از طریق ضخیم و نازک: بهترین دوستان سازماندهی Black Lives Matter تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordانتشار: 10:11 PM EDT Jun 1, 2020پر سر و صدا—که 17 ساله Arlette مورالس و Tzipp

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

پر سر و صدا—که 17 ساله Arlette مورالس و Tzipporah Goins توصیف می کنند ارتباط خود را در طول سال اما این که انتظار می رود زمانی که شما بوده ام پس در درجه دوم.

اما آن را هرگز عادی برای آنها به بحث در مورد رویدادهای جاری و بی عدالتی است که اتفاق می افتد در سراسر کشور. در واقع Goins انتخاب شد رئیس جمهور بدنه دانشجویی خود را در سال سوم در آرم آکادمی و مورالس شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز در گذشته است.

زمانی که Ahmaud Arbery مورد خوست و پس از یک ویدئو منتشر شد از Arbery دویدن در گرجستان و ضرب به ضرب گلوله کشته پایین توسط یک پدر و پسر مورالس به سختی می تواند معده آن است.

"من ویران شد. من خیلی دل شکسته و احساسی" مورالس به یاد.

و سپس راست بر روی پاشنه از Arbery مورد تصویری از جورج فلوید منتشر شده است. فلوید شنیده است و گفت او نمی تواند نفس به عنوان یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او. فلوید بعد از درگذشت در بیمارستان.

"آن را منفجر ذهن من بود که یک مورد دیگر تا به سرعت" Goins گفت.

Goins شناسایی به عنوان نیمی سیاه و نیمی اما او می گوید: او تا حدودی تبدیل حساسیت به این موارد به این دلیل آنها اتفاق می افتد به طوری که اغلب.

"این جای تعجب نیست که" Goins گفت:, و اضافه کرد که او پدر و برادر را تجربه کرده اند دهها.

پیدا کردن انگیزه

مورالس می خواستم به استفاده از صدای خود را اما او دقیقا مطمئن نیست که چگونه برای اجرای این طرح تا زمانی که دوست پسر او را به او نشان داد یک livestream کوچک, اما, صلح آمیز, اعتراض که اتفاق افتاده در نیویورک قاره مربع بیش از آخر هفته.

او نمی توانید شانس خود را برای شرکت اما او با استفاده از رسانه های اجتماعی به پیشنهاد این ایده از یکی دیگر از تظاهرات مسالمت آمیز فکر که شاید برخی از همکلاسی ها و معلمان واکنش نشان خواهد داد.

اما پاسخ آمد جریان در.

"من غرق شد با پشتیبانی بسیار. آن را نگه می دارد به من انگیزه دانستن که وجود دارد بسیاری از افرادی که وجود دارد و هیجان برای مبارزه با" مورالس گفت.

در نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز صفحه بیش از 700 نفر گفت که آنها برنامه ریزی برای حضور و 1,700 مردم نشان داد علاقه ای به این رویداد است.

و به ظاهر راست که در آن مورالس چپ کردن با ایده ها و دست آورد پشتیبانی Goins وجود دارد را انتخاب کنید تا هر گونه سست به پایان می رسد وام صدای او را که در آن مورد نیاز است.

"این خیلی خوب است که ما هر دو رهبران در بسیاری از راه های مختلف" مورالس گفت.

با هم آنها افتخار می کنم که در آنها زنان از رنگ است که سازماندهی و حمایت کند.

"برای دیدن که دوست من در حال انجام کاری برای جامعه و حمایت از من و مردم من می دانم در بازگشت من به حمایت از او بیش از حد" Goins گفت.

تظاهرات مسالمت آمیز جزئیات

این تظاهرات مسالمت آمیز برگزار خواهد شد در روز سه شنبه, ژوئن 2, در گوشه شمال شرقی قاره مربع در مرکز شهر نیویورک از 5 تا 6:30 p. m.

مورالس و Goins شده اند در گفتگو با شهردار مایکل Helfrich و شهر نیویورک کمیسر پلیس آزبورن رابینسون به اطمینان حاصل شود که اعتراض صلح آمیز باقی می ماند.

Helfrich گفت: یک بلوک از شمال خیابان جورج بسته خواهد شد بین تقاطع ها از بازار و خیابان و خیابان های فیلادلفیا برای اطمینان از اعتراض نه در تضاد با هر گونه پتانسیل رای دهندگان در روز سه شنبه اولیه.

"ما می خواهیم برای اطمینان از ما نگه داشتن همه شهروندان ما امن" او گفت:.

مقامات شهرستان هشدار چندین مرکز شهر کسب و کار پیش از اعتراض. این شهرستان دارای برنامه ریزی شده تلاش هماهنگ شده با نزدیکی ادارات پلیس بوده و با همکاری نزدیک با سازمان برای اطمینان از اعتراض حاصل با خیال راحت Helfrich گفت.

"اینها بچه های ما از اینجا و بچه های ما به شدت می خواهم صدای" کارلا کریستوفر گفت. "ما با تکیه بر جامعه به مطمئن شوید که صدای آنها سر."

کریستوفر سابق شاعر برجسته برای شهرستان خواهد بود یکی از هشت برنامه ریزی شده سخنرانان در این تظاهرات. شفافیت با دفتر شهردار در اجرای قانون و ساختار بوده است حیاتی ابزار برای کمک به اطمینان از اعتراض باقی مانده غیر خشونت آمیز و فراگیر.

"فقط به خاطر چیزهایی که اتفاق می افتد در سراسر ایالات متحده معنا نیست که ما در کنترل. ما کنترل سرنوشت خود ما در نیویورک," او گفت:.

مورالس و Goins مشترک هدف از ساخت این پلیس در مقابل معترضان را جمع آوری. اما به جای آنها می خواهند اجرای قانون و معترضان به همزیستی در یک فضای بدون خشونت است.

این تظاهرات یکی Goins می گوید لازم است در نیویورک جایی که او معتقد است که مردم تمایل به "از خود راضی" و "خنثی" وقتی که می آید به مسائل مربوط به مسابقه.

"هنگامی که شما انتخاب می کنید به سکوت و سپس شما می گویید که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست" Goins گفت.

مورالس و Goins بیش از تمایل به ترویج تغییر و حمایت, chuckling کمی در مورد این واقعیت است که آنها یک زن و شوهر 17 ساله در سازماندهی یک اعتراض است که اتحاد ملی تاکید درون آن است.

تصور کنید آنچه که ما انجام خواهد داد که ما در کالج ؟

این یک دور فکر کردم برای این ورودی دبیرستان سالمندان و وجود دارد هیچ گفتن چه و یا که آنها نیاز به مبارزه برای آن.

خوشبختانه دوستان خوب نیست فقط باید پشت خود را — آنها را در کنار شما در راه رفتن با شما به عنوان شما هر دو ایستادن برای آنچه که باور دارید در.

خبرنگار نیل Strebig کمک به این گزارش.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن