تاون هال نشست مورد بحث شاخص های مورد نیاز برای بازگشایی

شهردار برکلی جسی Arreguín میزبانی مجازی تاون هال جلسه شنبه برای بحث در مورد این شهر پیشرفت در برخورد با COVID-

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

شهردار برکلی جسی Arreguín میزبانی مجازی تاون هال جلسه شنبه برای بحث در مورد این شهر پیشرفت در برخورد با COVID-19 و برای پاسخ به پرسش شهروندان در مورد این شهر انتقال به بازگشایی.

Arreguín و لیزا هرناندز های عمومی شهرستان افسر بهداشت با تاکید بر اهمیت استفاده از پنج شاخص — کل تعداد موارد کاهش در بیمارستان افزایش ظرفیت کافی ویروسی تست, تماس, ردیابی و تجهیزات کافی برای تمام ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی — برای قضاوت در مورد وضعیت ویروس و تاثیر آن در منطقه خلیج است. این شاخص ها و ایالت کالیفرنیا را راهنمایی خواهد بود که چگونه مقامات می دانم زمانی که شروع به باز دوباره.

"ما در حال بحث در مورد -- و نه فقط داخلی در شهر, سازمان, من می دانم که ما در منطقه ای بهداشت و درمان افسران در حال بحث در مورد به عنوان به خوبی — چگونه برای برنامه ریزی یک گذار از پناهگاه در محل سفارش و شروع به کاهش برخی از محدودیت در انواع خاصی از کسب و کار" Arreguín گفت: در طول این رویداد. "ما در حال رفتن به عجله به آن را به تصمیم گیری است که متفکر بر اساس داده ها."

هرناندز به روز رسانی است که 1,418 آزمون گرفته شده و گزارش 4.6 درصد از آنها دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. او وجود دارد گفت: حدود 39 تست های گرفته شده در یک روز اما باید به 240 تست در روز به منظور دیدار با شاخص قبل از توجه به بازگشایی.

هرناندز افزود که وجود دارد دو زبانه پرستار غربالگری خط موجود از دوشنبه تا جمعه است که شهروندان می توانند تماس بگیرید اگر آنها می خواهند به دانستن بیشتر در مورد تست و COVID-19. نیز وجود دارد که وظیفه نیروهای کمک به جمعیت های آسیب پذیر در برخورد با این ویروس.

Dee Williams-ریدلی شهرستان, مدیر گفت: اگر یک شهروند است که در برکلی و نیاز به یک ماسک آنها باید رویکرد یک افسر پلیس به عنوان آنها نیاز به ماسک بر روی دست را به کسانی که نیاز به یک.

در اشاره به جمعه بودن روز مادر, اما هرناندز روشن ساخته است که اگر شهروندان زندگی می کنند نه با مادران خود آنها باید نه شکستن پناهگاه در محل سفارش به آنها مراجعه کنید. او توصیه می شود با استفاده از FaceTime و حذف یادداشت ها در درب برای جشن تعطیلات و افتخار مادران در حالی که هنوز هم امن است.

ویلیامز-ریدلی همچنین تشکر مقدم شهر کارگران و گفت: عملیات اورژانس مرکز یا EOC به طور کامل عملیاتی است. وجود دارد منابع در دسترس برای شهروندان و کسب و کار در EOC وب سایت برای کمک به آنها در گسترش آگاهی در مورد ایمنی از قبیل دانلود تابلوهای با COVID-19 احتیاطی.

"اگر چه برکلی و منطقه خلیج منطقه هنوز ملاقات شاخص های محلی برای آرامش پناهگاه در محل سفارشات کسب و کار می تواند نقد و بررسی دولت دستورالعمل و شروع به فکر کردن در مورد در نهایت بازگشایی مجدد" Wiliams-ریدلی گفت: در طول این رویداد. "این خواهد شد کمک به ما در ایجاد برکلی-طرح خاص همانطور که ما حرکت رو به جلو است."

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب