UC برکلی انتظار دارد که شامل روش های مختلف از نامزدی برای سقوط

UC برکلی زندگی دانشجویی و تعامل را نگاه متفاوت در پاییز نسبت به ترم قبلی به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. اعضا

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

UC برکلی زندگی دانشجویی و تعامل را نگاه متفاوت در پاییز نسبت به ترم قبلی به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

اعضای مختلف پردیس اجرایی مشترک برنامه های خود را برای زندگی دانشجویی پنج شنبه در طول قسط چهارم در یک سری از "پردیس گفتگو" livestreams در پاییز برنامه ریزی است. بسیاری از جزئیات این طرح هنوز مشخص بودن اما وجود یک اجماع کلی: بهداشت و دستورالعمل های ایمنی را به طور قابل توجهی تغییر تجربه دانش آموز به عنوان فرد در ظرفیت های محدود خواهد شد.

"اول ایمنی. ما واقعا با تمرکز بر بهداشت و ایمنی از همه اعضای جامعه ما آیا آنها دانش آموزان یا کارکنان و یا ارومیه گفت: معاونت دانشجویی Stephen ساتون در طول این رویداد. "ما واقعا قرار است که در مرکز از کاری که ما انجام دادیم."

اکثر کلاس ها ارائه خواهد شد از راه دور و دانشگاه نمی تواند تضمین نماید که هر یک از ورودی اول باید یک فرد در کلاس درس فرصت با توجه به کاترین Koshland معاون صدراعظم برای کارشناسی آموزش و پرورش است.

او گفت که بسیاری از اساتید در حال برنامه ریزی های مختلف در فرد فعالیت است. UC برکلی کارکنان در حال حاضر به طبقه بندی کلاس — تا دانش آموزان را می دانم که اگر آنها در شخص مجازی سنکرون یا آسنکرون — و به روز رسانی لیست دوره خواهد بود ساخته شده در اطراف هفته اول جولای.

با توجه به Koshland در ادامه دانش آموزان را یک شانس برای تنظیم فاز 1 ثبت نام و انتخاب های اطراف شروع جولای 8. او افزود که دانشجویان جدید خواهد شد و سپس یک فرصت برای ثبت نام در کلاس های اطراف هفته سوم جولای قبل از مرحله 2 ثبت نام آغاز می شود برای همه.

"ما ساخته شده است یک جهش بزرگ در وسط ترم بهار گذشته حرکت همه چیز را به یک آنلاین یا من باید می گویند یک کنترل از راه دور محیط یادگیری" Koshland گفت: در طول این رویداد. "که نبود وحشتناک بود اما نه دقیقا راه ما خواهد طراحی چیزی است که اگر ما واقعا برنامه ریزی برای انجام این کار به عمد. بنابراین ما ساخته شده چندین سرمایه گذاری در این بهار."

برای دانش آموزانی که انتخاب می کنید برای بازگشت به دانشگاه یکی از مهم ترین اصول است که به پایبندی به سلامت جامعه و امنیت عمومی دستورالعمل با توجه به معاونت سهام و ورود اسکار Dubón.

لیزا گارسیا Bedolla معاون شهردار برای تحصیلات تکمیلی و رئیس بخش تحصیلات تکمیلی اضافه شده است که در حالی که آن را ممکن است به طور کامل نفی خطر COVID-19 انتقال دانشگاه برکلی را انجام خواهد داد "همه چیز ممکن است" برای محدود کردن گسترش از جمله افزایش دسترسی به مایع نیاز به ماسک, جداسازی و quarantining در معرض آلوده به افراد درگیر شدن در تماس با ردیابی و افزایش تمیز کردن رژیم.

"ما با تکیه بر همه شما که در حال رفتن به آمده به برکلی — که قصد آمدن به برکلی — به همکاری با ما مطمئن شوید که ما در حال حفظ یک جامعه است که به خوبی توسط حمایت متقابل و کار با هم" Dubón گفت: در طول این رویداد.

با توجه به Dubón پردیس است که هنوز هم کاوش و محدودیت های آن در ظرفیت فرد برای آموزش و بعد از آن نوبت به تعیین جزئیات فعالیت های فوق برنامه.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن