟ منظورم 2020 فقط نگه می دارد بدتر و بدتر دیگر به ما اجازه دهید آن را بروید. چرا حرکت به عطارد به جای آن از یک سال است که تنها زمین 88 روز ؟ که به معنی 2020 خواهد به پایان رسید ام میدوی را از طریق مارس راست قبل از همه چیز آمار فن. چگونه کامل!

سفر در زمان

دوم آن طول می کشد تا نه ماه برای سفر به مریخ. نه ماه تمام! به عنوان یک جامعه ما به سختی می تواند به ماندن در داخل خانه های ما برای چهار هفته است. و در حال حاضر ما فکر می کنم ما می توانیم چیزهای خودمان را به یک موشک کوچک برای طول بارداری ؟ پوچ است. احتمالا وجود دارد هیچ از Wi-Fi بر روی کشتی های, یا, بنابراین ما باید به خواندن کتاب و یا بازی بازی های هیئت مدیره. که بدان معنی است که ما احتمالا می خواهم بمیرم از خستگی قبل از ما حتی وجود دارد.

بد روشنایی

سوم, آن را بسیار تاریک در فضا مانند زمین ، چگونه انتظار دارید به انعطاف پذیری خود را Instagram followers که شما در فضا اگر شما می توانید حتی نمی توان در این تصویر ؟ مطمئن, شما می توانید با استفاده از فلش اما پس از آن شما نگاه بسیار روشن و آخرتی است که پیروان خود را فکر می کنم شما یک بیگانه. شاید شما می تواند به جلو و بیشتر نفوذ با تظاهر شما ملاقات بیگانه ؟ در هر صورت, آن را به ارزش نیست عدم چاپلوس روشنایی برای تصاویر.

فقدان "شماره 1 دانشگاه دولتی در جهان"

چهارم و احتمالا مهمتر از همه هیچ UC برکلی در مریخ. که شما قرار است به فریاد "برو خرس" ، خالی بی پایان تاریکی است که فضا ؟ وجود دارد حتی یک کنگر فرنگی Basille پیتزا در مریخ ؟ من مطمئن هستم که آنچه علم در خرس زنده ماندن در یک سیاره دیگر شانس خیلی خوب قانع کننده Oski به حرکت به مریخ با همه شما.

قبل از شما ثبت نام به عنوان بخشی از 1 میلیون نفر به هاپ در کنار کشتی در خارج از سیاره ما در نظر گرفتن آنچه که شما باید پشت سر بگذارد. چمن واقعا سبزتر در طرف دیگر.

تماس با Özge Terzioğlu در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب