UC برکلی اساتيد وزن در طرح ترکیبی ترم پاییز

برخی از دانشگاه برکلی اعضای هیات علمی در حال حاضر به ارائه حضوری آموزش در طول پاییز سال 2020 ترم در حالی که دی

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

برخی از دانشگاه برکلی اعضای هیات علمی در حال حاضر به ارائه حضوری آموزش در طول پاییز سال 2020 ترم در حالی که دیگران در مورد خطر از آموزش در میان یک بیماری همه گیر در حال امید بستن برای آموزش آنلاین.

پس پردیس مشخص شده در برنامه به صورت ترکیبی ترم اعضای هیئت علمی تصمیم گرفته اند که آیا آنها را به برگزاری کلاس های خود را در فرد به صورت آنلاین و یا از طریق ترکیبی از این دو حالت است. اساتيد وزن خطر که COVID-19 شمار به بهداشت شخصی خود را و خانواده خود را با احساس خود را از اهمیت فرد در آموزش برای یادگیری دانش آموز.

ارومیه ورودی در پاییز سال 2020 برنامه ریزی شده بود بینی از طریق نظر سنجی به طور منظم و همچنین از طریق UC برکلی علمی سنا سقوط 2020 کارگروه آموزشی برنامه ریزی و سیاست یک نماینده از 28 دانشکده و اعضای هیات از کالج های مختلف و ادارات.

کمیته ملاقات در طول ماه مه و ژوئن به کامپایل یک گزارش آموزش برای پاییز ارائه راهنمایی در مورد موضوعاتی مانند صداقت علمی و آسنکرون در مقابل همزمان آموزش.

با توجه به جغرافیا پروفسور ناتان يا ساير اعضای هيأت علمی در بخش خود می تواند درخواست یک دوره ارائه می شود در فرد اگر کلاس در اندازه کوچک است و اگر "گروه ساختمان" — ایجاد حس شیمی یا رفاقت — ضروری است برای موفقیت این دوره است.

اساتيد درخواست پس از آن رفت و از طریق UC برکلی آموزشی کمیته برنامه ریزی که کمک های مالی موقت تصویب. تصویب نهایی از فرد در فعالیت های نهفته در دانشگاه خدمات بهداشتی و برکلی بهداشت عمومی را بدست آورد.

با توجه به دانشگاه برکلی برنامه کلاس برای پاییز سال 2020 733 دوره های آموزشی در حال حاضر موقت تایید برای ترکیب نوعی از فرد راهنما در حالی که 5,519 خواهد بود به طور کامل از راه دور.

تاریخچه GSI آنتونی Morreale احساس کردند که دانش آموزان فارغ التحصیل به حال به اندازه کافی دریافت راهنمایی در مورد چگونگی مدیریت آموزش در میان همه گیر و گفت: او نمی خواهد در نظر تدریس یک بخش در فرد است.

"چه چیزی شما را اگر کسی بیمار در بخش ؟ چه چیزی شما را اگر کسی سرفه? یا اگر کسی نمی پوشیدن ماسک? چه کار کنم ؟ لگد آنها را به بیرون از بخش؟" Morreale گفت. "مزایای استفاده از داشتن یک فرد در بخش قابل توجهی هستند اما نه به اندازه کافی بزرگ برای توجیه بالقوه خطر است."

استاد مردم شناسی نانسی Scheper-هیوز از سوی دیگر گفت که او اصرار بر تدریس او دانشجوی سال اول سمینار در فرد است. هیوز شگفت زده شد که بسیاری از دانشکده بودند امید بستن به آموزش آنلاین.

"شما یک معلم هستید. یک معلم نه به عنوان اساسی به عنوان یک دکتر؟" Scheper-هیوز گفت. "ما در انواع مختلف از پزشکان. و ما را به برخی از خطرات."

در حالی که Sayre آماده است برای برگزاری کلاس ها در نهایت به طور کامل آنلاین, او گفت که او "رها" هنگامی که او دانشجوی سال اول سمینار داده شد موقت تایید برای فرد آموزش.

"تماشای خود من در سن مدرسه کودکان سعی کنید برای انجام آنلاین آموزش ابتدایی در مدرسه خیلی واضح است که شما نمی یاد به همان اندازه" Sayre گفت. "این بسیار دشوار است برای انتقال تفکر خود را به طور موثر است."

Sayre گفت: بدترین سناریو شامل تمام کلاس های در حال انجام از راه دور در حالی که بهترین سناریو این است که "چیزی نزدیک به نرمال."

در حالی که بسیاری از اعضای هیات علمی امید برای بازگشت به فرد در آموزش به عنوان به زودی به عنوان ممکن است دیگران تصور چگونه دانشگاه می تواند با استفاده از این اختلال به عنوان یک فرصت برای تعامل بیشتر میان رشته ای آموزش و ایجاد روابط قوی تر بین UC برکلی و جامعه در مقیاس بزرگ است.

زبان انگلیسی و ادبیات تطبیقی استاد Anne-Lise فرانسوا بازدید اختلال مطرح شده توسط COVID-19 به عنوان بخشی از مترقی افزایش بی ثباتی در پردیس زندگی, ارتباط در پاییز گذشته را PG&E ایمنی عمومی برق سیستم خاموش شدن حوادث با بحث بیش از دانش آموز, مسکن ناامنی که برانگیخته شد توسط دانشجوی کارشناسی ارشد اعتصاب برای هزینه زندگی, تنظیم در بهار.

"حتی قبل از Covid ما رو به یک آب و هوا در اورژانس و جهان مادی به شدت نیاز به توجه ما" فرانسوا گفت: در یک ایمیل. "من امیدوار بودم که به جای رفتن پیش با 'همه-اما-the-same-جز-این [بیشتر] از راه دور' ترم دولت را فرصتی برای ایجاد ارتباط بین بحران های متعدد زیست محیطی, سیاسی, اقتصادی و بهداشت عمومی–به تصور سقوط 2020 شبیه هیچ دیگر."

پیش بینی است که بسیاری از دانش آموزان می خواهد به کلاس های از راه دور روزنامه نگاری پروفسور مایکل پولان پیشنهاد اعتبار برای خدمات دیگر, که در آن دانش آموزان می تواند دریافت واحد برای کار در جوامع و سازمان های غیر انتفاعی و ایالت کالیفرنیا می تواند با هم کار کنند به کامپایل یک لیست از فرصت ها است.

پولان گزینه های ذکر شده اعم از تماس با ردیابی برای برداشت مواد غذایی به عنوان مثال از اینکه چگونه دانش آموزان می تواند در تعامل با پرداختن به مشکلات ناشی از این بیماری همه گیر.

با توجه به پولان اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos به نظر می رسید "شیفته" با این ایده اما پولان گفت که او دریافت کرده است و نه هر گونه اطلاعات در مورد اجرای همانطور که از فشار زمان.

تماس با روبی ساتون در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @rubysutton_.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن