UC برکلی قانون, استاد, توصیه کاخ سفید چگونه به تصویب سیاست های بدون کنگره

UC برکلی دانشکده حقوق استاد John Yoo شده است مشاور کاخ سفید در یک نظریه سیاسی است که اجازه می دهد تا یک رئیس ج

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

UC برکلی دانشکده حقوق استاد John Yoo شده است مشاور کاخ سفید در یک نظریه سیاسی است که اجازه می دهد تا یک رئیس جمهور برای تحمیل سیاست های بدون کنگره تصویب.

Yoo مقاله منتشر شده 22 ژوئن در ملی نقد و بررسی این استدلال که دادگاه عالی ایالات متحده را در 18 ژوئن تصمیم به بازگرداندن اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا IF برنامه ساخته شده است آن را مشکل تر برای یک رئیس جمهور برای لغو یک موجود یک جانبه سیاست از یک رئیس جمهور به تصویب برسانند که سیاست در وهله اول.

در جولای 20 مقاله برای نگهبان Yoo نشان داد که او شده است در بحث و گفتگو با مقامات کاخ سفید در مورد نظریه خود را و چگونه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می توانید دور زدن کنگره برای تحمیل سیاست های یک جانبه است که به طور مشابه خواهد بود دشوار است برای رئیس جمهور بعدی لغو. Yoo تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

"باراک اوباما می تواند موضوع خود را فراقانونی ویزا برنامه برای کودکان و پدر و مادر خود را توسط بیگانگان ساده اجرایی فیات" Yoo نوشت در ملی نقد و بررسی. "رئیس جمهور تهمت به حال به تظاهر نظم قانونی بود و با استفاده از آهسته اداری روش عمل به آنها معکوس است."

دانشگاه, استاد علوم سیاسی شان Gailmard گفت: در یک ایمیل که مفهوم سیاسی از تصمیم دادگاه در Yoo تفسیر این است که یک رئیس جمهور می تواند در برخی از راه تحت تاثیر اقدامات خود را جانشین.

"این به این معنی است که اگر یک رای دهندگان disapproves از یک سیاست آنها هیچ راهی برای بیان مخالفت خود را از طریق رای گیری" Gailmard گفت: در ایمیل.

با توجه به Gailmard اعتبار Yoo نظریه در نهایت بستگی به دادگاه و دخالت به عنوان یک بازیگر سیاسی و در حال تحول و رقابت سیاست است.

دیگر محققان استدلال کرده اند که تصمیم دادگاه عالی تنها تعهد که بخش اجرایی نیاز به ارائه دلایل کافی برای اقدامات خود را به خصوص اگر این اقدامات تاثیر منفی آسیب پذیر دسته از مردم است.

Yoo است که در حال حاضر ارائه مشاوره به دولت فعلی به استفاده از تفسیر او از دادگاه تصمیم اخیر به عنوان یک ابزار سیاسی برای رئیس جمهور به تصویب سیاست.

"این امر می تواند احمقانه برای رئیس جمهور به رسمیت شناختن و استفاده از این ابزار به عنوان بهترین آنها می تواند — و هر رئیس جمهور جمهوری خواه و دموکرات هل ابزار از دفتر تا آنجا که آنها از نظر قانونی می تواند" Gailmard گفت: در ایمیل.

اروین Chemerinsky رئیس برکلی قانون گفت: در یک ایمیل که او دریافت کرده است و پیام های بسیاری از فارغ التحصیلان و دانش آموزان بودند که ناراحت Yoo موقعیت اما Yoo اقدامات حقوقی بودند.

"استاد Yoo یک شاغل استاد و سخنرانی از جمله توصیه های خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است و حفاظت شده توسط متمم اول قانون اساسی و آزادی علمی," Chemerinsky گفت: در ایمیل. "من مخالف با موضع خود را در این اما او حق دارد آن را بیان کنند."

Chemerinsky اضافه شده است که قانون مدرسه را نمی خواهد هر گونه اقدام علیه Yoo.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن