به کاهش هزینه های مسکن در برکلی مستاجرها باید قوی تر حمایت بیشتر خانه

برکلی است برخی از قوی ترین اجاره, قوانین کنترل در کشور — بسیاری از آپارتمان ها دارای کنترل که حد اجاره بها را

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

برکلی است برخی از قوی ترین اجاره, قوانین کنترل در کشور — بسیاری از آپارتمان ها دارای کنترل که حد اجاره بها را افزایش می دهد به حدود 2 درصد در سال است. اما با شدید کمبود مسکن در منطقه خلیج برکلی اجاره کنترل به اندازه کافی به این شهر مسکن مقرون به صرفه است.

برکلی قوانین محلی نیز محدود دلایل صاحبخانه می تواند اخراج مستاجر و نیاز به جابجایی پرداخت برای اخراج که در آن مستاجر در تقصیر نیست (برای مثال اگر مالک می خواهد به حرکت و یا تخریب و جایگزین ساختمان). اما نه این و نه اخیر خنک کننده از منطقه خلیج بازار مسکن با توجه به شرکت های فن آوری انتقال به کار از راه دور به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر کمک کرده است.

در حالی که اجاره در مرکز شهر سان فرانسیسکو رفته اند پایین و شرق خلیج اجاره سازگار باقی می ماند. مردم داد و ستد خود را شلوغ سان فرانسیسکو برای آپارتمان های نسبتا ارزان تر و بزرگ تر واحد در شرق خلیج. آن زمان ما تقویت برکلی اجاره کنترل برای جلوگیری از قیمت سنگ آهن در بازار, در حالی که همچنین تشویق ساختمان بیشتر خانه ها هستند که قادر به رفع نیازهای مدرن-عصر خانواده های افراد و دانش آموزان است.

در حالی که اجاره بها کنترل محدودیت افزایش قیمت برای هر مستاجر چندین شرایطی هنوز هم وجود دارد که به ناحق اجازه صاحبخانه توانایی افزایش اجاره قابل ملاحظه ای است. در طول زمان به خصوص در ساختمان های با گردش مالی بالا اجاره می تواند به سرعت به افزایش به نرخ بازار از بیش از 2000 دلار تا 3000 $در ماه است. چرا که اجاره بها کنترل حفاظت دنبال اصلی مستاجر در اجاره نامه اگر آخرین اصلی مستاجر برگ دیگر هم اتاقی ممکن است به صورت زیادی افزایش اجاره و یا پیدا کردن خود را در حال جا به جا شده. علاوه بر این غیر اخلاقی صاحبخانه اغلب پیدا کردن مالی وسوسه به عنوان انگیزه ای برای آزار و اذیت دراز مدت مستاجران به حرکت کردن.

تا اواخر 1990s برکلی بود قادر به جلوگیری از این طریق جای خالی کنترل, که محدود اجاره را افزایش می دهد حتی پس از یک مستاجر منتقل شده است. جای خالی کنترل ممنوع شد توسط دولت کاستاریکا-هاوکینز اجاره مسکن عمل از سال 1995. لغو کاستاریکا-هاوکینز خواهد شد که در انتخابات ماه نوامبر به عنوان گزاره 21, کلیدی خواهد بود برای نگه داشتن اجاره پایین در بسیاری از اجاره-ساختمان کنترل. آن را نیز اجازه می دهد تا کنترل اجاره حمایت اعمال می شود به خانه بزرگ متعلق به صاحبخانه و شرکت های بزرگ که متعدد هستند در برکلی است.

در علاوه بر این به اجاره کنترل این رقابت نیز می تواند به پایین آوردن هزینه های مسکن. در حالی که هزینه در ساختمان های جدید در حال محبوب با درآمد بالا مسافران و خوابگاه-سبک زندگی دانشجویی که می تواند به کاهش ازدحام بیش از حد در غیر این صورت خانواده محور و محله های, در علاوه بر این به آوردن سود اضافه شده از ارائه یارانه مسکن کم درآمد.

وجود دارد راه های ارزان تر برای ساخت خانه های جدید از ساخت ساختمان های بلند با چند آسانسور گسترده راهروها و بلاعوض داخل گاراژ پارکینگ. فرصت های بسیاری برای ارائه "گم شده وسط" مسکن در حال پنهان شدن در چشم ساده. این خانه شده اند تقسیم و گسترش به افزایش تعداد واحد های موجود برای اجاره. اجازه می دهد بیشتر از این تبدیل می توانید به سرعت در حال ساخت تعداد پایین-هزینه خانه در حالی که ارائه یک فرصت برای بهبود بهره وری انرژی و تبدیل گاز به برق است. این هم یکی از تنها راه برای ایجاد جدید اجاره-کنترل آپارتمان تا کاستاریکا-هاوکینز لغو شده است.

برکلی بحران مسکن نمی تواند یک شبه حل شود. آن را گرفته و سالها برای رسیدن به این سطح از عدم دسترسی و متاسفانه نتیجه مستقیم تصمیم گیری های ضعیف نه تنها در برکلی اما در طول کل منطقه خلیج. عیب یابی این فاجعه نیاز جسورانه و نوآورانه محلی, منطقه ای و ایالتی همکاری است. آن زمان ما فکر می کنم بزرگتر و با وجدان تغییرات به تغییر این دوره از دسترسی به مسکن در برکلی است.

آلفرد Twu, Dohee کیم و شین Krpata در حال اجرا در نرم افزار-مستاجر تخته سنگ برای برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره. رای گیری در حال وقوع است توسط پست الکترونیکی-در رای گیری آنلاین از 5 جولای تا 12.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن