دو خانه سالمندان در شهرستان نیویورک گزارش نزدیک به 100 مثبت coronavirus موارد این هفته

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 6:29 PM EDT Jun 20, 2020دو خانه سالمندان در شهرستان نیویورک این هفت

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

دو خانه سالمندان در شهرستان نیویورک این هفته گزارش افزایش شدید در تعداد زیادی از ساکنان و کارکنان که آزمایش مثبت برای COVID-19.

دلپذیر هکتار پرستاری و مرکز توانبخشی در Springettsbury شهرستان گفت: York Daily Record روز جمعه که از این مرکز تا به حال 39 فعال موارد مثبت. خانه دیده می شود بیش از 70 موارد مثبت پس از آن اولین مورد شناسایی شد در مه 25.

چهار دلپذیر هکتار ساکنان درگذشت از ویروس.

ManorCare جنوبی در نیویورک, شهرستان گفت که از شنبه, 18 بیماران و 36 کارکنان به تازگی آزمایش مثبت است. هشت نفر از ساکنان که آزمایش مثبت نشان داده اند هیچ نشانه ای ندارند. کارکنان شده اند قرنطینه.

جولی Beckert, ManorCare را AVP بازاریابی/ارتباطات گفت: در یک ایمیل شنبه که افزایش تعداد آنها به دلیل "وجود دارد که در نهایت تست های بیشتر در دسترس برای مراقبت دراز مدت و همه ما قادر به انجام کامل خانه تست."

کروناویروس در Pa.: تست سفارش صادر شده برای خانه های پرستاری

Beckert گفت: این تسهیلات شده است دفاع و درخواست برای کمک بیشتر با تست از زمان شروع این بیماری همه گیر اما در نهایت ممکن است به خصوص برای بدون علامت ساکنان و کارکنان.

"ما از آن حمایت 100 درصد و قدر که از شنیدن نتایج مربوط به خانواده," او گفت:. "اما ما باید خوب سیستم در محل و اگر ما می دانیم که در اوایل ما می تواند حاوی ویروس سریع تر قبل از آن گسترش می یابد."

این گزارش کمک به توضیح افزایش مثبت COVID-19 موارد اخیرا گزارش از نیویورک شهرستان به وزارت بهداشت.

در دو روز گذشته در این شهرستان اضافه شده 46 نتایج مثبت به کل گزارش شده است. آورده است که این شهرستان در مجموع به 1,255 موارد است. از دوشنبه, نیویورک شهرستان اضافه شده است 86 موارد مثبت.

پس از همه گیر رسیده, پنسیلوانیا, 36 نفر فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه از coronavirus با توجه به دولت داده است.

سوالات به دولت و وزارت بهداشت در مورد این افزایش نمی شد جواب داد: از اواخر روز شنبه بعد از ظهر.

داستان زیر را ادامه می دهد.

بیشتر: YMCAs بازگشایی در سراسر نیویورک شهرستان با دستورالعمل های ایمنی, هوای آزاد, کلاس های ورزش گروهی

بیشتر: به عنوان York, رستوران حرکت به سبز فاز از منزل ناهار خوری می شود در کوتاه مدت چراغ

دکتر متی Howie از شهر نیویورک اداره سلامت گفت: مکان هایی مانند دراز مدت مراقبت از امکانات ژست خاص مشکل است زیرا آنها باید congregant زندگی می کنند.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"این بسیار دشوار است," او گفت:. "حتی زمانی که آنها انجام می دهند بهترین شیوه پس از آن که ویروس در آن فضا آن را بسیار دشوار است برای مدیریت."

مراقبت دراز مدت اعداد در دولت DOH وب سایت نمی شد به روز شنبه. بر اساس اعداد از نیمه شب جمعه وجود داشته 49 موارد مثبت در میان ساکنان در نه در دراز مدت مراقبت از امکانات در شهرستان و 10 کارکنان آزمایش مثبت است.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن