UC برکلی اعلام نتایج #GivingTuesdayNow برای همه گیر کمک

صدراعظم کارول مسیح اعلام کرد نتایج هفته گذشته در #GivingTuesdayNow یک "جهانی بعد از دادن" برای حمایت از مردم ب

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

صدراعظم کارول مسیح اعلام کرد نتایج هفته گذشته در #GivingTuesdayNow یک "جهانی بعد از دادن" برای حمایت از مردم بیشتر تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر.

مسیح گفت: در campuswide ایمیل که پول مطرح خواهد برای دانشجویان مختلف بودجه و طرح های است که کمک به آسیب پذیر جامعه. او همچنین خواسته دانش آموزان نیاز به درخواست برای این بودجه اگر آنها در حال حاضر نیست.

این تلاش ها در مجموع به نام COVID-19 دادن Hub با توجه به خوزه رودریگز عضو پردیس دانشگاه توسعه و روابط فارغ التحصیلان. توپی شامل دانشجو اضطراری صندوق نیازهای اولیه صندوق حمایت بین المللی برای دانش آموزان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی فن آوری کمک های فدرال و Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی قانون بودجه برای دانش آموزان است.

کتی کوان پردیس alumna و UC برکلی بنیاد متولی اهدا $1 میلیون دانش آموز صندوق اضطراری. او همچنین خواست دیگر اعضای جامعه برای کمک به همان اندازه به عنوان آنها می تواند که مطرح شده یکی دیگر از $1 میلیون دلار برای ارائه کمک های مالی برای دانش آموزان که توسط نهفته COVID-19 بیماری همه گیر.

"گاهی اوقات زندگی اتفاق می افتد و شما باید برای اقدام به دلیل آن واقعا مهم است. این یکی از آن لحظات" کوان گفت: در یک ایمیل.

کوان گفت که او نگران از دست دادن بالقوه نسل اول دانش آموزان با توجه به ملی بحران مالی.

به طور خاص او با اشاره به نیازهای خانواده است که می تواند قبلا استطاعت کالج, اما در حال حاضر در تلاش برای پایان می رسد دیدار و که ممکن است در حال حاضر کشیده به فرستادن فرزندان خود به دانشگاه.

"این یک زمان بسیار دشوار است و من می خواهم برای تشکر از همه برای پله بالا است. این بسیار دلگرم کننده و تشویق به دیدن 2,000 اهدا کنندگان ایستاده با من" کوان گفت. "من بسیاری از تشویق یادداشت بسیار الهام بخش است. واقعا صحبت می کند چگونه افراد متعهد هستند به کال و آنچه در آن می ایستد."

پردیس سخنگوی آدم Ratliff گفت: برخی از صندوق به کار گرفته خواهد شد کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی که در حال کار با نیازهای اساسی مرکز برای کمک به دانش آموزان برای جبران فدرال کار-مطالعه دستمزد از دست رفته به علت همه گیر و همچنین رسیدگی خود را افزایش هزینه برای نیازهای اساسی مانند مسکن و مواد غذایی و تکنولوژی و هزینه های در حال حرکت. برنامه های کاربردی برای کمک های ارزیابی بر اساس نیاز مالی ضرورت و تاثیر coronavirus مربوط به هزینه های اضطراری.

کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی است اعطا دانش آموزان در مورد $825,000 در مجموع از جمله $547,000 از پردیس بودجه اضطراری و $278,000 از جمع آوری کمک های مالی با توجه به Ratliff.

رودریگز گفت: حتی فراتر از دادن سهشنبه تمدید پردیس, جامعه, ایالات حمایت خود را در سراسر همه به سیستم عامل بی سابقه ای در طول این زمان.

"ما قصد داریم به نگه داشتن در رفتن" رودریگز گفت: در یک ایمیل. "این یک نیاز مداوم است که رشد خواهد کرد که همه گیر گستراند و ما می خواهیم که قادر به پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان به طوری که آنها می تواند تکمیل مطالعات خود را در برکلی است."

تماس با آنجلینا وانگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dc_angelina.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب