UC برکلی اختصاص فضا برای معلولین مرکز فرهنگی در هرست زمینه ضمیمه

پس از سال ها از دانشجو حمایت UC برکلی اختصاص فضا برای معلولین مرکز فرهنگی ژوئن 18. ناتوانی مرکز فرهنگی خواهد ب

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

پس از سال ها از دانشجو حمایت UC برکلی اختصاص فضا برای معلولین مرکز فرهنگی ژوئن 18.

ناتوانی مرکز فرهنگی خواهد بود در هرست زمینه ضمیمه و ارائه خدمات بی شمار مانند خدمت به عنوان یک هاب مرکزی برای دانش آموزان معلول هیات علمی ، کارکنان و اعضای جامعه محلی برای دسترسی به منابع مربوط به معلولیت پیدا کردن جامعه و یا احساس "به راحتی غیر فعال" با توجه به افزایش دانشگاه ارشد آلنا مورالس رئیس ASUC دانش آموزان معلول کمیته و از بنیانگذاران معلولان از رهبران ائتلاف.

ناتوانی مرکز فرهنگی باز خواهد شد سقوط 2020 در انتظار اقدامات احتیاطی مربوط به COVID-19 خواهد بود و در مجاورت فنی لو آهوجا, سیاه, مرکز منابع و کارن ناکامورا را ناتوانی آزمایشگاه با توجه به آزادی مطبوعات از سازمان. تمام این فضا به اشتراک گذاری مشترک و, باغ جامعه.

"به عنوان یک فرد معلول این امر می تواند خوب به سرما در یک فضای ... جایی که من می لرز و نگرانی در مورد چگونه جامعه می بیند من" مورالس گفت. "یک فضای که در آن من می توانید اتصال با دیگر افرادی که همین احساس را در انزوا احساس می کنم."

با توجه به آزادی مطبوعات از مرکز فرهنگی استخدام تمام وقت عضو ستاد هماهنگی توسعه دانش آموز کار با غیر فعال در مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی. برخی از این فضا استفاده می شود برای انتشار ناتوانی اطلاعات مربوط به اقدامات و منابع است.

این مرکز نیز کنفرانس و اتاق های مشترک, مطالعه فضا و همچنین به عنوان یک اتاق کوچک که در آن دانش آموزان می توانند از حالت فشرده خارج تفکر یا stim یک اصطلاح مورد استفاده توسط neurodivergent جامعه برای توصیف شخصی استراتژی های مدیریت.

"بسیاری از neurodivergent دانش آموزان احساس ناراحت کننده stimming در" مورالس گفت. "آنها فقط می خواهید یک محل به انجام آنچه آنها باید انجام دهیم که آنها در حال تماشا."

هر کسی خوش است در مرکز فرهنگی مورالس اضافه شده است. فضای ساخته شده برای دانش آموزان معلول و وجود دارد "بدون مرز" برای این فضا است.

مورالس گفت: این فضا نیز باز شود برای غیر فعال کارکنان و اعضای هیات علمی برای ارتباط با دانش آموزان که غیر فعال هستند.

"این شده است یکی از این فرآیندها که تأکید بر روند بوروکراتیک در دانشگاه" مورالس گفت. "در نهایت آنچه که به ما اجازه به فضا است که ما حمایت بنابراین شدت و (فضای تخصیص سرمایه و بهبود کمیته) رسیده به گروه کمتر در محوطه دانشگاه به درخواست آنچه که آنها می خواهم در یک جامعه فضا است."

پردیس مدیریت نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر به مطبوعات زمان.

معلولان از رهبران ائتلاف مورالس گفته شده است در جلسه پس از حدود پایان سال 2017. ائتلاف شده است برای دفاع از یک دانشگاه غیر فعال دانشجویی فضا از زمان آغاز آن.

UC برکلی دانشجویان نیز برای دفاع از یک معلول فضا برای سال قبل از معلولان از رهبران ائتلاف با توجه به مورالس.

"شما مبارزه برای چیزی که احساس می کند مانند حداقل و در حال حاضر پنجره باز می شود و ما می توانیم از مرزهای آنچه ما نیاز" مورالس گفت. "ما هزینه شده ام سال مبارزه با آتش سوزی به حداقل."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن