نما کاری در اصل از نیویورک به طرز وحشیانه ای کشته شده در, فیلادلفیا, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 11:20 AM EDT Jun 14, 2020دومینیک "Rem'mie" Fells که بزرگ شدم در نیویورک بود,

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

دومینیک "Rem'mie" Fells که بزرگ شدم در نیویورک بود, شاد, عاشق, فرد — همیشه با یک لبخند همیشه مایل به گسترش عشق — گفت: او پسر Nieisha هاوکینز.

به همین دلیل هاوکینز و دیگر خانواده و دوستان شما نمی تواند درک آنچه اتفاق افتاده است به Fells, 27 مرکزی نیویورک دبیرستان گراد که به مطالعه در Cheyney دانشگاه و اخیرا در فیلادلفیا زندگی می کردند.

با توجه به 6ABC, Fells' تجزیه و دور انداخته یافت دوشنبه در Schuylkill رودخانه در جنوب غربی در نزدیکی فیلادلفیا Bartram باغ.

"ما فقط نمی فهمم چرا آنها را به انجام این کار؟" هاوکینز گفت: Fells یک نما ، "آن فقط باید حل شود چرا که به هیچ وجه کسی باید می رفت و از طریق آنچه او را از طریق رفت."

بیشتر: چگونه یک بچه در حال رشد در قلب مرکزی بهبهان. یافت می شود صدای خود را به عنوان یک تراجنسیتی نوجوان

بیشتر: این یک افتخار بزرگ ماه – در حال حاضر اجازه دهید برخی از پیشرفت واقعی در بهبهان

پلیس فیلادلفیا اند و نه اعلام یک انگیزه برای قتل اگر چه با توجه به 6ABC "در روز قبل از قتل او دیده می شد مبارزه با مرد آشنایی."

یک GoFundMe صفحه تنظیم و برای رسیدگی به هزینه های مراسم تشییع جنازه — ایجاد شده توسط Fells', خواهر, Dioor ادموندز و در اصل مجموعه ای در $1,000 — به سرعت سر به فلک کشید به بیش از 100.000 دلار در کمک های مالی.

"خانواده ما در عزاداری و در ناباوری مطلق که چیزی شبیه به این می تواند اتفاق می افتد به یکی از خود ما" ادموندز نوشت. "دومینیک که اغلب به نام رفت Rem'mie بود واقعا یکی از یک نوع است. ما می تواند اطمینان شما که ما متوقف نخواهد شد تا زمانی که او قاتلان یافت و در خدمت عدالت است درآمده است. با تشکر از شما برای کمک های مالی و برای کمک به ما را از طریق این زمان تلاش."

هاوکینز گفت که Fells زندگی کرده بود در فیلادلفیا مشغول به کار در صنعت مد و "او خود چیزی." اگر وجود دارد هر گونه بحث یا درگیری که قبل از مرگ او Fells' طبیعت می شده اند به تطهیر آن و مثبت ماندن او گفت:.

"خانواده وجود ندارد تا او را نجات دهد," او گفت:. "چه شد و او آخرین افکار؟"

فیلادلفیا را از همجنسگرایان امور منتشر شد بیانیه ای در Fells' مرگ, خواستار عبور دردناک و همچنین نشان دهنده زمان مبارزات BTQ خانواده است. درد از دست دادن چنین است همیشه دشوار است, اما از آن است که به خصوص عمیق به عنوان ما در میان غرور ماه—یک فصل به طور معمول پر از شادی و جشن برای بسیاری از افراد در جامعه ما است.

بیشتر: زن با زخم گلوله در بر داشت دروغ گفتن در جاده ها در شمال Codorus Twp., پلیس می گویند

بیشتر: زن تحقیق 'نای و محل سکونت" و "ضد یخ" در Pinchot پارک, قتل, پلیس می گویند

"به عنوان هزاران نفر را به خیابان ها اعلام که سیاه زندگی موضوع بسیار مهم است ما به یاد داشته باشید که این شامل سیاه, ترانس زندگی می کند. دومینیک Rem'mie Fells زندگی اهمیت.

"ما در حال یادآور شد با این و بی شماری دردناک دیگر ضرر و زیان به خصوص در درون ما فراجنسیتی جوامع — که بسیار وجود دارد که از چپ به کار تا زمانی که ما رسیدن به برابری کامل احترام و پشتیبانی برای همه ما" انتشار متحده است.

چگونه برای کمک به

اگر شما هر گونه اطلاعات در مرگ دومینیک "Rem'mie" Fells, 27, شما می توانید تماس با اداره پلیس فیلادلفیا با شماره 911 تماس PPD ناشناس Tipline در (215) 686-راهنمایی و یا ارسال یک نکته از طریق PPD سایت. هر کسی راحت است که تماس با پلیس می تواند در تماس با دفتر همجنسگرایان امور برای تسهیل.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن