UC برکلی دولت در پاسخ به سقوط 2020 مالی و نگرانی های بهداشتی

پس از اعلام دانشگاه برنامه ای برای پاییز سال 2020 UC برکلی صدراعظم کارول مسیح و اجرایی معاونت ها و کشيش پل Ali

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

پس از اعلام دانشگاه برنامه ای برای پاییز سال 2020 UC برکلی صدراعظم کارول مسیح و اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos جواب سوالات چهار شنبه در مورد تصمیم گیری های مالی در فرصت های فرد و انعطاف پذیری مورد نیاز به عنوان یک نتیجه از تغییر COVID-19 دستورالعمل های بهداشتی.

مسیح و Alivisatos هر دو بارها و بارها تاکید کرد که این ترم آینده نمی خواهد شبیه یک نرمال ترم در دانشگاه UC برکلی. آنها اضافه شده است که تصمیم گیری خواهد شد مشروط بر بهداشت عمومی دستورالعمل در زمان ممکن است تغییر کند و با توجه به وضعیت در پاییز.

"این است که پیچیده ترین برنامه ریزی ورزش ما تا کنون انجام داده است. ما به سادگی نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد بقیه تابستان" مسیح گفت: در طول این رویداد. "آن را عادلانه می گویند که این ترم در حال رفتن به یک ترم کاملا متفاوت از حالت عادی ترم."

با توجه به مسیح تصمیم گیری شد و بر اساس سه اصل: حفاظت از سلامت جامعه تضمین تداوم تحقیقات و آموزش و حفظ امنیت شغلی است.

پردیس سخنگوی دن Mogulof که تعدیل این رویداد گفت: وجود یک خطر ذاتی در باز کردن در هر ظرفیت و پرسید: چرا دانشگاه برکلی بود راحت با این تصمیم گیری آن ساخته شده است. در پاسخ Alivisatos گفت: پردیس اعضای آن را بر خود برای کمک به کل جامعه دانشگاه به دنبال سلامت عمومی روش.

"ما گیر کرده ایم به آنچه که من فکر می کنم بسیار قوی جامعه اصول به پیدا کردن راه خود را از طریق چه شده است بی سابقه زمان" Alivisatos گفت: در این نشست است. "ما واقعا در تلاش برای به اجرا درآوردن از طریق اجتماعی نظیر فشار حس مسئولیتی که هر فرد را به ارمغان می آورد به زندگی خود را در محوطه دانشگاه."

در طول سال تحصیلی مسیح گفت: اکثر کلاس ها را هم می توان در شخص و یا از راه دور به معنی هر دانش آموز در کلاس را در "برابر است."

Alivisatos اضافه شده که پردیس در حال ساخت سرمایه گذاری های قابل توجهی برای بهبود آموزش از راه دور از جمله پرداختن به فن آوری نابرابری در مناطق مختلف یکnd دوره ضبط با کیفیت.

"این واقعا سخت است. (مردم را) زندگی می کند در حال قطع و آنها نگران است. در عین حال آنها همچنان درگیر با برکلی" Alivisatos گفت: در طول این رویداد. "مردم در اینجا به دلیل آنها واقعا بر این باورند در این ماموریت از دانشگاه دولتی."

تمام دانشجویان ورودی برنامه ریزی برای زندگی در محل اقامت سالن تست خواهد شد برای COVID-19 زمانی که آنها می رسند و همچنین هفت تا 10 روز پس از حرکت در. با توجه به مسیح پردیس در حال برنامه ریزی برای تست هر کس بدون در نظر گرفتن علائم هر دو هفته به سرعت شناسایی و جداسازی گونه افراد آلوده.

مسیح اضافه شده است که دانشگاه برکلی رزرو 806 تخت در دامنه سالن محل اقامت برای جداسازی افرادی که تست مثبت و کسانی که آنها ممکن است در معرض این بیماری است.

اقامت سالن به احتمال زیاد گروه از دانش آموزان که ممکن است مشابه طبقات در هر طبقه برای ایجاد "تنگ تر اجتماعی واحد" و محدود کردن تعامل میان دانش آموزان است.

"آنچه ما اعمال بیشترین احتیاط در مورد آنچه که می رود تحت نام جمع زندگی" مسیح گفت: در طول این رویداد. "ما در حال تلاش برای تعادل قادر به ارائه فضای مسکونی ما زندگی سیستم برای به عنوان بسیاری از دانش آموزان به عنوان ممکن است به عنوان سازگار با سلامت است."

کمک های مالی را نمی توان نهفته در حد مسیح گفت: اگر چه زندگی در خانه ممکن است کمک برای اتاق و هیئت مدیره.

امکان به تعویق انداختن یک سال نیز مورد بحث قرار گرفت اما COVID-19 خودی خود یک دلیل کافی با توجه به Alivisatos.

اضافی سالن های شهر در حال برنامه ریزی برای ژوئن 22 ژوئن 23 و 25 ژوئن به آدرس سقوط برنامه ریزی برای آموزش و پژوهش و فعالیتهای دانشجویی بود.

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن