ترامپ در Pa.: چگونه تماشا کنیم، آنچه ما در مورد بلیط، ترافیک و بیشتر از

می دانیم آب نبات Woodall ایالاتمتحده آمریکا امروز شبکهپنسیلوانیا کاپیتول اداره منتشر شده در 8:34 صبح EDT اوت 1

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399
می دانیم

رئیس جمهور دونالد جی ترامپ روز پنجشنبه در پنسیلوانیا خواهد بود، یکی از توقف های متعدد مبارزات انتخاباتی در کشورهای میدان نبرد به عنوان دموکرات ها برگزاری کنوانسیون ملی خود را.

نیروی هوایی یک قرار است ساعت ۲:۳۰ بعد از شب در فرودگاه بین المللی ویلکس-بار/اسکرانتون فرود بیاید و رئیس جمهور به محصولات ساختمان ماریوتی در قدیمی فورج، حدود ۱۵ دقیقه خارج از زادگاه جو بایدن، اسکرانتون سفر خواهد کرد.

انتظار می رود ترامپ در ساعت ۳ بعد از نیمه شب حدود یک «نیم قرن از جو بایدن آمریکا را شکست داده» صحبت کند در همان روز معاون سابق رئیس جمهور نامزدی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری را می پذیرد.

بیشتر: جو بایدن به اندازه کافی نماینده برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ها تضمین کرد

این 38اُم سفر رئیس جمهور به پنسیلوانیا از زمان اعلام ریاست جمهوری در جریان انتخابات سال 2016 خواهد بود. او ۱۹ بار به عنوان نامزد جمهوری خواه، یک بار به عنوان رئیس جمهور منتخب و ۱۷ بار به عنوان رئیس جمهور نشسته از این ایالت بازدید کرد.

از جمله بازدیدهای قبلی او در این سال می توان به شهرستان بالا ماکنجی در دره لیهای در تاریخ 14 مه و اسکانتون در 5 مارس.

چگونه تماشا کنید

معلوم نیست که آیا جریان زنده ای از بازدید وجود خواهد داشت یا نه، اما کمپین یک رویداد مجازی را ساعت ۸ بعد از ظهر پنجشنبه برگزار خواهد کرد تا سخنرانی ترامپ را در آهنگ قدیمی بازپخش کند. اينجا پيداش کن

بلیط

کمپین جزئیات کاملی در مورد دیدار رئیس جمهور منتشر نکرد، اما به نظر می رسد که یک رویداد بسته با پوشش خبری باشد.

بر خلاف برخی از تظاهرات قبلی ترامپ، هیچ بلیط ی در وب سایت کمپین او برای ورود به داخل این رویداد در دسترس نیست.

به گزارش فرمانداری، پنسیلوانیا هنوز تحت هدایت بیش از 25 نفر در داخل یا 250 نفر در فضای باز، همراه با فاصله اجتماعی و ماسک در فضاهای عمومی است.

با این حال ، کمپین ارائه بلیط به یک رویداد مجازی در 8 بعد از ظهر پنجشنبه برای دیدن یک پخش از اظهارات رئیس جمهور.

ترافیک

همیشه ترافیک سنگین تر وجود دارد که رئیس جمهور بازدید پنسیلوانیا.

جمعیت معمولا در اطراف فرودگاه که در آن ترامپ زمین و در نقاط در طول مسیر به مقصد خود را تشکیل می دهد.

حامیان همچنین می توانند در خارج از محصولات ساختمان Mariotti، جایی که ترامپ قرار است به صحبت می کنند جمع آوری کند.

بسته شدن جاده اعلام نشده است، اما تاخیر در شمال شرقی پنسیلوانیا در اطراف ویلکس-بار/اسکانتون فرودگاه بین المللی و محصولات ساختمان ماریوتی انتظار می رود.

هوا

هر کسی که انتخاب می کند به ایستادن در خارج و موج در موتورکید قادر خواهد بود برای لذت بردن از آب و هوای خوب, تابستان. بنابر گزارش سرویس ملی آب و هوا، این بالا 80 و پایین آن 58 است. آسمان آفتابی در طول روز انتظار می رود.

چرا اسکرانتون؟

پنسیلوانیا یک ایالت میدان نبرد کلیدی است و با ۲۰ رای انتخاباتی خود، یکی از نتیجه دارترین انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود.

به گفته تحلیلگران، ترامپ بعید است که در فیلادلفیا و پیتسبورگ رای گیری کند، بنابراین او به یک گروه قوی در گوشه های شمال شرقی و جنوب غربی پنسیلوانیا نیاز دارد.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ شهر لوزرنه را حمل کرد، جایی که ویلکس بار( Wilkes-Barre) مرکز شهرستان است و شهرستان لاکاوانا را از دست داد، جایی که اسکانتون در آن است، با کمتر از ۴۰۰۰ رای.

ترامپ در پا: چرا رئیس جمهور به زادگاه بایدن می ره

ترامپ در مورد چی صحبت خواهد کرد؟

انتظار می رود ترامپ رویکردی را در پیش بگیره که در سال ۲۰۱۶ کار می کرد. او خود را به عنوان یک خارجی سیاسی در برابر حریف دموکرات خود که ده ها سال تجربه در واشنگتن دی سی.

این بار، او نزدیک به چهار سال تجربه به عنوان رئیس جمهور، اما او قصد دارد به تضاد است که در برابر دهه ها از بایدن "شکست خورده" رهبری، با توجه به بیانیه های مبارزات انتخاباتی.

چه دموکرات ها می گویند

کمپین بایدن، ترامپ را بازدید آینده یک «نمایش جانبی» نامیده است.

رویداد "تلاشی رقت انگيز برای پرت کردن این واقعیت است که ریاست جمهوری ترامپ برای هیچ چیز جز بحران ها، دروغ ها و تقسیم بندی ها ایستاده است - برعکس آنچه پنسیلوانیاها برای آن گرسنه اند و آنچه جو بایدن و کامالا هریس نمایندگی می کنند، "اندرو بیتس سخنگوی کمپین بایدن در بیانیه ای گفت.

شهردار اسکرنتون پیج کنتی و دموکرات ها از شمال شرقی پنسیلوانیا ساعت ها قبل از سفر رئیس جمهور به برجسته کردن چگونگی وعده های شکسته دولت ترامپ تاثیر خانواده ها در منطقه میزبان کنفرانس مطبوعاتی مجازی.

در بیانیه ای از دموکرات ها گفته شده است: "این گروه همچنین در مورد چگونگی ریشه های اسکانتون معاون رئیس جمهور جو بایدن و تعهد به کار کردن مردم او را به بهترین نامزد برای بازسازی ملت ما را مورد بحث قرار خواهد داد."

آب نبات وودال خبرنگار شبکه امروز ایالات متحده آمریکا است. او می تواند در 717-480-1783 و یا در توییتر در @candynotcandace.

این پوشش تنها با حمایت خوانندگان ما امکان پذیر است. امروز برای اشتراک دیجیتال ی ثبت نام کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب