ادای احترام به همسایه ها که خوراک ما: Perrydell و قهوه ای هستند 'مواد غذایی واحه' در میان COVID هرج و مرج

نظرالیزابت Stoltz منتشر شده 11:52 AM EDT مه 7 سال 2020اگر شما بسته چشم خود را و تصویر شاعرانه لبنی, مزرعه Perr

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

نظر

اگر شما بسته چشم خود را و تصویر شاعرانه لبنی, مزرعه Perrydell مزرعه های لبنی است که به احتمال زیاد نه بیش از حد دور از آنچه شما تصور. با یک انبار قرمز گیاهی زمینه نشانه ای از مقابل تبلیغات بستنی طعم ماه Perrydell شده است یکی از نقاط مورد علاقه در شهر من از دوران کودکی است.

از آن جایی که عمه من حاشیه و عمو جیم در زمان برادر من و من در آفتاب بعد از ظهر تابستان در حال رشد است. ما خوش آمد می گوید گوساله با نام حیوان خانگی آنها را با ما چسبنده دست و بلعیدن ما یخ مخروط کرم قبل از آنها ذوب شده است.

شروع پنج سال پیش از آن جایی که پدرم شروع به خرید تمام اعضای خانواده من (و در نهایت دوستان و همکاران من) سالانه Perrydell کریسمس پیراهن ("بسیار لبنی کریسمس!"). این یک سنت او را نگه داشته تا همیشه از آن محسوب می شود همانطور که مطمئنا به عنوان یک نیم گالن Perrydell شکلات, شیر را می توان در پدر و مادر من' یخچال.

فقط پایین جاده است قهوه ای باغ و مزرعه بازار. از سرشار بوشل از سیب و گلابی در entryway به انبوهی از شکر کیک و پای whoopie در نانوایی آن غیر ممکن است به ترک قهوه ای را دست خالی. از آن جایی که خانواده من را به خارج از شهر مهمان برای نشان دادن این منطقه بیشترین مواد غذایی بازدید و جایی که مادر من و من لذت بردم بی شماری فنجان قهوه و کاسه بلغور جو دوسر پخته زمانی که من دیدن خانه از واشنگتن ،

کافی است بگویم من گنج این مکان و خاطرات من از آنها. یک متن از پدر من چند هفته پیش اما روشن ساخته است COVID-19 خواهد اضافه کردن یک فصل جدید به این خاطرات. او فقط پیچیده مواد غذایی اجرا برای آماده شدن برای پنسیلوانیا قریب الوقوع اجتماعی فاصله نظم و خوشحال بود که به گزارش همه چیز پدر و مادر من نیاز می تواند خریداری شده از Perrydell و قهوه ای را با برخی از توقف مس در پوسته و چند نزدیکی قصابی فلفلی در برای اندازه گیری خوبی.

به عنوان ما صحبت بیشتر در مورد جدید خود را COVID-19 خرید مواد غذایی معمول آن را به من زده است که این نشانه محلی مصرف شد در معنای جدید. آسایش آنها را فراهم الان نمی آیند فقط در قالب یک مخروط بستنی یا لیوان, ترد, سیب, اما در دانستن آنها که در آن پدر من – تعیین COVID-19 مواد غذایی خریدار است – با خیال راحت کردن در مواد غذایی است.

در سراسر جهان خرید مواد غذایی تبدیل شده است به تازگی مملو فعالیت – کامل با دستکش, ماسک صورت و استراتژیک بهنگام اجتماعی فاصله داشته باشد. COVID-19 است که ما را وادار به تجدید نظر در آن و چگونه ما ما خرید مواد غذایی.

برای خانواده براون و Perrydell باید از تبدیل شدن مناسبت های خاص مقصد به جلسه تقریبا تمام پدر و مادر من' مواد غذایی نیاز دارد. آنها که در آن خانواده من فروشگاه می توانید با خیال راحت غذا خوردن سالم و حمایت از نیویورک محلی مواد غذایی جامعه همه در حالی که استقبال توسط نام – حتی زمانی که پشت یک ماسک صورت. آنها اجازه خانواده دوباره به هم متصل نه تنها با آنچه در فصل و تولید فقط چند مایل پایین جاده بلکه با هر یک از دیگر بیش از FaceTime ما اشفتگی فکری موقتی دستور العمل های جدید و خلاق جایگزینی برای مواد تشکیل دهنده است که نمی توان برداشت از دیگری اجرا سریع به فروشگاه. برای استفاده از پدرم کلمات آنها به تبدیل شدن به یک "مواد غذایی واحه" در میان COVID-19 هرج و مرج است.

به عنوان COVID-19 آزمون ما سیستم غذایی در هر سطح من هرگز بیشتر سپاسگزار برای مکان هایی مانند Perrydell و قهوه ای و کارکنان است که باید نگه داشته قفسه نگردند ، در زمان شادی و در حال حاضر در زمان بحران این مکان و مردم نگه داشتن خانواده تغذیه. در حال حاضر بیش از هر زمان آنها نشان دهنده بهترین زادگاه من.

الیزابت Stoltz که در آن بزرگ شده نیویورک شهرستان مستقر در واشنگتن که در آن او یک مدیر در FoodMinds یک ارتباطات و مشاور آژانس متخصص در جهانی غذا و تغذیه در امور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن