UC برکلی مستقل هیئت مشاوران توصیه demilitarizing UCPD بودجه سلامت روان منابع

مستقل هیئت مشاوران پلیس در پاسخگویی و امنیت جامعه یا IAB منتشر شد گزارش خود را در UCPD در ژوئن 30. IAB — یک تی

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

مستقل هیئت مشاوران پلیس در پاسخگویی و امنیت جامعه یا IAB منتشر شد گزارش خود را در UCPD در ژوئن 30.

IAB — یک تیم متشکل از دانشجویان و کارکنان دانشکده و UCPD رئیس مارگو بنت — ایجاد گزارش با استفاده از دانشگاه و شهرستان اطلاعات در پلیس, جامعه, گوش دادن جلسات و پژوهش در نظام عدالت کیفری و جایگزین policing روش. در این گزارش به بیش از 25 توصیه هایی است که با هدف ایجاد یک امن تر پردیس محیط زیست و افزایش پلیس پاسخگویی.

انتقادات و پیشنهادات در این گزارش می توان فرستاده شده به فرم گوگل تا Aug. 7 با توجه به campuswide ایمیل صدراعظم کارول مسیح فرستاده شنبه.

"از آنجا که فرایند داده محور و پژوهش بر اساس توصیه شد یک حس مشترک با رویکرد پرداختن به ریشه و علت چالش هایی که روشن شد از طریق کمی و کیفی اطلاعات گفت:" میا حل و فصل-Tidwell این دانشگاه برکلی رئیس ستاد و معاون معاونت به بخش حقوق صاحبان سهام و ورود در یک ایمیل.

هر دو UCPD و UC برکلی گفت: آنها نمی خواهد اظهار نظر در مورد این گزارش تا پس از بازخورد جامعه دوره است. UCPD سخنگوی Sgt. Nicolas هرناندز افزود که UCPD به نظر می رسد به جلو به کار با پردیس رهبران و جامعه به توسعه روش های بهتر به پردیس ایمنی.

توصیه های ذکر شده در این گزارش شامل demilitarizing UCPD جابجایی این UCPD, اتاق کار, ایجاد یک "می دانم که حقوق خود را جهت" و بهبود سلامت روان, آموزش ها و منابع در محوطه دانشگاه.

"دانشگاه باید نیاز دارند که سلامت روان منابع بیشتر به طور کامل یکپارچه به UCPD آموزش و منابع ... به طوری که افسران حساس تر هستند به سلامت روان است که در تعامل با مردم و هماهنگ به چگونه اعمال خود می تواند تاثیر منفی بر سلامت روانی جامعه دانشگاه با تشدید مسائل مانند تروما" توصیه های دولت است.

در این گزارش همچنین آمده است که IAB معتقد است که دانشگاه برکلی در نهایت باید اولویت بندی تخصصی سلامت روان پاسخ پلیس مبتنی بر پاسخ. UCPD رهبری قصد دارد برای دیدار با دانشگاه را مشاوره و خدمات روانشناختی برای بهبود همکاری خود را با توجه به گزارش.

علاوه بر این برای ارتکاب به دانشگاه برکلی هسته آرمان در این گزارش خواستار demilitarization از UCPD.

یک کمیته فرعی خواهد شد در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این demilitarization روند به مسیح در ماه سپتامبر و هدف این است که به ترکیب سهامداران و تشکیل دهنده بازخورد تابستانی 2021.

IAB همچنین توصیه می شود که UCPD دفتر بود نقل مکان کرد و بلافاصله دور از Sproul پلازا و Barrows لین بعد از آغاز ترم پاییز به عنوان دانش آموزان گزارش داده اند احساس ناامنی با توجه به مناطق' بزرگ حضور پلیس.

"من خوشبین هستم که این دانشگاه خواهد بود استراتژیک, پاسخگو, عمدی و پاسخگو به جامعه برای توصیه در IAB گزارش" حل و فصل-Tidwell گفت: در ایمیل. "این خواهد بود یک فرایند اولویت بندی استراتژیک, برنامه ریزی و مشارکت هماهنگ در سراسر محوطه دانشگاه."

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن