UC برکلی طرح با هدف افزایش جزایر اقیانوس آرام حضور

این جزایر اقیانوس آرام یا PI ابتکار به دنبال ایجاد یک محیط امن و محیطی در محوطه دانشگاه برای دانشجویان PI پس ز

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

این جزایر اقیانوس آرام یا PI ابتکار به دنبال ایجاد یک محیط امن و محیطی در محوطه دانشگاه برای دانشجویان PI پس زمینه.

ابتکار عمل مدیریت UCLA alumna فرشته Halafihi با هدف پرورش حس اجتماعی در میان PI دانش آموزان افزایش حضور خود در دانشگاه و ارائه ورودی PI دانش آموزان با پشتیبانی و منابع برای کمک به آنها را رشد در دانشگاه برکلی است.

ابتکار عمل ارائه می دهد انواع برنامه نویسی هدفمند به جامعه نیازهای خاص از دروس ارائه شده در PI تاریخ و هویت به زندگی و جامعه یادگیری برای دانشجویان سال اول PI دانش آموزان با توجه به یونیس Kwon مدیر آسیا و اقیانوسیه دانش آموز آمریکایی توسعه است.

در سال 2017, تنها 0.2 درصد از UC برکلی دانشجو در مقطع کارشناسی جمعیت به عنوان PI کمتر از سایر UC پردیس با توجه به Kwon. از این دانشجویان 48 درصد در حال اعطای پل واجد شرایط و 40 درصد نسل اول و نرخ فارغ التحصیلی برای PI دانش آموزان پایین تر از کسانی که از دانشگاه در بزرگ اشاره کرد Kwon.

"من می توانم پیدا کردن افرادی که همان منافع و مبارزات به عنوان من در حال آمدن به برکلی به عنوان یک جزایر اقیانوس آرام و کم درآمد اول نسل دانشجو" گفت: PI ابتکار کارآموز میشل سینگ در یک ایمیل.

سینگ در بر داشت این برنامه از طریق Halafihi که ملاقات با هر PI دانشجو در محوطه دانشگاه و پرسید: اگر آنها نیاز به حمایت از ابتکار عمل.

تاریخ مایا Ito به ذکر است که این برنامه نخستین بار او را دیدم پشتیبانی برای PI جامعه در مدرسه است.

"پشت در کالج من و دوستان من بودند این دانش آموزان بودند که برای مبارزه با آن" Ito گفت.

ابتکار عمل آمد با توجه به یک سال از آغاز فعالیت در سال 2017, با توجه به Kwon.

تکواندو گفت: این اقدام شامل رهبران دانشجویی در جلسه با پردیس معاونت سهام و ورود به تقاضا عمل از دانشگاه برکلی به آدرس منحصر به فرد خود را نیاز دارد.

"از لحاظ تاریخی برنامه و بودجه برای جزایر اقیانوس آرام بودند فشرده با هم تحت آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام چتر بر این دانشگاه" تکواندو گفت: در یک ایمیل. "این کمک به پاک از جزایر اقیانوس آرام جوامع زیرا آنها اعداد پنهان شدن در ظرف بزرگتر چتر."

ایتو اضافه شده که PIs مختلف مسائل و کلیشه نسبت به بقیه جامعه آسیایی مانند بالاتر حبس نرخ اقتصادی و معایب.

ایتو گفت: جامعه "زیادی" و ابراز تمایل مشترک با دیگر کارورزان به برگزاری کنفرانس توسعه برای PI جوانان است. علاوه بر این ایتو افزود: این طرح با هدف آوردن جوانان و جامعه دانشجویان به پی برنامه های در محوطه دانشگاه.

او همچنین اظهار داشت: یک آرزو برای حمایت بیشتر از دانشگاه برکلی خود را برای PI ابتکار و شناخت از وجود آن و تلاش.

Halafihi "قطعا قرار می دهد در یک کار خیلی بیشتر از من فکر می کنم او در گرفتن پرداخت برای انجام" Ito گفت. "من می خواهم برای دیدن بیشتر نهادی برای حمایت از اقیانوس آرام جزیره ابتکار."

با دانشگاه و بسته شدن با توجه به COVID-19 PI ابتکار ادامه داد: میزبانی رویدادها و برنامه های آنلاین اضافه شده Ito.

Skylar د پل نیز به این مقاله است.

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب