سعی کنید دوباره سانتا باربارا

اگر شورای شهر می خواهد به طور جدی شنیدن از مردم در آمریکای لاتین و Chumash جوامع در مورد توسعه یک رابطه بهتر ب

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

اگر شورای شهر می خواهد به طور جدی شنیدن از مردم در آمریکای لاتین و Chumash جوامع در مورد توسعه یک رابطه بهتر با اداره پلیس بپرسید دادستان شهرستان ، درخواست های موجود سازمان های جامعه است که نشان دهنده این جوامع به حاشیه رانده شده و که رهبران این جوامع است.

اساس نظرات من:

من به ارمغان آورده اند متفکر و قدرتمند آفریقایی-آمریکایی صداها مانند کشیش دیوید مور از سانتا باربارا به جماعت. به عنوان یک نتیجه, ما ایجاد یک گروه به رهبری کشیش مور و خودم که برنامه ریزی و کمک به تسهیل چندین جدی گفتگو با اعضای سانتا باربارا اداره پلیس و افراد از آفریقایی-آمریکایی جامعه است.

علاوه بر این کشیش مور و من به ارمغان آورده اند برنامه های برخورد با نژادی و تعصب مذهبی به اسقف دیگو گارسیا دبیرستان و به نیروهای جدید به سانتا باربارا اداره پلیس.

علاوه بر این من مجبور با سنت یهودی به وزن به شدت در حمایت از مسلمات است که به وضوح مقابله با نژادپرستی "شما باید عشق و عشق همسایه خود را به عنوان خود را" (لاویان 19:18,34). یهودی کتاب مقدس فرمان ما 36 بار به ما نشان می دهد نگرانی برای کسانی که تحت درمان به حاشیه رانده شده در میان ما. ما اسطوره های خلقت با یک مجموعه ای از پدر و مادر در باغ عدن به ما یادآوری از منشاء مشترک همه انسان ها است. این می آموزد که همه مردم فرزندان از یک مجموعه واحد از پدر و مادر به طوری که هیچ فرد می گویند: "جد من بیشتر از شماست."

خاخام آبراهام جاشوا Heschel آموخت که نژاد پرستی است "خائنانه انکار وجود خدا." تورات می آموزد برابری همه انسان ایجاد شده در تصویر خدا (پیدایش 1:27).

پیشنهادات بر اساس باور من این است که یک سازمان اجتماعی است که بهترین راه حل مناسب به بیشتر به طور موثر ارائه مرجع تخصصی برای جامعه ورودی به جای یک شهر ، یک جامعه سازمان باید:

1) به خوبی می دانید موجود جامعه و سازمان است که در حال حاضر قوی و مورد احترام و شهرت برای گرد هم آوردن صدای از کسانی که به حاشیه رانده شده همراه با گروه های دیگر در جامعه ما است.

2) که رهبری این سازمان جامعه به وضوح و به شدت شامل رهبران شناخته شده از جوامع به حاشیه رانده شده در سانتا باربارا

3) و این که سازمان ثابت کرده اند تعامل تکنیک های است که اجازه می دهد تا برای ورودی جامعه مدنی و محترم
و صادقانه شیوه ای برای به حداکثر رساندن فرصت برای همه صداها شنیده شود

برخی از سازمان ها به نظر می تواند شامل: صندوق سانتا باربارا شفا عدالت مشترک میز ال سنترو.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب