دو متهم با slinging نژادی تهمت ها در Black Lives Matter معترضان در هانوفر

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 12:30 PM EDT Jul 24, 2020دو هانوفر مردان متهم شده اند با قومی ارعاب و

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

دو هانوفر مردان متهم شده اند با قومی ارعاب و دیگر جرائم بعد از پلیس می گویند آنها در ثبت تصویری ضبط نژادی تهمت ها در یک گروه از معترضان مسالمت آمیز در میدان شهر تاریخ و زمان آخرین یکشنبه.

Willis, William Shrader, 60, 1300 جلوگیری از کارلایل پایک و جسی برایان Shindledecker, 44, از 100 بلوک عادلانه خیابان بودند به اتهام بزه اتهامات پس از نزدیک شدن این گروه "در یک شیوه ای تهاجمی" و کارگردانی "نژادی تهمت" در آنها با توجه به شکایت کیفری واصل در این مورد.

این گروه در مرحله یک سیاه زندگی موضوع اعتراض در میدان یکشنبه شب هنگامی که دو مرد با نزدیک شدن به آنها را. اعتراض سازمان لسلی Mon-Lashway گفت: مردان تا به حال با نزدیک شدن این گروه چندین بار در هر زمان تبدیل شدن به تهاجمی تر. او گفت: پلیس "نامیده می شد به عنوان آخرین چاره" پس از آن آشکار شد مردان بودند هدف قرار دادن سه نوجوانان تنها مردم رنگ در اعتراض.

"در ابتدا ما نمی واکنش نشان می دهند چرا که آن را بسیار عادی" برای مردم برای ابراز نارضایتی خود را با معترضان, او گفت:. "اما آنها به نظر می رسید بسیار عصبانی و نمی تواند به نظر می رسد به بیش از آن را دریافت."

هانوفر قصبه افسر پلیس Ryan هنری در پاسخ به این صحنه و صحبت با معترضان که به او گفت که این دو نفر تا به حال "هدفمند سه نوجوانان به دلیل نژاد و قومیت" با توجه به شکایت.

بیشتر: 'فلوریدا ارد وطن" نه چندان دوستانه برای ضد مغلوب ساختن پیشی جستن فیلادلفیا پیوند

بیشتر: "جهان در حال تماشای': جمعیت جمع آوری در پن پارک به عنوان پل ادامه اعتراضات در نیویورک

یکی از معترضان که به گفته زنده جریان ویدئو از اعتراض گفت: هنری که مردان خواسته شد به ترک چند بار که نگهداری آنها بازگشت, فریاد n-word در آنها و آنها خواستار n-کلمه "عاشقان" شکایت متحده است.

"قربانیان نشان میدهد که این افراد را تهدید به دریافت 'پسر خود را' و آمد و باعث آسیب فیزیکی به اعضای گروه" هنری نوشت: در شکایت است.

هنری و سپس با نزدیک شدن Shrader و Shindledecker که نشسته بودند در چشمه در میدان. Shrader در ابتدا گفت: هنری که او و Shindledecker "نگران بودند در مورد گروه" و "آنها فقط تلاش به آنها را به ماندن در جلوگیری از به طوری که آنها نمی رسید," هنری نوشت.

پس از گفت برخورد و ثبت شده است در تصویری هنری نوشت: Shrader و Shindledecker "ناراحت شد که آنها نمی توانند صدای خود را به نظر در" سفید زندگی از ماده " اما (معترضان) می تواند اشغال تمام گوشه."

علاوه بر شارژ شدن با قومی ارعاب بودند که به اتهام رفتار آشوبگرانه و آزار و اذیت.

دوشنبه-Lashway گفت: آنها ادامه خواهد داد به انجام تظاهرات در میدان هر جمعه شب و در برخی از روزهای یکشنبه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب