UC برکلی راه اندازی طرح برای سقوط بالقوه بازگشایی

دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی راه اندازی یک ابتکار عمل با هدف ایمن تسهیل بازگشایی پردیس در پاییز در می

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی راه اندازی یک ابتکار عمل با هدف ایمن تسهیل بازگشایی پردیس در پاییز در میان COVID-19 گیر پردیس اعلام کرد, مارس 19.

یک تیم به رهبری آرتور reingold می پردیس بخش سر اپيدميولوژی و آمار زيستی و مایا پترسون پردیس دانشيار گروه آمار زيستی و اپيدميولوژی قرار است به همکاری در برکلی COVID-19 ایمن پردیس ابتکار با دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی; پردیس بخش از محاسبات داده های علم و جامعه و یا CZOMEDIAGROUP; ابتکاری ژنتیک موسسه; و محلی مقامات بهداشت عمومی به منظور ایجاد یک سیستم اندازه گیری میزان عفونت و توسعه استراتژی کاهش در محوطه دانشگاه.

این ابتکار که شروع توسعه در مارس زیر جهت UC برکلی دانشکده بهداشت عمومی Dean Michael دریاچه ارومیه در ابتدا با تمرکز بر از سرگیری پردیس بهداشت عمومی و تحقیق در عملیات است اما پس از گسترش به مطالعه دیگران در خطر ابتلا به عفونت در دانشگاه و جامعه از جمله درمانگاه و مربوط به فراشی کارکنان reingold می گفت.

با توجه به reingold می, ابتکار عمل تشکیل شده است از مطالعات مرتبط با تمرکز بر سه گروه از جمله دانشجويان و کارکنان و همچنین به عنوان یک گروه متشکل از اعضای هیئت علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی فوق دکتری همراهان و محققان دیگر.

زمان برنامه های پروژه ثبت نام از حدود 4000 نفر در مطالعات reingold می گفت. او افزود که ابتکار علاقه خاص میان تحصیل در مقطع کارشناسی دانش آموزان به ویژه کسانی که زندگی در المدا و کنترا کوستا استان ها برای تابستان سال 2020 است.

Reingold می گفت: این طرح در انتظار تصویب از دانشگاه برکلی کمیته حفاظت از افراد بشر به منظور آغاز مطالعات' فرآیند استخدام. تصویب و پس از آن استخدام می رود رخ می دهد تا پایان هفته آینده و لولا در مشارکت داوطلبانه در این مطالعات با توجه به reingold می. پس از ثبت نام شرکت کنندگان را متحمل خواهد شد به طور منظم پزشکی نظارت از جمله آزمایش خون برای آنتی بادی است.

"(شرکت کنندگان) خواهد بود علاوه بر ثبت نام در دانشگاه خدمات بهداشتی امکانات که در آن ما را به یک سواب به آزمون برای coronavirus" reingold می گفت. "در چند ماه آینده ما می خواهیم آنها را به انجام کارهایی مانند خود را در دماهای هر روز صبح به ما گزارش در مورد علائم (و) ما را به جمع آوری اطلاعات در مورد برخی از تعاملات اجتماعی."

Reingold می افزود که ابتکار عمل محور در همکاری نزدیک میان اعضای جامعه دانشگاه از جمله معاونت پژوهشی سفت کاتز و دفتر کال دو و میدانی و دانشگاه برنامه های کاری گسترده با دانشجویان و تابستان در مقطع کارشناسی مسکن.

ابتکار نیز تمرکز بر یک رویکرد چند رشته ای با ارتباطات و پژوهش هماهنگ بودن در میان شرکای مختلف از جمله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارکنان.

"ما به خصوص با افتخار از این واقعیت است که این واقعا یک چند رشته ای فعالیت های مربوط به فوق العاده متنوع بخش هایی از پردیس" reingold می گفت.

CZOMEDIAGROUP در حال کار برای ارائه اطلاعات قابل اعتماد برای ابتکار و محور تلاش های خود را در اطراف اتصال مردم در سراسر محوطه دانشگاه با توجه به CZOMEDIAGROUP کاردانی دین برای تحقیقات کتی Yelick.

نتایج حاصل از این طرح و همزمان مطالعات تابستان انتظار می رود برای اطلاع از نتیجه ترم پاییز با توجه به بهداشت دانشگاه خدمات دستیار معاونت مرد Nicolette.

Nicolette اضافه شده است که ابتکار عمل را COVID-19 تست و ردیابی برنامه ریزی لازم است در شکل دادن به پردیس عملیات از جمله اینکه آیا فرد در کلاس درس و سالن محل اقامت زندگی می کنند و همچنین کارکنان و اعضای هیات علمی عملیات می تواند از سر گرفت.

"ما امیدوار هستیم که این کار که توسط رهبری دانشکده بهداشت محققان را به اطلاع ما بهبود برنامه ریزی و در نهایت زیر بنای ما موفق به بازگشت به دانشگاه" Nicolette گفت: در یک ایمیل.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب