'امروز شیطان از دست می دهد': قاتل دولت طلایی محکوم به زندگی بدون آزادی مشروط 88801100011088 جوزف دی آنجلو | اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد جوزف دی آنجلو - قاتل دسته جمعی و متجاوز سریالی معروف به قاتل دولت طلایی، که اعتراف به کشتن 13 نفر و تجاوز به ده ها نفر دیگر در سراسر کالیفرنیا در طول دهه های 1970 و 80 - به طور ناپایدار به پای خود در صبح روز جمعه در سالن رقص دانشگاه ایالتی ساکرامنتو، که در آن صدور حکم خود را به جای تعداد زیادی از قربانیان و اعضای خانواده خود را در حضور برگزار شد. او به کسانی که برای صدور حکم او جمع شده بودند گفت: «من به تمام اظهارات شما، هر کدام از آنها گوش داده ام.» "و من واقعا متاسفم برای هر کسی که من صدمه دیده است." افسر سابق پلیس جوزف جیمز دی آنجلو اعتراف کرد که او قاتل ایالت طلایی است. | اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد سخنان دی آنجلو که به طور توقفی تحویل داده شد، تنها اذعان او به این بود که اظهارات دلخراش ارائه شده توسط قربانیان و اعضای خانواده قربانیانش را در طول سه روز قبل شنیده است. او در غیر این صورت به صورت خیره کننده نشسته بود، مستقیم به جلو خیره شده بود در حالی که بازماندگان کشته شده تلاش های خود را برای بازپس گیری عادی توصیف کردند و قربانیان تجاوز جنسی توضیح دادند که چگونه ترس بر زندگی آن ها مسلط شده است - با استفاده از کلماتی مانند «حقیر» و «شر» برای توصیف مردی که از اولین قربانی شناخته شده اش کلود اسنلینگ توسط دی آنجلو در سال ۱۹۷۵ در ویزالیا به قتل رسید. دبی دومینگو مک مولان (سمت چپ)، دختر چری دومینگو؛ و دادستان منطقه سانتا باربارا جویس دادلی در جلسه دادخواست جوزف دی آنجلو در ساکرامنتو در تاریخ 29 ژوئن 2020. | اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد قبل از اینکه دی آنجلو به خاطر جنایاتش به ۱۱ حکم حبس ابد متوالی بدون آزادی مشروط محکوم شود، یکی از قدرتمندترین قضاوت ها در مورد شکنجه ظالمانه ای که به او وارد کرده بود، روز پنجشنبه از دبی دومینگو مک شولان، دختر چری دومینگو که در سال ۱۹۸۱ به طرز وحشیانه ای در گولتا کشته شد، آمد. در حالی که او سعی می کرد صدایش را ثابت نگه دارد اما گهگاه مکث می کرد، با احساسات رکاب می زد، دومینگو مک شولان پافشاری و عشق مادرش و شادی جذاب دوستش گرگ سانچز را که آن شب نیز قربانی دی آنجلو بود توصیف کرد. دومینگو مک ملان شب را در خانه یکی از دوستانش گذرانده بود و در ۴۰ سالی که از مرگ مادرش در ۱۵ سالگی می سپرد، گفت: «فقط الان تاثیر از دست دادن مادرم را به شیوه ای خشونت آمیز درک می کنم. وقتی برای اولین بار در نوار صحنه جرم زرد اطراف خانه ام متوقف شدم، می دانستم که زندگی ام در حال تغییر است.» <em> دریافت داستان های بالا در صندوق پستی خود را با ثبت نام برای خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز.</em> به عنوان یک روزنامه جامعه هفتگی رایگان، ما باید تکامل و رشد به منظور ماندن مربوطه و رشد در فضای دیجیتال. اگر گزارش ما در مورد جامعه سانتا باربارا برای شما مهم است، ما امیدواریم که شما ما را در تامین آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه ما با حمایت از ایندیپندنت از طریق اشتراک دیجیتال به Independent.com. اخبار فوری، محتوای انتقادی، و انتشار چاپی ما همیشه آزاد باقی خواهند ماند، اما حمایت شما به ما این امکان را خواهد داد که روزنامه نگاری حتی سازگارتر، با کیفیت تر، مستقل ایجاد کنیم. لطفا <i></i> صبر کنیدخرید این مقاله برای $0.49لطفا <i></i> منتظر ورودیا عضویت باشید

در پی سه روز اظهارات قربانی عاطفی، جوزف دی آنجلو به جرم قتل، تجاوز جنسی و آدم ربایی در ۵۳ صحنه مختلف جرم در طو

توسط NEWSWORLDS در 1 شهریور 1399

در پی سه روز اظهارات قربانی عاطفی، جوزف دی آنجلو به جرم قتل، تجاوز جنسی و آدم ربایی در ۵۳ صحنه مختلف جرم در طول بیش از یک دهه به ۱۱ دوره زندگی متوالی محکوم می شود.

'امروز شیطان از دست می دهد': قاتل دولت طلایی محکوم به زندگی بدون آزادی مشروط برای اولین بار در سانتا باربارا مستقل ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب