مغلوب ساختن پیشی جستن به بازدید پنسیلوانیا به عنوان او به دنبال فشار رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به بازگشایی سریع تر

کورتنی سوبرامانیان و دیوید جکسون ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:54 AM EDT مارس 14 سال 2020واشنگتن – رئیس

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به تور یک پزشکی عرضه توزیع کننده در میدان نبرد سیاسی ایالت پنسیلوانیا در روز پنج شنبه او به عنوان فشارهای دولت دموکراتیک فرماندار به حرکت سریع تر در بازگشایی اقتصاد در میان coronavirus بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تور اونز و جزئی Inc. تجهیزات پزشکی کارخانه در اللنتون جایی که او انتظار می رود به ارائه سخنان در دستیابی این کشور ذخایر پزشکی تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش و فولاد لباسهای که همه آنها توزیع شده توسط 137 ساله پنسیلوانیا شرکت.

سفر می آید به عنوان برگ برنده را تشویق کرده است محلی معترضان و برخی از دولت اوباما که تهدید به سرپیچی رژیم صهیونیستی است. تام گرگ طرح به صورت مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد دولتی است. این فقط آخرین شکاف بین رئیس جمهور و یک فرماندار دموکرات.

گرگ اخراج یک هشدار در دوشنبه تهدید "عواقب" برای شهرستان است که سرپیچی از دستور خود را و شروع به بلند کردن محدودیت جلوتر از برنامه. فرماندار اعلام کرد قصد دارد برای حرکت شهرستانهای طریق تدریجی "قرمز و زرد و سبز" بازگشایی با بیشتر بیش از 30 شهرستانها را در "زرد" فاز کاهش محدودیت های اعمال شده توسط جمعه.

نظرسنجی: اکثر رای دهندگان می گویند تهمت و پنس باید پوشیدن ماسک در

اما یک گروه کر در حال رشد از معترضان و محاکمه مقامات محلی در برخی از استان ها هنوز تعیین شده به عنوان "قرمز" و یا مناطق هنوز هم موضوع را به اقامت در خانه سفارشات باید گفت آنها آغاز خواهد شد بازگشایی کسب و کار بدون گرگ تصویب. فرماندار گفت: شهرستان که دست انداختن سیستم خطر از دست دادن اختیاری فدرال بودجه محرک مشروب مجوز و بیمه.

پنسیلوانیا وزارت بهداشت تایید 707 موارد جدید COVID-19 روز چهارشنبه در مجموع 58,698 موارد است. کیستون دولت که دیده است 3,943 مردم از coronavirus تا ششم-اکثر موارد تایید شده در ایالات متحده آمریکا

مت Bellis که تاسیس بازگشایی PA Facebook گروه و سازماندهی یک اعتراض در دولت کاپیتول مراحل روز جمعه گفت که او معتقد است که دولت می تواند با خیال راحت شروع به بازگشایی و که فرماندار باید اجازه می دهد تا ساکنان به "قضاوت است که آنها خیال لازم است برای خود و خانواده خود را."

"فرماندار گرفته است بر خود خاص و اضطراری قدرت است که فراتر از قصد اصلی از قانون و او در حال حاضر با مجمع عمومی پنسیلوانیا" Bellis گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که دولت باید "امن به سرعت حرکت می کند!" حتی به عنوان اعضای خود coronavirus نیروی کار هشدار داد در برابر لغو محدودیت های بیش از حد سریع است. Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت پانل مجلس سنا در روز سه شنبه که او را نگران متحده اجتماعی کاهش فاصله سفارشات بدون در نظر گرفتن احتیاط کافی که می تواند ماشه جدید شیوع بیماری مرگبار.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "کاملا" مخالف با Fauci نگرانی بیش از محدودیت های بلند و تردید او در بازگشایی مدارس در پاییز.

"پس آنتونی است که یک فرد خوب بسیار فرد خوب است. من در مخالفت با او" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فاکس کسب و کار شبکه با ماریا در مصاحبه ای که پخش پنج شنبه صبح.

"ما به کشور ما باز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "در حال حاضر ما می خواهیم به آن را انجام دهد با خیال راحت اما ما همچنین می خواهم به آن را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. ما نمی تواند نگه دارید در رفتن مثل این. ... شما با داشتن تیمارستان در حال حاضر در خیابان. شما نمی توانید این کار را. ما باید برای به دست آوردن آن را باز کنید."

رئیس جمهور روز دوشنبه با اشاره به تظاهرات در پنسیلوانیا به عنوان مثال از آمریکایی ها مشتاق به بازگشت به کار و بازگشایی مدارس.

"فقط به نظر می رسد هیچ تلاش خاصی آبی متحده به عقب بر گردیم به دنده و مردم نمی خواهید به ایستادگی برای آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "آنها می خواهند کشور ما باز من می خواهم کشور ما باز هم. من می خواهم آن را باز کنید با خیال راحت اما من می خواهم آن را باز کنید."

بیشتر: ضد قرنطینه تظاهرات تهمت فشار قرار داده و فرمانداران سیاسی tightrope بیش از coronavirus

در پاسخ به رئیس جمهور نظرات گرگ گفت: "نمی دانم چگونه شما امن باقی بماند و به سرعت حرکت می کند." او گفت که او به دنبال در یک مطلب "اندازه گیری" رویکرد و کسانی که هجوم دستور دولت اقدام "ترین قسمت راه است."

دو اصطلاح فرماندار به خبرنگاران گفت: روز شنبه بود که او آگاه از سفر رئیس جمهور غنی را به Allentown اما استقبال از این دیدار به عنوان طولانی به عنوان برگ برنده روزجهانی دولت پروتکل های ایمنی.

"من می خواهیم کسی از آمدن به پنسیلوانیا به احترام تلاش های ما برای ایمن ماندن به نگه داشتن مردم در امن و کسب و کار در هر کجا که او به دیدار" گرگ گفت. "من امیدوارم که او می کند همه چیز را در قدرت خود را برای حفظ کارکنان امن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است sparred دموکراتیک فرمانداران در هفته های اخیر از جمله گرچن Whitmer میشیگان و واشنگتن را Jay Inslee به او فشار متحده به محدودیت هایی که فلج اقتصاد ایالات متحده و چپ میلیون ها نفر بیکار.

رئیس جمهور گفت: او را مشتاق به ترک محدوده کاخ سفید برای بازگشت به تجمعات انتخاباتی او برگزار شد قبل از coronavirus بحران آشکار شد. در اوایل این ماه ناروا سفر به شهر فینیکس ایالت دیگری مهم خود را به مناسبت انتخاب مجدد به تور Honeywell مرکز تولید ماسک و ماسک صورت.

هر دو طرف در نظر پنسیلوانیا انتقادی به برنده کاخ سفید در ماه نوامبر. مغلوب ساختن پیشی جستن eked یک پیروزی هیلاری کلینتون در پنسیلوانیا در سال 2016 با صرف 44,000 رای. روز پنج شنبه در این سفر نشانه ای از رئیس جمهور 18 بازدید به دولت پس از مصرف ،

بایدن در زیرزمین: می توانید مبارزات انتخاباتی از محل کار به خانه مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان شروع به سفر ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار به دیدار پنسیلوانیا در ماه گذشته اما این سفر بود scuttled بیش از نگرانی های ایمنی. مقامات این ایده از مغلوب ساختن پیشی جستن و رفتن به Braskem امریکا کارخانه در Marcus قلاب, Pa. در اوایل سال جاری ده ها تن از کارگران ماند در این گیاه برای 28 روز مستقیم به طوری که آنها می تواند باقی می ماند ویروس رایگان در حالی که تولید مواد اولیه مورد نیاز به ماسک و لباس و بهداشتی دستمال مرطوب.

مغلوب ساختن پیشی جستن سفر هرگز برنامه ریزی شده به دلیل شرکت ابراز نگرانی های ایمنی گفت: یک دولت رسمی صحبت خواست نامش فاش نشود به بحث در مورد نگرانی های امنیتی.

جدید کاخ سفید, سلامت, پروتکل خواهد بود در اثر زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید از مرکز توزیع در اللنتون رسمی گفت.

اعضای حزب ریاست جمهوری انتظار می رود به پوشیدن ماسک یا صورت پوشش مقرر در کاخ سفید به قوانین هر چند تهمت خود را احتمالا نمی پوشیدن یک مقام رسمی گفت. رئیس و کارکنان خود را نیز انتظار می رود به شرکت در اجتماعی فاصله در طول سفر است.

کمیته ملی حزب دموکرات سخنگوی Maddie مککمب به نام مغلوب ساختن پیشی جستن پنسیلوانیا بازدید از یک "غیر قابل توجیه و گستاخی سیاسی سفر" طراحی شده برای "منحرف کردن اذهان از مغلوب ساختن پیشی جستن هرج و مرج و بی اثر coronavirus پاسخ."

پنسیلوانیا حزب دموکرات سخنگوی آندرس Anzola توصیف کارخانه تور به عنوان یک "بدبینانه عکس op."

"دولت او هنوز هم ندارد که این ویروس را تحت کنترل و کارگران در پنسیلوانیا هنوز هم دسترسی ندارید به کافی تست و شخصی (personal protective equipment)," Anzola گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن