دو York County, هتل های در حال کمک به خانه برخی از Pa. s بی خانمان در میان ساکنان coronavirus

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 12:33 PM EDT مه 6 2020به عنوان COVID-19 طول می کشد نگه دارید در پنسیلوان

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

به عنوان COVID-19 طول می کشد نگه دارید در پنسیلوانیا, پخش كردن, سکوت طریق جوامع به عنوان برخی از بیماران قادر به نشان دادن علائم و یا حتی می دانم که آنها باید آن را بی خانمان جامعه — یکی از ایالت های آسیب پذیر ترین جمعیت در خطر است.

کسانی که بدون خانه و پایدار مراقبت های پزشکی به ویژه مستعد ابتلا به این بیماری است. آنها اغلب مسن تر و مریض تر با بسیاری از شرایط بهداشتی و آنها عدم دسترسی به اولیه-مراقبت پزشکان و یا نمایش درمانی پیشگیرانه.

در پاسخ دو York County هتل با تشدید و باز درهای خود را به خانه آن در نظر گرفته در معرض بیشترین خطر برای ابتلا و گسترش بیماری بخشی از یک تلاش مشترک به ارمغان بیاورد پزشکی و خدمات اجتماعی زیر یک سقف.

نیویورک شهرستان ائتلاف در بی خانمانی است که همکاری با WellSpan Health, UPMC, Rabbittransit و نیویورک شهرستان, برنامه ریزی کمیسیون منجر به همکاری.

اورژانس مسکن سایت های اتصال مردم به خدمات پشتیبانی و خدمت به عنوان یک فضا برای کسانی که نمی توانند با خیال راحت قرنطینه و یا خود منزوی در طول بیماری همه گیر.

آن معنا نیست که به اشتباه به عنوان اورژانس مسکن برای بی خانمان ها گفت: Kelly Blechertas از نیویورک شهرستان کمیسیون برنامه ریزی. هتل ها صرفا در خدمت قرنطینه و جداسازی نیاز دارد.

"ما باید متمرکز این گزینه مسکن در کسانی که علامتی," Blechertas گفت.

نمایندگان از این شهرستان کاهش یافته است به نام نیویورک هتل ها. مقامات گفت: مراقبت از این جمعیت می تواند در مورد انگ و آنها نمی خواهند به قرعه کشی اضافه شده با توجه به مکان.

این طرح شامل حمل و نقل برای تست سایت و یا تجهیزات پزشکی, غذا, قطره-آف سه بار در روز بهداشت کیت و دو بار در روز چک-in ها به کار گرفته شده توسط WellSpan Health و UPMC.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

خدمت این افراد بیشتر شده است پیچیده در ماه گذشته به عنوان پناهگاه رها-در مراکز و دیگر اماکن عمومی و تلاش برای محدود کردن تعداد زیادی از مردم جمع آوری با هم در نهایت از بین بردن مکان های بسیار زیادی از این افراد مجبور به صرف روز خود را.

است که برگ های بسیاری از آنها به تنهایی در خیابان ها در جنگل نمی دانستند اگر آنها در حال حمل COVID-19 — و نمی دانستند اگر آنها در حال گسترش آن است. کسانی که در خارج زندگی نمی تواند شستن دست های خود را چندین بار در روز به عنوان توصیه شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان. آنها لازم نیست که دسترسی به ضد عفونی کننده دست و گرفتن یک "خواب خوب شبانه" دیگر تمام است چالش.

"مشترک راه حل توسعه داده شد برای دیدار با قرنطینه نیاز به مسکن یکی از آسیب پذیر ترین مردم در طول این بحران است که ما جمعیت بی خانمان که هیچ جایی برای با خیال راحت جداسازی و بازیابی" گفت: نیویورک شهرستان, رئیس کمیسیون جولی ویلر. "این تلاش ها نشان می دهد این سازمان حمایت برای جامعه ما در یک زمان نیاز است."

هزینه برای اتاق های هتل ها هستند که تحت پوشش توسط چندین سازمان های دولتی از جمله پنسیلوانیا وزارت بهداشت, پنسیلوانیا وزارت خدمات انسانی و پنسیلوانیا سازمان مدیریت اضطراری.

سازمان پرداخت خواهد شد مجموعه, نرخ به طور معمول حدود 100 دلار هر شب برای اتاق, دادن دولت یک فرصت برای پشتیبانی محلی هتل ها و متل که در غیر این صورت به طور قابل توجهی تحت اشغال داده پنسیلوانیا اضطراری محدودیت.

سازمان دهندگان گفت: این هتل ها استفاده خواهد شد برای مدت پنسیلوانیا پناهگاه در محل سفارش در حال انجام همه گیر. پس از این طرح اجرا شده است در مورد پنج نفر قرار داده شده در اتاق های هتل ها برای منزوی کردن.

"این اورژانس اقدامات حفاظتی را به حفاظت از بهداشت عمومی توسط جداسازی پزشکی آسیب پذیر و نازک شدن از پناهگاه مردم برای اجتماعی فاصله," Blechertas. "ما امیدواریم که آن را آهسته نرخ گسترش COVID-19 و در پهن کردن منحنی."

داستان زیر را ادامه می دهد گالری.

نحوه دریافت کمک

کسانی که با کلی سوال در مورد کوروناویروس می توانید تماس بگیرید و وزارت بهداشت تدریس خصوصی در 1-877-PA-سلامت است.

علائم شامل سرفه یا تنفس مشکل و اگر شما اعتقاد دارم که شما را COVID-19 تماس با پزشک مراقبت اولیه خود را به عنوان یک ارجاع است نیاز به آزمایش می شود. اگر یک فرد ندارد ارائه دهنده خدمات پزشکی, یک نظام سلامت باید انتخاب شود برای این منظور است.

اگر یک COVID-19 آزمون صادر شده است افراد باید شناسایی گام های بعدی خود را بر اساس سیستم بهداشت و درمان مشغول به کار هستند با:

  • برای WellSpan Health, ارتباط با فرد ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مورد مدیر یا مسکن کارکنان برنامه برای راهنمایی در انزوا شیوه های دسترسی به حمل و نقل و قرنطینه پناهگاه. افراد نیاز به COVID-19 اطلاعات و پشتیبانی می توانید تماس بگیرید WellSpan را خط تلفن در 1-855-851-3641.
  • برای UPMC تماس UPMC اوج خط مشاوره پرستار در 1-866-9-NURSE1 (1-866-968-7731). راهنمایی ارائه خواهد شد در انزوا شیوه های دسترسی به حمل و نقل و قرنطینه پناهگاه.

همچنین از علاقه

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن