مغلوب ساختن پیشی جستن در دیدار با خانواده اورت پالمر جونیور که درگذشت در نیویورک شهرستان, زندان,

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 3:55 PM EDT Jun 16, 2020رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ر

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت او در دیدار با خانواده اورت پالمر جونیور که درگذشت در حالی که در بازداشت در نیویورک شهرستان, زندان, پس از تبدیل خود را در برجسته اتهامات DUI در سال 2018 است.

مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به جلسه قبل از او امضا فرمان اجرایی در دولت اصلاحات. او همچنین صحبت با خانواده های دیگر از افرادی که از دست داده ام جان خود را در تعامل با اجرای قانون است.

"به همه صدمه زدن به خانواده من می خواهم شما بدانید که همه آمریکایی ها سوگواری توسط سمت خود را. عزیزان شما نمی خواهد که درگذشت بیهوده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز. "ما یک ملت. ما اندوهگین با هم. و ما التیام با هم."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او هرگز نمی تواند تصور کنید که خود را در درد و غم و اندوه. او گفت: او به یک تعهد برای همه خانواده ها با وزیر بهداشت ، Tim Scott, R-کارولینای جنوبی و دادستان کل ویلیام Barr.

"من قول می دهم به مبارزه برای عدالت برای همه مردم ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

بخوانید: "او فقط می خواستم به خانه آمده:' خانواده می خواهد پاسخ پس از مرگ در نیویورک شهرستان, زندان

لی Merritt پالمر خانواده وکیل توییتی که "ما امن یک تعهد مستقل تحقیقات فدرال از هر یک از خانواده ها که همراه من به کاخ سفید است."

"این تعهد است نه ارز" مریت گفت. "این تعهد کمک کند صرفه جویی در آینده زندگی می کند اما به طور بالقوه کمک خواهد کرد که این خانواده ها عدالت را دریافت کنید."

مربوط به: 'ما در نظر آنها او را کشتند:" خانواده خواسته پاسخ به مرگ در شهرستان نیویورک, زندان

در مارس 7, 2018, Palmer آموخته است که او تا به حال برجسته مورد DUI و تبدیل خود را به حل و فصل حکم اعضای خانواده گفت. او بازداشت شده به نیویورک شهرستان, زندان قرار داده و در یک سلول واحد در سازمان دیده بان به خودکشی.

سپس دو روز بعد پالمر شروع به ضربه زدن سر خود را بر روی تلفن درب در 4 صبح او مطابق با یک فرمان به دراز کشیدن و قرار دادن دست خود را پشت سر او با توجه به یک گزارش کالبد شکافی.

اصلاحات افسران نیروی مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت او را به خویشتن داری صندلی. زمانی که پالمر گرفته شده به واحد پزشکی, این گزارش می فرماید: "چشم خود را به نظر می رسد هنوز هم و سر تکیه داد به طرف." او بعد از درگذشت در بیمارستان نیویورک.

پالمر, 41, سیفرد دلاور بود و پدر دو فرزند و یک ارتش ایالات متحده کهنه.

همچنین علاقه: نیویورک شهرستان, هیات منصفه به نظر می رسد بررسی ارتش ایالات متحده جانباز مرگ, ایمیل, نمایش

نیویورک شهرستان, دفتر پزشکی قانونی اعلام کرده است که خود باعث مرگ شد "عوارض بعد از یک هیجان زده, دولت در ارتباط با مسمومیت با متامفتامین در طول فیزیکی خویشتن" با "احتمال sickling سلول های قرمز اختلال" را به عنوان یک عامل کمک کننده. شیوه ای از مرگ نامشخص بود.

اما اعضای خانواده بر این باورند که او به قتل رسید. مادر او گل رز به طرح دعوی در ایالات متحده دادگاه منطقه در هریسبورگ.

یک York County هیئت منصفه به نظر می رسد بررسی مرگ او.

کایل پادشاه یک سخنگوی نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه گفت: این پرونده همچنان فعال بررسی است.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب