UC برکلی alumna به شکایت آپارتمان شرکت برای از دست دادن اموال

اخیر دانشگاه برکلی alumna آنجلا ژائو است پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر داد مسکونی ملی شرکت مادر محلی All

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

اخیر دانشگاه برکلی alumna آنجلا ژائو است پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر داد مسکونی ملی شرکت مادر محلی Allston و ورزشگاه محل آپارتمان برای از دست دادن اموال.

ژائو و او هم اتاقی زندگی می کردند در ورزشگاه محل آپارتمان در فولتن خیابان در مرکز شهر برکلی که در آن او گفت که او تا به حال یک اجاره نامه تا ژوئیه 31. با توجه به ژائو ساختمان مدیریت تیم گفته به پایان رسید اجاره مارس 22, 70 روز در اوایل و حذف اموال از فضا.

داد مسکونی و ساختمان مدیریت تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

با توجه به ژائو ساختمان مدیریت تایید اصلی جولای 31 حرکت کردن تاریخ در مارس 6 تبادل ایمیل. او اضافه کرد که او به اتهام اجاره برای ماه ژوئن.

با وجود جولای 31 برنامه ریزی شده حرکت ژائو گفت: لباس و سایر وسایل شخصی رفته بودند به هنگام بازگشت به آپارتمان مارس 28 همراه با لوازم و مبلمان.

"این باعث شد من خیلی عاطفی و پریشانی روانی" ژائو گفت. "مسکن ناامنی در این زمان است که بسیار مربوط به دانش آموزان و به آالمدا کانتی به عنوان یک کل به ویژه به کاهش درآمد افراد است."

او اضافه کرد که او برنامه ریزی شده بود به ماندن در برکلی از طریق ژوئیه اما تا به حال به کتاب پرواز بازگشت به تگزاس به جای.

برخی از ژائو را در بازداشتگاه واقع در ملک در کیسه زباله توسط مدیر. با توجه به ژائو مدیریت, گفته قبول مسئولیت این وضعیت و اعتقاد بر این آپارتمان به طور کامل خالی پس از دریافت یکی دیگر از هم اتاقی کلید مارس 22.

با توجه به ژائو ساختمان مدیریت خود را ارائه $1,250 خسارت — اما ژائو تخمین می زند که از دست رفته و آسیب دیده اموال در مجموع بیش از $5,000.

"این همه چیز من متعلق به همه چیز خریدم با پول خودم که من تا به حال شده است قادر به از کارآموزی و پاره وقت شغل" ژائو گفت. "من تا به حال هیچ جایگزینی جز به شکایت."

دینا Katgara نیز به این مقاله است.

تماس با کیت Finman و هانا Lykke در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب