دانشگاه برکلی در فرایند خرید ملک در گردو خیابان دانشجویی مسکن

UC برکلی است که در روند خرید یک ملک در گردو خیابان به عنوان بخشی از طرح خود برای ایجاد مسکن برای دانش آموزان ب

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

UC برکلی است که در روند خرید یک ملک در گردو خیابان به عنوان بخشی از طرح خود برای ایجاد مسکن برای دانش آموزان به عنوان اولین گزارش Berkeleyside.

پیشنهاد خرید بخشی از پردیس این طرح به redevelop دانشگاه متعلق به خواص در لبه غربی پردیس, نام دروازه های سایت. این منطقه خواهد بود redeveloped به "جدید ضروری و مورد نیاز مسکن دانشجویی" با توجه به پردیس سخنگوی Kyle گیبسون.

"ترکیب نهایی این قطعه از بلوک خواهد ما را با فضا و انعطاف پذیری مورد نیاز برای کارآمد ساخت ممکن است بهترین امکانات با بهترین طراحی ممکن برای بهره مندی از دانش آموزان ما و جامعه" گیبسون گفت: در یک ایمیل.

اندازه پروژه مسکن هنوز تحت توسعه است اما برنامه ریزی شده است برای ارائه صدها نفر از تخت به دانش آموزان با توجه به گیبسون. او افزود که مسکن است که میله میله به آپارتمان-سبک واحد برای انتقال بالایی را بدست آورد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

UC برکلی مطلع شد در سال گذشته از صاحبان قصد فروش ملک در سال 1921 گردو خیابان با توجه به گیبسون. وی افزود: این پردیس در حال حاضر در یک قرارداد خرید با صاحبان ملک است و با انجام "لازم علت سعی و کوشش" به منظور به دست آوردن آن است.

F. E. فوربس شرکت که صاحب ملک کاهش یافته است به نظر فروش.

"ما نیاز به ایجاد کاملا روشن است که این اقدام تنها كودكان ونوجوانان در حال حاضر با توجه به این ویژگی است که پس از اتمام فروش آغاز شده توسط صاحبان در حال حاضر از اموال" گیبسون " در ایمیل. "وجود دارد هیچ دیگر قریب الوقوع اقدام برنامه ریزی شده در مورد اموال و ساکنان 1921 گردو خیابان می توانید طرح های باقی مانده در ساختمان حداقل برای چند ماه."

گیبسون گفت: دانشگاه نمی خواهد حرکت رو به جلو با هر جابجایی ارائه می دهد به زمان ساکنان ساختمان قبل از پناهگاه در محل منظور برداشته شده است. او افزود که مطابق با UC جابجایی سیاست ساکنان ساختمان دریافت اطلاع از توانایی های بالقوه خود جابجایی حق.

با توجه به Gibson, پردیس اطمینان خواهد داد که ساکنان ساختمان دریافت نقل مکان کمک آنها به حق و او گفت: UC برکلی رسیده به یک خارجی شرکت برای کمک به فرایند جابجایی.

ASUC سناتور لیام خواهد گفت که او می خواهم برای دیدن UC برکلی مشورت دانش آموزان و مستاجر و همچنین شفافیت در مورد پیش بینی قیمت واحد. او به نام چشم انداز ساخت مسکن اضافی "جذب می کند."

"ما باید قادر به تضمین مسکن بیشتر به دانش آموزان و از آن شگفت انگیز خواهد بود اگر در آینده ما می تواند تضمین قرارداد مسکن به همه اول سال و انتقال دانشجویان" خواهد گفت: در یک ایمیل.

تماس با نینا Narahari در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @ninanarahari_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن