Tröegs دم میزبان 3 روز جمع آوری کمک برای کارکنان بهداشتی درمانی در بیمارستان های محلی

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 5:40 PM EDT مه 5 سال 2020Tröegs مستقل دم است که با هدف بالا بردن $30,00

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

Tröegs مستقل دم است که با هدف بالا بردن $30,000 برای خط مقدم پزشکی کارگران در این هفته.

این هرشی مبتنی بر صنعت آبجوسازی اهدای 100 درصد از تمام درآمد حاصل از آن منظقه انتخاب کنید تا سرویس به چهار بیمارستان های محلی. جمع آوری کمک ها آغاز شد و روز شنبه, آوریل 4 و اجرا می شود از طریق تا چهار شنبه, مه 6 با توجه به آزادی مطبوعات.

Tröegs اهدای درآمد حاصل از پن استیت میلتون S. هرشی مرکز پزشکی در هرشی UPMC اوج بیمارستان در هریسبورگ و غرب ساحل و لنکستر بیمارستان عمومی در لنکستر. کمک های مالی ارائه خواهد شد در 50 دلار کارت هدیه و توزیع به طور مساوی بین چهار تجهیزات پزشکی.

بیشتر در خط مقدم کمک: مبارزه با مبارزه خوب: مس پوسته Co. تغذیه نیویورک کارکنان بیمارستان در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

مربوط به: 'من می دانم چگونه آن را احساس می کند قادر به تحمل مواد غذایی': بوربن کوره صاحب فید همسایه

"کارکنان بهداشت و درمان ما کاملا ضروری در طول این نامشخص زمان. ما سپاسگزار برای خود فداکارانه تعهد به حصول اطمینان از ایمنی جامعه ما و ما امیدواریم که این کارت های هدیه ارائه یک نقطه روشن برای این کارگران" co-founder کریس Trogner در بیانیه ای گفت.

Tröegs آبجوسازی واقع در 200 Hersheypark رانندگی در هرشی. منظقه انتخاب باز است از 1 تا 7 p. m. روزانه. اشخاص علاقه مند ممکن است به صورت آنلاین سفارش دهید و را انتخاب کنید یک وانت بار و یا تماس 717-534-1297.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب