خسته از Netflix و Infinite? در اینجا راه های مختلفی برای صرف زمان در طول قرنطینه

آیا شما در حال اجرا از راه برای نگه داشتن خود را اشغال شده در طول مستند? خسته از Netflix, Infinite و mindlessl

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

آیا شما در حال اجرا از راه برای نگه داشتن خود را اشغال شده در طول مستند? خسته از Netflix, Infinite و mindlessly پیمایش از طریق Instagram که در آن هر کس به طور ناگهانی تبدیل شدن به یک آشپز? اگر شما به جای حق آمده است. مسدود کردم شما تحت پوشش, با, جدید, سالم راه شما می توانید صرف زمان در طول قرنطینه!

یک زن و شوهر از روز بازگشت من در همان موقعیت بود و خوشتون پدربزرگ و مادربزرگ من به من بگویید که دوران کودکی خود را از داستان و داستان از من در دوران کودکی به تصویب زمان. مادر بزرگ من تصمیم به خارج کردن اسلحه های بزرگ و کشف تمام آلبوم های عکس جمع آوری گرد و غبار در انبار. نتیجه گرفت یک روز تمام از پدیده هنگامی آشکار شد بیش متعدد از آلبوم سیاه و سفید تصاویری از پدربزرگ و مادربزرگ من جوانان به پدر و مادر من' عروسی و حتی عکس از پسر عموی من و من از زمانی که ما خیلی جوان است.

من حتی متوجه نشدم که چگونه به سرعت با گذشت زمان که من در تصاویر و موفق به محور backstory از هر تصویر از پدربزرگ و مادربزرگ من. نگاهی به خاطرات قدیمی و reminiscing در مورد سال که گذشت شاد و سرگرم کننده راه برای گذراندن وقت با خانواده خود را! وجود دارد هیچ چیز مانند تماشای خانه های قدیمی, فیلم ها و reliving تمام لحظات خاص!

علاوه بر این در هفته گذشته به جای صرفا مکالمه تصویری دبیرستان من دوستان برای گرفتن مثل ما معمولا دوست من که عاشق آزمونها تا به حال یک ایده نوآورانه به یک لذت بخش دور از چیزهای بی اهمیت بیش از زوم بود که یک موفقیت قابل توجهی! آن را پر جنب و جوش جلسه و من بسیار آموخته در حالی که همچنین با داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده! قرار دادن یک پیچ و تاب و ساده بر روی چیزهایی که می توانید ظاهر خسته کننده و وظایف فوق العاده طراوت در حالی که هر کس به یک زمان خوب!

یکی دیگر از حکومت من در خانه است و برای جلوگیری از وسواس بحث COVID-19 اخبار. قبل از من استفاده می شود به اقامت تا تاریخ با همه چیز و رفتار مانند یک ایستگاه خبری خودم خارج می گردند اعداد و آمار از هر روز و خواندن و به اشتراک گذاری یک میلیون مقاله در مورد تحولات اخیر. اما آمده اواسط ماه مارس, من به طور کامل متوقف بحث و یا به دنبال در آخرین آمار که به اعتقاد من شگفتی انجام داده است. صحبت کردن در مورد چیزهای دیگر با خانواده بدون در نظر گرفتن همه گیر خط مقدم هر مکالمه به ما اجازه داده است برای حفظ صلح درونی ما.

در نهایت این فرصت را به صحبت کردن با پسرعموهای خود پدربزرگ و مادربزرگ و اقوام. من تا به حال یک زن و شوهر از زوم تماس با خانواده و بستگان است که ماندن در سراسر جهان از ایالات متحده آمریکا به هند به دلار هنگ کنگ به لندن. همیشه وجود دارد بسیار به بحث در مورد! پس ما همه در همان قایق استفاده از زمان به شکل معنی دار ارتباط با خانواده و دوستان است.

بنابراین وجود شما آن را دارند! اجازه دهید ما می دانیم که چگونه شما در حال پیدا کردن راه های جدیدتر برای نگه داشتن خودتان مشغول!

تماس با ناندیتا Radhakrishnan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن