شهر زيبايي است که هميشه نزديک قلبم را نگه مي دارم

وقتی که من برای تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا ثبت نام کردم، فکر می کردم که در رم یا بولونیا می ماندم. با ای

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

وقتی که من برای تحصیل در خارج از کشور در ایتالیا ثبت نام کردم، فکر می کردم که در رم یا بولونیا می ماندم. با این حال، برنامه سفر گروه من تریست به عنوان شهری که ما برای سه هفته در آن اقامت داشت. تا حالا اسم تریست رو نشنیدم، من بی درنگ ناراحت شدم کمی می دونستم تریست تبدیل به زیباترین، مرموز ترین و رمانتیک ترین شهری میشه که تا حالا داشتم

سه هفته معلوم شد که کافی نیست. من به خاطر افسون و رمز و رازشهر که در هر گوشه اي به راه مي افته، خيلي دوست داشتم که در تريست بمونم.

در یک یکشنبه که همه از مدرسه خارج شده بود، من تصمیم گرفتم به سادگی در اطراف شهر راه رفتن. من تمام روز رو گشتم و با ساختمان های بی شماری، خیابان ها و جواهرات کج و خیابون ها، مثل آمفتئاتر رومی که به قرن اول برمی گرده، پرت شدم. برخلاف رم یا فلورانس، تریسته برای گردشگران طراحی نمی شود، به همین دلیل من آن را دوست داشتم.

تریست، برای من، جایی از پرتوجگی آمیخته با تمایز است. Piazza Unità d'Italia به عنوان بزرگترین میدان شهر که رو به دریای آدریاتیک قرار دارد، ایستاده است. من ساعت ها در لبه اسکله می خوابیدم و با خوردن پیتزا، تماشای امواج و احساس آرامش می گفتم.

با این حال، تریست دارای یک سمت کاملا متفاوت از این شلوغ، شلوغ piazza. همچنین تپه های آن بر فراز تپه های ساختمان های قدیمی، خیابان های باریک و رستوران های مخفی است.

در بسیاری از خیابان های کج و کنار کوچه های کوچک، من متوجه دسته های کوچک بر روی دیوار. در ابتدا، من به عنوان چرا دسته بند در برابر بسیاری از ساختمان وجود دارد اشتباه گرفته شد.

خوب، معلوم است که در طول فصول بارانی، این باد قدرتمند به نام "بورا" وجود دارد که به اندازه کافی قوی است که شما را بیش از ضربه زدن وجود دارد! در هر کتابی درباره تریست، "بورا" همیشه به عنوان نمادی از شهر ذکر شده است.

یکی از دختران در این سفر تصمیم گرفت به عقب در پاییز به آنجا حرکت کند زیرا او واقعا عاشق شهر quaint. حالا، من نمی توانم صبر کنید برای دیدار او و سفر به خیابان های زیبا.

تریست یک محل سردرگم و درهم و برهم است که تا قرن ها پیش مورد تحسین قرار خواهد گرفت. اگر چه در حال حاضر تحت فشار قرار, شایعه آن است تریست به زودی ونیز جدید ایتالیا تبدیل خواهد شد. من نمی توانم بیشتر موافق مقبول - آن را یک گوهر پنهان با مقدار بسیار زیادی از زیبایی است که بسیاری از مردم هنوز به کشف است.

تماس با ناتالیا بروسکو در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن