به ماسک یا نه ،

آزادی های مدنی را به سقوط به دیوار از coronavirus به عنوان سانتا Barbarans مبارزه با تازگی از اجباری پارچه پوش

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

آزادی های مدنی را به سقوط به دیوار از coronavirus به عنوان سانتا Barbarans مبارزه با تازگی از اجباری پارچه پوشش صورت. شهرهای سانتا باربارا Goleta و کارپینتریا مورد نیاز آنها را برای کارگران و مشتریان در ضروری کسب و کار است که باز هستند — از جمله بازار مواد غذایی و رستوران ها و خطوط خارج از آنها — اما نه همه ساکنان شهرستان به توافق برسند.

یک درایو توسط تجمع cruised بالا و پایین خیابان دولت و در اطراف De la Guerra پلازا در روز اول ماه مه در اعتراض به ایالت shutdown و آن فاجعه بار اثر در کسب و کار. سواحل شد و در آستانه بسته شدن به دلیل ازدحام قبلی آخر هفته اما این شکایات شامل "fearmongering" درخواست نیاز به ماسک کردن. شهرستان سانتا باربارا نشده مورد نیاز, ماسک, سلامت افسر دکتر هنینگ Ansorg اعلام کرده به این دلیل که علم ندارد آن را به بالا. او به تنهایی نیست. شهرستان ونتورا سلامت افسر ساخته شده همان مشاهده است. اما ممکن است در حال تغییر است.

یک جالوت بررسی 104 مطالعات پزشکی در مورد ماسک و انتقال ویروس توصیه می شود که بله ماسک می تواند به کاهش مرگ و میر از COVID-19. این مقاله به نظر می رسد در Preprints.org به عنوان یک نه هنوز-کارشناسی تکه — یک میانبر همه COVID-مربوط به مقالات علمی-پژوهشی به نظر می رسد — 19 دانشمندان از یک که که از موسسات تحقیقاتی و دانشگاه ها از کیپ تاون به کالیفرنیا. با توجه به عدم درمان یا واکسن علیه COVID آنها یافت پارچه پوشش صورت یک سود که blocked virus انتقال به برخی از درجه است. ماسک های خانگی حتی ارائه یک اقتصادی لبه به ویژه در نور از موج دوم از عفونت انتظار می رود پس از اقامت در خانه محدودیت برداشته می شوند. تجدید شیوع می تواند کسب و کار برای تحمل و خاموش شدن کابوس بار دوم.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


پارچه پوشش صورت به هیچ وجه کافی برای کارگران پزشکی برای آنها N95 و فولاد ماسک محافظت در برابر فعالانه در بیماران آلوده. اما حتی پارچه پوشش ساخته شده از T-shirts, چای حوله و لیف ماساژور گذشت قطره-کنترل آزمون — قطرات بودن منبع اصلی گسترش ویروسی. یک بار موجود در پارچه آنها شانس کمتری برای خشک شدن aerosolized و طولانی طولانی در هوا.

هوابرد انتقال این ویروس در اواخر تحقق در جهان جمعی COVID سفر و یکی که باعث ماسک مشاوره توسط مراکز کنترل بیماری. اخیرا در دانشگاه هنگ کنگ دکتر Kwok-یونگ یون ارائه مدرک از طریق یک مطالعه شامل 52 سوریه همسترها که بسیار شبیه آنزیم گیرنده به یک مورد استفاده توسط SARS-CoV-2 به آلوده کردن انسان.

عکس: Harpoenموانع از ماسک های جراحی شده, بین قفس آلوده و سالم همستر به عنوان طرفداران وزید از یک گروه دیگر.

همستر مطالعه که گزارش شده در جنوب چین صبح پست در مارس 17, قرار می گیرد و مانع از فولاد ماسک بین قفس آلوده و سالم همستر به عنوان طرفداران وزید از یک گروه دیگر. هنگامی که ماسک بر روی بیمار همستر' قفس دو نفر از 12 سالم همستر آلوده کردم. قرار دادن ماسک بر روی جوندگان سالم' قفس منجر به چهار نفر از 12 تبدیل شدن به بیمار. با هیچ مانعی اما 10 از 15 آلوده شد. در حالی که ماسک های جراحی مورد بررسی قرار گرفتند توسط دکتر یون بود که در میان اولین برای جداسازی ویروس سارس در سال 2003 یک اثر مربوط به پارچه ماسک روشن به نظر می رسد. دکتر زودتر انجام hamster مطالعات مشخص شد که پلاسما از بهبود همستر کمک بیمار همستر بهتر است.

انواع مختلف ماسک مورد بررسی قرار گرفت که در میان 104 مجله پزشکی, مقالات در رابطه با ویروس سرماخوردگی و ویروس آنفلوانزا که کوچکتر از coronavirus در اندازه. یکی از Annals of Internal Medicine چهار سرفه COVID بیماران یافت می شود که در مقایسه با ماسک پنبه ماسک باعث 10 برابر کاهش virus. که بسیار کوچک مطالعه همچنین مشخص داخل ماسک های تولید شده بدون ویروس بر روی یک سواب در حالی که خارج شد و تحت پوشش در آنها است.

هنگامی که آن را به ماسک های خانگی که مناسب نیست به عنوان محکم که یک N95 یا ماسک جراحی "انواع ماسک ها حداقل تا حدودی موثر در حفاظت از پوشنده لباس" بررسی شده است. و در حالی که مطالعات موافقت کردند که ماسک به تنهایی نداشت نوش دارو آنها دریافتند که نه آنها را مشاهده و به عنوان یک. شستن دست ها ادامه داد: در میان ماسک-پوست را کاهش می دهد, آیا به عنوان اجتماعی فاصله.

یک گزارش مورد خطاب سفر هواپیما به طور خلاصه. مردی که پرواز کرد از چین به تورنتو و سپس آزمایش مثبت برای COVID پوشیده بود یک ماسک در طول پرواز. هیچ کس در پرواز گرفتار این بیماری نه 25 نفر نشسته در نزدیکی او و نه پرواز. به طور مشابه یک مطالعه موردی از یک فرد مبتلا به آنفلوانزا که سوار یک هواپیما مشخص ماسک صورت کاهش داشته است و این خطر در طول پرواز طولانی است. در واقع کاهش آنفلوانزا از 44 درصد در هنگ کنگ پس از COVID ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله شد گسترده شد که در سال 2020 preprint در medRxiv.org. محلی فصل آنفولانزا به عنوان غیر منتظره ای خفیف.

فکر پوشیدن یک ماسک برای 15 ساعت پرواز ممکن است احساس غیر ممکن است اما در نظر بگیرید که بهداشتکاران دهان به طور معمول در آنها زندگی می کنند در حدود هشت ساعت در روز به عنوان شلوغ پزشکان و پرستاران. در میان خسته اقامت-در-homers فعال پوشیدن یک ماسک صورت به احساس خودکفایی برای بسیاری از این مطالعه تعیین می شود. بیشتر یک حس نوع دوستی و همبستگی بود و در میان جوامع است که در آن هر کس عینک ماسک. پس از آن بود که مزایای اقتصادی: یک مطالعه در سراسر کشور چند اندازه گیری به نفع $3,000-6000$در هر ماسک پارچه با توجه به کاهش مثبت COVID موارد و مرگ و میر کمتر.

شهرستان, بهداشت, دکتر Ansorg ساخته شده خود را, ماسک, مشاوره واضح تر در شب چهارشنبه COVID مطبوعات نشست. او اشاره کرد که آنها مانع از گسترش ترشحات تنفسی: در داخل خانه در یک محل با تهویه "آن را نه لزوما کامل پیشگیرانه برای من نگه دارید از ابتلا به آن," او گفت:. "اما آن است که بسیار نزدیک به 90 درصد به نگه داشتن من از گسترش آن است." اجباری ماسک بودند یک ماده در گروه خود را به طور فعال با توجه به: "این یک بحث جدی ما روزانه به وزن جوانب مثبت و منفی" دکتر گفت:. "نظر ما این است که آن را نمی توانم در یک مقدار زیادی از آسیب مگر اینکه شما مشکلات تنفس از ریه بیماری است." کودکان دریافت معافیت Ansorg گفت.

Ansorg نگران ماسک-استفاده کنندگان را توسعه حس کاذب امنیت و تاکید کرد که شستن دست و اقامت شش فوت از هم جدا از دیگران نیاز به ادامه حاوی ویروس است. اما در خارج از منزل "اگر شما تمام توسط خودتان وجود دارد هیچ نقطه ای به پوشیدن آن را به خاطر شما آن را به هر کسی."

که قطعا مورد مرکز شهر در سواحل و در مسیرهای پیاده روی که در آن اکثریت واکر عدم ماسک صورت و یکدیگر را در یک بستر گسترده آنها به عنوان راه رفتن توسط.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب