UC برکلی فارغ التحصیلان ارائه رایگان آنلاین تدریس خصوصی خدمات برای جوامع کم درآمد

همه گیر استادان, یک سازمان غیر انتفاعی است که فراهم می کند آنلاین رایگان درسی برای K-12 دانش آموزان در جوامع ک

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

همه گیر استادان, یک سازمان غیر انتفاعی است که فراهم می کند آنلاین رایگان درسی برای K-12 دانش آموزان در جوامع کم درآمد در طول COVID-19 همه گیر است که در ادامه به رشد خدمات خود را — به خصوص به عنوان مدارس نگاه به سمت آموزش مجازی در پاییز.

UC برکلی آلوم هارلی سیمپسون تاسیس همه گیر استادان امید پرداختن به آموزش و پرورش شکاف تأثیر اقتصادی دانش آموزان محروم — مسئله ای است که همه گیر است و تشدید. بیشتر از همه گیر استادان خدمات ارائه شده از طریق مشارکت با مدارس محلی با توجه به سیمپسون.

"مقدار زیادی از افرادی ایم که مایل به کمک به تازگی دیوانه" سیمپسون گفت. "من فکر نمی کنم زمانی که ما برای اولین بار آغاز شده است که وجود دارد می شود افرادی که مایل."

به دلیل موانع زبان پدر و مادر ممکن است مشکلات کمک به کودکان یاد بگیرند که وقتی در خانه مواد آموزشی به زبان انگلیسی می Simpson گفت. در پاسخ به همه گیری اساتید شده است واجد شرایط استخدام آموزگار برای تدریس به یک آرایه وسیعی از موضوعات از زبان انگلیسی و ریاضی برای برنامه نویسی و رمزنگاری.

برای اطمینان از کیفیت خدمات آن سازمان نیاز به آموزگار به رفتن را از طریق یک فرایند نرم افزار و برنامه های آموزشی. این اجازه می دهد تا هر معلم قادر به پشتیبانی از دانش آموزان خود را نه تنها به عنوان مربی بلکه به عنوان یک "رفیق" با توجه به همه گیر اساتید هماهنگ کننده برنامه سارا الیس.

"ما واقعا می خواهید به تاکید بر کیفیت" الیس گفت. "در این آموزش ما واقعا بر همدلی و گوش دادن فعال به این دلیل که کودکان در حال رفتن را از طریق یک زمان سخت در حال حاضر."

با توجه به سیمپسون همه گیر استادان در حال حاضر زوج 60 دانش آموزان با آموزگار و هدف به مجموع ارائه 1000 ساعت تدریس در هفته است. برخی از چالش های است که باقی می ماند برای این شرکت عبارتند از: دستیابی به سرمایه گذاری و بهبود فرایند جفت شدن.

با توجه به اعضای تیم سازمان است که نه تنها یک برنامه درسی بلکه یک جامعه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر که به اشتراک گذاشتن شور و شوق برای آموزش.

"من واقعا احساس می کردم در طول این بیماری همه گیر است که من می خواستم برای انجام کاری است و به نظر می رسید مانند یک فرصت خوبی واقعا تفاوت را در منطقه ای که من در مورد مراقبت" گفت: Alissa کلش خدمات طراحی هماهنگ کننده تحقیقات برای Pandemic اساتید.

کارکنان و UC برکلی دانشجو الن Kwok تکرار کلش احساسات را بیان کرد که او می خواست برای ادامه به دنبال شور و شوق خود را از داوطلب شدن با درآمد کم جمعیت.

برای دیگران در, تیم پرارزش ترین تجارب مربوط به روابط آنها شکل گرفته اند با دانش آموزان است. زبان انگلیسی و معلم ریاضی و دانشگاه, دانشجو, Ana Rivelli گفت: یکی از لحظاتی که ایستاده بود به او بیشتر شد زمانی که او یک دانش آموز در مورد او نوشتن ،

"او گفت که او تمایل به overthink بسیاری که کلمات به استفاده از ساخته شده است که او گیر" Rivelli گفت: در یک ایمیل. "هنگامی که من شنیده ام که من لبخند زد چون من معمولا از طریق همین است."

این سازمان که همچنان برای دیدن نیاز به خدمات خود را در حال حاضر به دنبال گسترش کارآموزی و فرصت های داوطلبانه.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن