UC برکلی کتابخانه باز می ماند تقریبا آماده برای کمک به دانش آموزان در طول همه گیر

عادی بهار ترم را به پایان رسید با UC برکلی کتابخانه ها پر از دانش آموزان انجام آخرین لحظه پژوهش به دنبال از طر

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

عادی بهار ترم را به پایان رسید با UC برکلی کتابخانه ها پر از دانش آموزان انجام آخرین لحظه پژوهش به دنبال از طریق کتاب و کشیدن همه nighters به مطالعه برای امتحانات و نوشتن در آخرین لحظات مقالات, اما در این سال با کتابخانه های خالی باقی مانده است.

UC برکلی کتابخانه رسما بسته مارس 17, زمانی که آالمدا کانتی خود را آغاز کرد پناهگاه در محل سفارش که مانع از تجمع در فضاهای عمومی به جز فعالیت های ضروری. با وجود آموزش از راه دور و دسترسی محدود به امکانات, اما, UC برکلی کتابخانه سیستم همچنان به ارائه بسیاری از منابع آنلاین است که می تواند قابل دسترسی از هر نقطه در جهان در پاسخ به همه گیر.

"در سراسر محوطه دانشگاه و در سراسر بسیاری از جهان زندگی می کند و روال زندگی افراد را تغییر داد گفت:" سلوی اسماعیل دانشیار دانشگاه کتابخانه دیجیتال ابتکارات و فن آوری اطلاعات در یک ایمیل. "چه چیزی تغییر نکرده است اما تعهد ما به خدمات و کمک به کسانی که به آن نیاز دارید."

کتابخانه است و تاخیر در مهلت برای بازگشت فیزیکی کتاب ها و منابع تا 31 ماه اوت و ارائه دسترسی از راه دور به کتابداران 24/7 از طریق یک فروم آنلاین.

آن را نیز نگه داشته و آن خرید آنلاین فرم درخواست باز اجازه می دهد پردیس اعضای جامعه به درخواست منابع جدید کتاب ها و مواد کتابخانه برای خرید.

"همه چیز متفاوت هستند و ما در حال یادگیری راه های جدید تعامل با و بودن در آنجا برای ما دانش آموزان و برکلی جامعه" اسماعیل گفت: در ایمیل. "ما می خواهیم به اجازه برکلی دانشجویان دانشکده و کارکنان — و ما تمدید جامعه از محققان و دانشمندان در سراسر جهان — می دانید که ما برای شما در اینجا."

در تلاش آغاز شده و قبل از همه گیر کتابخانه دیجیتالی شدن بسیاری از آن مواد با هدف ساخت حدود 200 میلیون آیتم از مجموعه های ویژه در دسترس آنلاین. بیش از 1.5 میلیون عکس آپلود شده تنها در سال گذشته با توجه به اسماعیل.

در حالی که هدف این بود که قبل از همه گیر و دیجیتالی شدن آغاز شده و حدود سه سال پیش اسماعیل گفت: تلاش ها باید در خدمت کتابخانه خوبی در طول همه گیر و نام آن را "مثبت" از سرمایه گذاری کتابخانه ساخته شده است که برای منافع آینده.

"ما یک دانشگاه دولتی — ماموریت ما این است برای خدمت به تحقیق و دسترسی به نیازهای کالیفرنیا و ما تمدید علمی جامعه" اسماعیل گفت: در ایمیل. "در قلب این است که آزادی ما گنجینه های از قفسه که آنها نشستن بر روی آنها را در حال حرکت از جعبه به بایت از قفسه به صفحه نمایش — به طوری که آنها در دسترس محققان در سراسر جهان به صورت دیجیتال."

UC برکلی کتابخانه نیز با همکاری HathiTrust تلاش co-تاسیس کتابخانه در سراسر UC سیستم در سال 2008 به افزایش دیجیتال بایگانی. با توجه به اسماعیل با شروع این بیماری همه گیر HathiTrust آغاز اضطراری و موقت دسترسی به خدمات که شامل میلیون ها نفر از دیجیتالی در دسترس جلد است. UC برکلی شده است کمک به HathiTrust با ذخایر خود را دارد.

علاوه بر این HathiTrust ارائه می دهد یک سرویس برای افراد معلول به درخواست آنلاین کپی از کپی رایت مواد در هنگام چاپ به شمار چالش است.

"همکاری با سازمان هایی مانند HathiTrust دسترسی به مجموعه هستند که در نتیجه سال ها بسیاری از کتابخانه های سرمایه گذاری در دیجیتالی کردن و گزینش و ارائه نه تنها گسترده دسترسی به, بلکه دیجیتال حفاظت از منابع کتابخانه برای مدت طولانی" اسماعیل گفت: در ایمیل.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن