UC برکلی میزبان مجازی خانه باز جامعه به دنبال ورودی در پردیس قصد دارد

UC برکلی است که جامعه به دنبال ورودی برای به روز رسانی آن در محدوده طرح توسعه و یا LRDP و پردیس طرح جامع با می

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

UC برکلی است که جامعه به دنبال ورودی برای به روز رسانی آن در محدوده طرح توسعه و یا LRDP و پردیس طرح جامع با میزبانی مجازی خانه باز از مارس 28 طریق Aug. 31.

ایجاد شده توسط دانشگاه برکلی سرمایه و استراتژی های ساساکی همکاران مجازی خانه باز نشانه های فاز دیگری از روند چندین ساله در حال حاضر در جریان به روز رسانی LRDP که هدایت این دانشگاه را توسعه فیزیکی و دانشگاه و طرح جامع آن در نظر پردیس اهداف استراتژیک و اجرای آنها.

"این مجازی خانه باز است یک فرصت ویژه برای کمک به شکل دادن به دانشگاه برکلی از فردا" مجازی خانه باز سایت می خواند. "پردیس برنامه ریزی تشریح بلند مدت جهت UC برکلی محیط زیست ساخته شده و چشم انداز و آن را تضمین می کند بهترین استفاده از محدود زمین و دیگر منابع است."

مجازی باز خانه را پوشش می دهد هفت ایستگاه: پردیس برنامه ریزی 101, طراحی و شخصیت, زندگی در محوطه آموزش و تحقیقات پایداری و آب و هوای اطراف و خود دانشگاه اولویت است. این ایستگاه با هدف راهنمای اعضای جامعه از طریق برنامه ها و درخواست اعضا برای ورودی از طریق سوالات پس از هر یک از ایستگاه.

هر دو برنامه آدرس مناطق از جمله کلاس های درس و تحقیق فضای مسکن و حمل و نقل و پایداری در میان دیگران با توجه به مجازی خانه باز سایت. آنها نیز یک رویکرد یکپارچه برای برنامه ریزی است که با هدف به درک چگونگی تغییر یک منطقه پردیس را تحت تاثیر قرار میدهد از دیگر اهداف تعیین شده توسط پردیس.

"همه دانش آموزان و کارکنان و هیات علمی و همچنین جامعه دعوت به شرکت در این مجازی خانه باز گفت:" UC برکلی سرمایه استراتژی سخنگوی Kyle گیبسون در ایمیل. "برنامه ریزی و تصمیم گیری آگاهانه باید توسط بهترین درک ممکن است از جامعه ما نیاز دارد و منافع و همچنین متنوع ارزش ها و ديدگاه سهامداران در دانشگاه و در سراسر شهرستان."

با توجه به گیبسون یکی از دلایل LRDP را به روز رسانی است برای بهتر تراز کردن آن با تازگی به روز رسانی پردیس برنامه ریزی استراتژیک و همچنین پردیس اولویت های مانند مسکن دسترسی و لرزه ای بازسازی, در میان دیگران. به روز رسانی هر دو برنامه در همان زمان گیبسون افزود: سرعت بخشند روند و افزایش بهره وری برای هر طرح را پیاده سازی.

مجازی خانه باز هم سهام داده های جمع آوری شده از دانشگاه و جامعه از طریق هر برنامه را کشف و تجزیه و تحلیل فاز از جمله پردیس زندگی نیازهای فضای موجود چگونه پردیس فضا استفاده می شود و حالت های مختلف حمل و نقل به پردیس, در میان دیگران.

"گسترده دانشگاه و مشارکت جامعه مهم و حیاتی است در ما چندین ساله تلاش به پیش بینی و برنامه ریزی دانشگاه از فردا" گفت: وندی Hillis پردیس معمار و دستیار معاونت در یک campuswide ایمیل فرستاده مارس 28. "این تابستان مجازی خانه باز فرصت دیگری است برای همه در دانشگاه و در جامعه برای یادگیری در مورد پیشرفت در حال ساخته شده و برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و انتقادات و پیشنهادات."

تماس با کلارا ردس در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Crodas_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن