سوم اهل بیت می میرد به عنوان خانواده اعتراض لامپوک زندان COVID شرایط

عکس: Chrissie راجرزتظاهرکنندگان خواستار آزادی افراد مسن و پزشکی در خطر زندانیان. یک سوم زندانی در زندان فدرال

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399
عکس: Chrissie راجرزتظاهرکنندگان خواستار آزادی افراد مسن و پزشکی در خطر زندانیان.

یک سوم زندانی در زندان فدرال پیچیده در لامپوک مرده است از COVID-19 با توجه به اطلاعات منتشر شده روز شنبه در اداره زندانها' سایت. زندانی که هویت نشده بود منتشر شد قرار بود در فدرال تادیبی موسسه لامپوک (FCI بردسير). این مجموعه را دو COVID-19 مرگ و میر در میان زندانیان در ایالات متحده ندامتگاه لامپوک (USP بردسير). هر دو با شرایط بهداشتی اساسی. از زمان آغاز شیوع این بیماری در اواخر ماه مارس بیش از 1000 زندانیان و کارکنان آلوده شده اند با کوروناویروس.

سانتا باربارا مقامات بهداشت گفت: آنها تا به حال هیچ اطلاعاتی در مورد جدید ترین مرگ به پزشکی قانونی شهرستان را اداره می کند باید صلاحیت برای مرگ تحقیقات که رخ می دهد در داخل USP لامپوک تسهیلات گفت:" کلانتر دفتر سخنگوی Raquel Zick. "متاسفانه ما هنوز مطمئن شوید که دسته تحقیقات خود را, بنابراین شما باید با [اداره زندانهای]." اداره زندانها (BOP) بازگشت نیست درخواست برای نظر.

این مستقل به تازگی دریافت یک پیام توییتر از Cris ذارم همسر سابق از زمان لامپوک زندانی است. ذارم اظهار داشت: زندانیان شاهد بود "یک تابوت لود به یک سیاه ون" در زندان زمینه. ذارم گفت: شوهر سابق او می خواست ناشناس باقی می ماند چرا که اصلاح افسران "فعالانه به مقابله به مثل در برابر هر زندانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم ارائه اطلاعات به رسانه ها." برای شش هفته لامپوک مقامات را به شدت محدود زندانی از دسترسی به تلفن و ایمیل باعث وحشت در میان خانواده هایی که مایل به دانستن وضعیت سلامت عزیزان خود هستند.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


BOP آخرین coronavirus مربوط به مرگ 64 در آن امکانات و افشای دو روز پس از حدود 100 بستگان و حامیان تحصن یکشنبه در اعتراض به این لامپوک پیچیده دروازه. آنها را تقبیح عدم پاسخ توسط مقامات فدرال به توقف لامپوک شیوع آن بزرگ شده در یک نقطه برای تبدیل شدن به بدترین در کشور آنها نه مقامات فدرال برای عدم ارائه پایه سلامت لوازم و قرنطینه حمایت از زندانیان. بسیاری از ادعا زندانیان تغذیه مواد غذایی فاسد جلوگیری از دوش گرفتن و محروم اساسی مراقبت های بهداشتی. "آنها بیمار و آنها نمی گرفتن منابع آنها نیاز به دریافت بهتر" سازمان گفت: Chrissie راجرز از سان برناردینو. "شما نمی توانید به خوبی در یک سلول است."

شکایت خود را تکرار آن در یک طرح دعوی در دادگاه توسط آیتالله سیستانی در هفته گذشته که متهم BOP از نقض هشتم متمم حقوق زندانیان در برابر بی رحمانه و غیر معمول است. این سازمان جزئیات یک حادثه که در آن یک بیمار زندانی محروم بود توجه پزشکی به مدت پنج روز تا او گذشت در سلول خود از حاد تنفسی و شوک است. نماینده Salud کربجل و کالیفرنیا و سناتور دایان فاینستاین و کامالا هریس نیز ابراز نگرانی جدی با BOP عدم اقدام به سپر هر دو از زندانیان و کارکنان زندان از وقوع. معترضین اصلی تقاضا بود اوایل انتشار و یا خانه حبس از سالمندان و پزشکی شکننده اند.

با توجه به BOP وب سایت 988 از 1,069 آلوده زندانیان در این مجموعه در نظر گرفته شده "بهبود" هر چند گسترده تست شده است و در عین حال به جای USP در لامپوک که در آن 1,707 زندانیان زندگی می کنند. کربجل و دیگر قانونگذاران در ادامه به فشار BOP برای اجرای تست توده وجود دارد به منظور بهتر درک دامنه شیوع و برای جلوگیری از کارکنان بیشتر از انتقال این ویروس به جوامع خود.

در طول روز یکشنبه در اعتراض به, زندان, افسران مسدود شده و دسترسی به امکانات و کارکنان مسکن. گشت بزرگراه کالیفرنیا صادر شده یک تعداد انگشت شماری از بلیط به شرکت کنندگان برای رانندگی بیش از حد به آرامی در سانتا لوسیا دره جاده ها است. پس از صفوف 50 یا پس از تظاهرکنندگان جمع شده در نزدیکی Ryon پارک که در آن کشیش جولیا همیلتون خطاب به جمعیت. "این یک بحران ملی نسبت" گفت: همیلتون وزیر Unitarian جامعه از سانتا باربارا. "این عزیزان و انسان که تحت درمان مانند آنها یکبار مصرف. خود را از حقوق اساسی محروم شود."

"ما در حال درخواست برای غیر ممکن است," او رفت. "ما برای پرسیدن صابون و آب گرم است. ما برای پرسیدن یک تماس تلفنی. ما در حال درخواست برای احترام به خانواده های که در مورد مراقبت از خود و عزیزان که شایسته می دانید که آیا آنها زندگی یا مرگ. این است که سخت نیست. آن است که غیر ممکن نیست. آن را فقط نیاز به یک را به آن اتفاق می افتد و مردم در حال اجرا در این زندان نشان داده نمی اساسی بشر نجابت به مطمئن شوید که در طول این همه گیر هر انسان روح است تحت درمان با مراقبت است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن