طوفان گرمسیری Isaias کمک می آیند از central Pa.: فرماندهی واحدهای مستقر در هند سنگ

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 7:39 PM EDT Aug 1, 2020پنسیلوانیا مرکزی نمی رود به هر چیزی بیش از ج

توسط NEWSWORLDS در 12 مرداد 1399

پنسیلوانیا مرکزی نمی رود به هر چیزی بیش از جاری شدن سیل در برخی موارد جزئی از طوفان گرمسیری Isaias اما این بدان معنا نیست که این منطقه نمی تواند در حالت آماده باش.

که به دلیل خدمت عملیات تاکتیکی سیستم وسایل نقلیه و خدمه برای U. s. Army Corps of Engineers, Baltimore منطقه هستند که مستقر در نیویورک است. آنها در حالت آماده باش/آماده به کار به "ارائه تلفن همراه فرماندهی و کنترل مراکز و ارتباطات قابلیت های هر کجا که مورد نیاز است" بر اساس یک سپاه به انتشار اخبار.

حتی اگر مقامات در حال نگه داشتن یک چشم بر متعدد سدها و مخازن در مرکز Pa. وسایل نقلیه می تواند هر نقطه فرستاده می شود و نه لزوما در منطقه ما است.

در حالت آماده به کار هستند اضطراری فرماندهی و کنترل وسایل نقلیه و ارتباطات تلفن همراه و وسایل نقلیه است که می تواند به عنوان فرمان وسایل نقلیه و یا دفاتر بر روی چهار چرخ برای اولین پاسخ دهندگان مقامات دولتی و برنامه ریزی اضطراری و تیم های واکنش.

بیشتر: شش روز heatwave به پایان می رسد پس از طوفان کمپرسی باران باعث جاری شدن سیل اما جیوه برای صعود دوباره

کوین فیتزجرالد, هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در کالج ایالتی گفت: طوفان گرمسیری Isaias ردیابی است به خیس خوردن مرکزی بهبهان. روز سه شنبه اما چیزی بیش از جزئی سیل احتمال زیاد نیست.

"در حال حاضر طوفان گرمسیری برنامه ریزی شده است برای ضربه زدن به Delmarva شبه جزیره اواخر سه شنبه" فیتزجرالد گفت. "سه شنبه خواهد بود که نزدیک ترین عبور به منطقه ما. چرا که ما در شرایط خشک آن را در باران قابل توجه برای انجام هر گونه آسیب در اینجا."

اما او گفت که این طوفان می تواند تغییر کند. یک حرکت به شرق و از آن می تواند ما را از دست ندهید در دسترس نباشد. یک حرکت داخلی می تواند به طور قابل توجهی بیشتر باران و حتی برخی از توفانی باد.

به دلیل طوفان مسیر سپاه مهندسان ارتش است که نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی Susquehanna و پوتوماک منابع آبی و سنگ سد در شهرستان نیویورک است که در آن وسایل نقلیه نگهداری می شوند.

"U. s. Army Corps of Engineers, Baltimore منطقه و پرسنل خود را آماده برای کمک به جوامع در منطقه ما کاهش خطرات ناشی از طوفان Isaias و به سرعت در حال پشتیبانی پاسخ اضطراری تلاش های محلی و یا در سراسر کشور در حمایت از دولت و فدرال پاسخ فعالیت های" بالتیمور منطقه فرمانده سرهنگ John T. Litz گفت. "این لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده است که همیشه آماده به پشتیبانی محلی و فدرال واکنش اضطراری تلاش و به خصوص آمادگی خود را برای دوباره به عنوان FEMA مهندس باید نیاز بوجود می آیند."

مقامات نظارت بر اندازه گیری سطح آب و مخزن شرایط در زمان واقعی برای تصمیم گیری در دروازه عملیات در سدها در منطقه است.

اگر عملیات سد نیاز به اصلاح فراتر از معمولی جریان تغییرات را دریافت اخطار از طریق محلی خود را مدیریت اضطراری کانال.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب