این بازیکن چوگان سرپهن به بازگشت از مصدومیت در این بهار. در اینجا به همین دلیل او هنوز امید

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:01 PM EDT مارس 14 سال 2020نشسته هنوز هم هرگز به طور طبیعی به اما Hoak

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

نشسته هنوز هم هرگز به طور طبیعی به اما Hoak.

شرقی نیویورک ارشد گفت که او نیاز به انجام کاری تمام وقت است. برای تبدیل شدن به یک سه, ورزش, ورزشکار بود و به طبیعت دوم.

این چیزی است که ساخته شده در دو سال گذشته خیلی سخت است.

و آنچه ساخته شده است این بهار بسیار دشوار به قبول.

Hoak راه اندازی شد برای بازگشت به میدان چوگان سرپهن در این فصل پس از از دست رفته بیشتر از دو سال گذشته از ورزش دبیرستان با بد, آسیب مچ پا. او از دست رفته خود را کل و ارشد رشته هاکی و بسکتبال فصل است.

اما او باز گشت به پایان رسید و با یک داد و بیداد در اوایل ماه مارس. قبل از این بود که رمان coronavirus منجر به تعلیق تمام ورزشی دبیرستان با PIAA در نهایت لغو بهار فصل در 9 آوریل.

"که احتمالا بدترین بخش" Hoak گفت: از دست رفته در این بهار. "من می خواستم که در فصل گذشته. من امیدوار بودم به بازی با دوستان و ضرب و شتم تیم ما تا به حال مورد ضرب و شتم قبل از.

"من تا به حال امید زیادی برای خودم."

از بهار 2018, Hoak تحت دو عمل جراحی با یکی بیشتر در راه است. او در برخورد با عدم اطمینان و سردرگمی در مورد وضعیت سلامت خود را.

او در آنجا ماند مثبت از طریق فیزیوتراپی و دوشنبه جلسات آموزشی. او با لبخند و تشویق برای هم تیمی های زمانی که او می خواست به بازی خودش.

و حتی پس از بزرگترین ناامیدی Hoak هنوز امیدواریم. او مصمم به نگه داشتن او در ورزشی حرفه ای رفتن و بازی کالج چوگان سرپهن.

"شما هرگز نباید تسلیم" Hoak گفت. "پس از من صدمه دیده است من فکر زندگی حرفه ای من بود. اما پس از آن با ناتوانی من فکر کردم که من می توانم دوباره بازی و من هنوز هم انجام دهید.

"همیشه وجود دارد امید است."

بیشتر: 'جای مناسب برای من:' Field hockey player مامان زیر را قدم به قدم در بخش راه

بیشتر: PIAA ورزشی: شناخت نیویورک-Adams ارشد دانشجو-ورزشکاران که از فصل بهار

بیشتر: "شما را به قبول آن است:" چگونه YAIAA ورزشکاران در حال مقابله با فکر از دست نجومی

یک 'بسیار نادر' آسیب

آن را یک آسیب Jason Schoonover با آن برخورد کرده ، شرقی نیویورک مربی ورزشی گفت او صحبت دیرین پزشکان ایم که به سختی آن مواجه می شوند.

شاید به همین دلیل آن را در زمان بسیار طولانی برای تشخیص است.

شرقی نیویورک در حال بازی Kennard-دیل نسبت به پایان سال 2018 فصل به طور منظم زمانی که Hoak گفت: او را زدم پایین توسط یک بازیکن دیگر و فرود در سمت چپ مچ پا "اشتباه است." او متوجه نیست هر چیزی اشتباه بود تا روز بعد هنگامی که او گفت که او به سختی می تواند راه برود.

او در ابتدا که آن را بد پیچ خوردگی اما او به خاطر Schoonover ترس آن می تواند بدتر. که آغاز شد و سرخوردگی بدانند چه چیزی اشتباه است با او مچ پا.

Hoak صرف چهار ماه در بوت و بازدید های متعدد که پزشکان به او گفت که او در برخورد با یک پیچ خوردگی. اما او مچ پا بهتر نشد و Hoak گفت: او گفت: چندین بار که درد بود "همه در سر من."

در نهایت او آموخته است که او تا به حال پاره تاندون پرونئال که مسئول برقراری ثبات در یک فرد پا و مچ پا زمانی که آنها راه رفتن.

"او آسیب بسیار نادر و بسیار پیچیده" Schoonover گفت. "من به صحبت متعدد پزشکان که دیده ام بیش از 10 در 35 تا 40 سال فعالیت حرفه ای. یک زن و شوهر که من می دانم گفت: آنها تنها یک یا دو. پس از آن به چالش کشیدن برای ما از طریق این نوع آسیب است.

"نوتوانی نیست فوق العاده صاف. بر خلاف بسیاری از rehabs آن ارائه مقدار زیادی از درد برای یک مدت زمان طولانی است."

Hoak در نهایت عمل جراحی در اوایل سال سوم و شروع توانبخشی. پس از به سختی قادر به حرکت او ورم مچ پا در ابتدا او کار می کرد تا زمانی که او تلقی آماده به بازگشت برای او junior, چوگان سرپهن, فصل بهار گذشته.

اما درد شدید در مچ پا بازگشت و تقریبا به عنوان به زودی به عنوان او آمار در این زمینه است. او موفق به بازی سه بازی قبل از نیاز به آن را تعطیل دوباره.

او در ابتدا دریافت کورتیزون عکس های اما مشخص شد که تاندون ها بودند retorn و او می خواهم نیاز به عمل جراحی دیگری است.

بود که پس از چند ماه از خسته کننده درمان فیزیکی است.

"این رو دارم که در زمان" Hoak گفت: از خسته کننده غلتک coaster از احساسات او را از طریق رفت. "من می خواستم به بازی وجود دارد و کمک به همه. من می بالابر نه فقط برای دریافت بهتر اما من با اسلحه به ذهن من چه می گذرد

او به عنوان (دوباره) به تدریج بهبود یافته از سادگی کشش به انجام چمباتمه و deadlifts Hoak همچنان درگیر با غرب نیویورک و هاکی تیم بسکتبال به عنوان یک مدیر.

در حالی که او لذت می برد و فعال ماندن و بودن در کنار هم تیمی های او, او گفت: آن را "خشن" بودن در این زمینه است. به خصوص پس از شوالیه رشته هاکی و بسکتبال تیم تا به حال موفق فصل این مدرسه در سال است.

هنوز هم او مربیان و هم تیمی های او تا به حال یک نگرش خوب در تمام نوتوانی.

"او برای هر بازی و من می دانم که بسیاری برای او, اما او بود که همیشه در ارواح خوب" گفت: شرق نیویورک سه-ورزشي ستاره ورزشکار ادیسون مالون که همان ورزش به عنوان Hoak. "او هرگز پایین در خودش است و آن را به من آموخت که بدون توجه به آنچه شما باید هرگز در اهداف خود را. در آن زمان بسیاری برای او هنوز هم شور و شوق و تلاش برای نگه داشتن بازی."

اضافه شده Schoonover: "او بسیار با انگیزه و فرد محور و او نشان داد که بسیاری از آنها ، او بسیار رانده شده به بازی و من فکر می کنم همه ما در پشتیبانی از هدف او برای انجام این کار, اما او سوخته از طریق بسیاری از درد است. لحظاتی وجود دارد که همه چیز آب پز را بیش از برای او, اما او هرگز در زمان آن را به هر کس دیگری. او با قرار دادن آن بر روی خودش را از طریق آن دریافت کنید.

"این فقط یک عهد به سختی."

Hoak اعتبار دوستان و Schoonover برای گرفتن خود را از طریق بار دشوار است. او گفت که او قادر به لذت بردن از روز شنبه سفر به Schoonover را از دو را با شوخی و خوردن مک دونالد زمانی که آنها با انجام درمان است.

"او فقط یک واقعا فرد خوب و او وجود دارد در همه زمان ها" گفت: Hoak شرقی نیویورک مربی. "ما می شوخی و من می توانم به او شکایت در مورد چیزهای کوچک. من رفتم به OSS برای یک زن و شوهر هفته, اما او قطعا انجام بسیاری از ناتوانی."

حرکت رو به جلو پس از ناامیدی

Schoonover شده است در شرق نیویورک برای نه سال و به نام او در این سال دختران تیم لاکراس بزرگترین "چه می شود اگر" لحظه او می تواند به یاد داشته باشید.

شوالیه آورده شش سالمندان که همه تیم اول دانشگاه یا دانشکده تجربه و نمی از دست دادن بسیاری از بازیکنان از یک تیم که رفت 9-7 و به مناطق در فصل گذشته. مالون که من بخش سرپهن برای ماونت سنت مری می توانست یکی از بهترین بازیکنان در لیگ.

نیویورک کاتولیک به احتمال زیاد شده خواهد بود مورد علاقه برای لیگ و منطقه 3 کلاس 2A عناوین و Kennard-دیل است که همیشه یک نیروگاه اما شرقی نیویورک ممکن است تا به حال آن را بهترین تیم در سال.

البته coronavirus منجر به لغو این فصل بهار, ترک همه اطراف شوالیه برنامه به تعجب آنچه که آنها می توانند انجام داده ایم.

"ما از رفتن به لود ارشد کلاس" Schoonover گفت. "آن بچه ها می تواند به رقابت با Susquehannock و نیویورک کاتولیک و Kennard-دیل. وجود دارد بنابراین مقدار آن دسته از دختران و اما می تواند انجام داده ایم."

برای Hoak دست آخر خود را خواهد شد بسیار دردناک است. او در نهایت پاک به بازی دوباره و احساس خوب در مدت زمان محدود او در این زمینه است.

مالون بود که در سرعت برای رسیدن به 300 اهداف شغلی گفت که او احساس می کند راه بدتر برای Hoak پس از آن او می کند برای خودش.

"من فقط می خواستم به یک فصل" Hoak گفت. "برای ارتباط با دوستان و در یک تیم است."

حتی پس از دو راست از دست داد فصل Hoak هنوز هم می تواند این فرصت را داشته باشد.

او در عین حال به را انتخاب کالج, اما تنگ است آن را به سه بخش سوم مدارس و باید این فرصت را به بازی چوگان سرپهن در همه آنها — ناحیهای در شمال غربی دانشگاه, در گرجستان و Westminter کالج و لبنان دره کالج در پنسیلوانیا است.

یک مهاجم که مالون گفت: "حکومت چین" قبل از صدمات Hoak گفت که او نگران در مورد قادر بودن به بازی collegiately اما واز تشویق به اندازه کافی از هم تیمی های دبیرستان که او تصمیم گرفت تا آن را امتحان کنید. او قصد دارد در مطالعه پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی است.

"من فکر می کردم زندگی حرفه ای من خواهد بود بیش از من صدمه دیده است اما از چند ماه پیش مربیان آغاز شده و پیام کوتاه از من و من شده است با صحبت کردن بازیکنان در تیم" Hoak گفت: از اواخر سال استخدام. "من عصبی بود که من می خواهم قادر به رسیدگی به آن و مدرسه پس من باید سختی عمده اما مردم من را با بازی به من گفت که از من در عمل آنها فکر می کنم من می توانید آویزان در سطح کالج."

اضافه شده Schoonover: "هر مربی که می خواهد اما آنها در حال رفتن به یک کارگر سخت می کند که از چیزهای کوچک. او مانند یک شخص منحصر به فرد که سخت در خودش است و متوقف نخواهد شد تا زمانی که او موفق شود."

Hoak هنوز هم نیاز به یک عمل جراحی این یکی برای قرار دادن یک داخلی بریس در مچ پا تا او را حفظ کند spraining آن است. او امیدوار به دریافت آن انجام می شود در تابستان امسال او شده است قادر به برنامه ریزی آن با اعمال جراحی الکتیو فقط شروع به سر در طول بیماری همه گیر.

هر ورزشی آینده Hoak یک پیام برای هر دانش آموز-ورزشکار برخورد با موانع.

"هرگز هر بازی و یا شیوه های مسلم," او گفت:. "شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که از آن خواهد شد خود را آخرین. با کار سخت شما می توانید دوباره بهتر از قبل از قبل از. اجازه ندهید (موانع) شکل شما به دلیل آن بهتر خواهد شد."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن