دو کال بیس بال بازیکنان با اهدا علمی تمام منطقه افتخارات

تاریخ outfielder کانر مک و دوم پارچ نیک ناظر بودند به نام به علمی تمام منطقه بیس بال تیم در 14 ماه مه خود را ب

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

تاریخ outfielder کانر مک و دوم پارچ نیک ناظر بودند به نام به علمی تمام منطقه بیس بال تیم در 14 ماه مه خود را برای موفقیت در این درس و در الماس است. دو تن از آنان مفتخر به همراه شماری دیگر از دانشجویان ورزشکار از کشورهای غربی برای داشتن یک 3.30 معدل یا بالاتر و کمک به طور مداوم در این زمینه است.

کانر مک یک مدیریت کسب و کار عمده و عضو تحسین دانشکده هاس کسب و کار کاهش یک حرفه ای .210/.331/.257 در حالی که فیلدینگ .965 درصد است. ماک شد 2019 Pac-12 All-علمی اولین تیم به عنوان یک دانشجوی سال دوم و بازی در 11 کال 16 بازی این فصل است.

دانشجوی سال دوم نیک Proctor toted یک 2.03 دوران بیش خلاصه شده فصل بهار امسال, قابل توجه 18 مورد در 11 حضور در تپه. راست دست بالا بود امداد پارچ برای خرس در این سال با هر یک از نمایشگاه بیرون آمدن از اغل گاو یا حشم. ناظر اجازه تنها سه اجرا می شود به دست آورده و نه کسب یک تصمیم بر روی تپه در این سال بیش از کار خود را, او به طور متوسط نزدیک به کامل 1:1 strikeout به زمین باز یافته نسبت با حدود 26 هر کدام.

کال یکی از مدارس دو به دو دانشجو-ورزشکاران نام به علمی تمام منطقه تیم در این سال و در هر دو مک و ناظر خواهد بود به طور خودکار در حال اجرا به صورت علمی همه آمریکایی افتخارات. انتخاب به صورت علمی همه آمریکایی تیم اعلام خواهد شد در اوایل ماه ژوئن است.

امیلی Ohman است ورزشی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @emilyohman34.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب