ترافیک هشدار: سازمان دیده بان برای من-83 مسیر انحرافی اطراف کوه گل رز خیابان پل

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 8:22 AM EDT Jul 29, 2020بزرگراه میان ایالتی 83 ترافیک خواهد بود detour

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

بزرگراه میان ایالتی 83 ترافیک خواهد بود detoured یک شب این هفته در اطراف یک پل جدید ساخته شده در کوه گل رز تبادل با توجه به پنسیلوانیا بخش حمل و نقل است.

بیراهه در حال برنامه ریزی برای یک شب پنج شنبه و جمعه. خدمه خواهد بود تنظیم تیرهای پل جدید دهانه در کوه گل رز خیابان بیش از بزرگراه.

کار بر روی اولین span شروع خواهد شد در 11 p. m. امشب و تکمیل شود در 5 صبح پنجشنبه PennDOT گفت. آن را تحت تاثیر قرار عازم جنوب ترافیک.

مسیر انحرافی را طی شامل شدن در بازار و خیابان interchange (خروج 19A). رانندگان را سر شرق و در خیابان بازار شرق و در سمت راست هینز جاده ها است. در کوه گل رز خیابان را دیگر راست و سپس به عقب در بزرگراه ها در I-83 جنوبی بر روی سطح شیب دار.

کار بر روی دومین span خواهد بود از ساعت 11 شب جمعه و تکمیل شود ساعت 5 شنبه PennDOT گفت. این تاثیر می گذارد عازم شمال ترافیک.

ترافیک خواهد شد در خروج 18 — کوه گل رز interchange — و سمت چپ بر روی westbound کوه گل رز خیابان. رانندگان پس از آن را یک اقدام فوری و مناسب برای دریافت بر روی عازم شمال بر روی سطح شیب دار.

کار پل بخشی از من-83 کوه گل رز قبل که باقی مانده است به مراتب پشت برنامه. پیشنهاد در $58.3 میلیون آن شامل تقریبا کامل پیکر بندی دوباره از interchange برای بهبود ایمنی و سهولت تراکم.

خدمه بسته یک بخش از Haines جاده بیش از یک آخر هفته در اوایل این ماه برای ساخت و ساز. آنها همچنین به تازگی باز جدید من-83 جنوب رمپ خروج بر روی کوه افزایش یافت و به پایان رسید مسیر انحرافی حلقه برای رسیدن به من-83 جنوبی بر روی سطح شیب دار.

PennDOT و پیمانکار چری هیل ساخت Jessup, Md., باقی می ماند قفل شده است و در یک دعوای حقوقی بیش از تاخیر در این پروژه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب