طوفان گرمسیری پری می تواند برخی از باران به مرکزی بهبهان.

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 7:31 PM EDT Jul 9, 2020طوفان گرمسیری پری است که انتظار می رود برای

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

طوفان گرمسیری پری است که انتظار می رود برای ارسال قابل توجه باران و بادهای توفانی به Mid-Atlantic coast آغاز جمعه.

پنسیلوانیا مرکزی ممکن است یک بیت از باران اما این در مورد آن با توجه به استیو تراویس یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در کالج ایالتی.

"به نظر می رسد اصلی تاثیر خواهد داشت برخی از باران [جمعه] به خصوص در شهرستان لنکستر و شرق وجود دارد" تراویس گفت: پنج شنبه. "به طور کلی, آن است که فقط برای رفتن به یک نظر اجمالی ضربه مرکزی Pa."

پری با تشکیل پنج شنبه بعد از ظهر حدود 40 کیلومتری شرق Cape Hatteras, کارولینای شمالی با توجه به خدمات ملی آب و هوا گزارش.

بیشتر: بعد از 4 جولای ضرب وشتم در نیویورک, رییس آتش نشانی نشان می دهد لغو قانونی از آتش بازی

بیشتر: Hersheypark باز شامل, ماسک امنیت بالاتر و متوسط چک

سنگین باران و جاری شدن سیل rip جریان است که انتظار می رود با پری به احتمال زیاد خواهد شد در امتداد ساحل نیوجرسی در اطراف جزیره و به کانکتیکات, تراویس گفت.

باران است که انتظار می رود آمار مرکزی بهبهان. در صبح و مخروطی با اواسط بعد از ظهر. بخش شرقی لنکستر کانتی می تواند تا یک اینچ از باران جمعه. که مقدار افت خواهد کرد و به یک چهارم تا نیمی از یک اینچ در بخش غربی این شهرستان و در شرق شهرستان نیویورک.

غربی نیویورک شهرستان, Adams, فرانکلین, Cumberland, Dauphin و لبنان در حال انتظار برای دریافت متناوب باران نور در بهترین حالت.

"این به نظر می رسد بسیار سریع طوفان" تراویس گفت. "نه مانند رعد و برق ما تا به حال در این هفته خواهد بود گسترش کمی بیشتر از آن."

مردم در سواحل نیوجرسی دلاور و مریلند می توانید انتظار سنگین باران در جمعه گاه به گاه با gusts باد. خطر در ساحل قوی تر خواهد بود rip جریان قبل و بعد از طوفان.

"مردم از دیدن ساحل باید توجه هر چیز محلی نجات غریق در حال گفتن آنها" تراویس گفت. "آنها باید با توجه به شنا کردن شرایط است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن