UC برکلی اعضا مورد بحث روزنامه نگاری, چالش های پژوهش در COVID-19

UC برکلی اعضا مورد بحث و بررسی چالش های محققان و روزنامه نگاران صورت در هنگام ارائه اطلاعات دقیق در مورد یک بی

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

UC برکلی اعضا مورد بحث و بررسی چالش های محققان و روزنامه نگاران صورت در هنگام ارائه اطلاعات دقیق در مورد یک بیماری همه گیر و کمک به حرکت COVID-19 در دانشگاه برکلی مکالمه رویداد روز شنبه.

تعدیل بحث شد و فردریک Wehrle دستیار دین به صورت علمی طراحی و نوآوری در دانشگاه برکلی, فرمت, با جان Swartzberg پردیس بهداشت عمومی استاد بازنشسته و ادوارد Wasserman, رئیس پردیس دانشکده روزنامه نگاری.

"بسیاری از تجربه من با روزنامه نگاری و من 40 سال تجربه از بیماری های عفونی گرد هم آمده اند در این یک لحظه از زمان" Swartzberg گفت. "من و همکارانم در حال تلاش برای یادگیری در مورد آن, چگونه از روزنامه نگاران در حال تلاش برای یادگیری نحوه ارائه آن به مردم است."

Swartzberg اضافه شده است که روزنامه نگاران در حال حاضر با چالش گزارش از "binary" دیدگاه که با توجه به مسائل بین باز شدن جامعه و یا در ادامه به پناهگاه در محل.

با توجه به مبارزه برای حفظ مخاطبان و به طور کلی انقباض در اخبار, کسب و کار, اخبار رسانه های پیچیده است که در یک "یا شکستن لحظه" با توجه به واسرمن.

"مسئولیت روزنامه نگاران است که به حق آن را دریافت اما این خصوص چالش گیج کننده در یک محیط که در آن ماهیت دانش است که تحت روزانه تجدید نظر و روزانه توسعه مجدد" واسرمن گفت.

روزنامه نگاران در مواجهه با فشار تولید اخبار به سرعت در مورد این ویروس ممکن است نیاز به ترک روش معمولی از تایید و اعتبار با توجه به واسرمن.

Swartzberg گفت: در حالی که روزنامه نگاری به طور کلی با این نسخهها کار در یک 24/7 اخبار چرخه دانشمندان باید روشمند و آهسته در کار خود را در سراسر ویروس.

"آنچه مردم نیاز به درک این است که این نظرات که آنها در حال رفتن به از مردم مثل من و همکاران من هستند و نه لزوما رفتن به راست" Swartzberg گفت. "علم در حال رفتن به تغییر در دو یا سه هفته — ما شاهد این همه زمان ها در حال حاضر و ما نمی گرفتن آن را حق تمام وقت."

Swartzberg گفت: پناه در محل نمی تواند نامحدود — متحده نیاز به کشف کردن راه برای مردم را دوباره به جامعه در حالی که در ادامه به جلوگیری از عفونت نرخ از تشدید.

یک "قوی" با سیستم به خوبی آموزش دیده تماس با ردیاب نظارت مردم بازگشت به محل کار در دسترس بودن مداوم تخت بیمارستان و به اندازه کافی تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی که باید در جای خود به منظور نگه داشتن عفونت اعداد پایین با توجه به Swartzberg.

واسرمن اضافه شده است که دسترسی به امنیت اجتماعی شبکه نیز باید در جای خود به خصوص اگر بیکاری همچنان به آن را سخت تر برای بیماران بیمارستان به پرداخت صورتحساب های پزشکی خود را.

"نقش مطبوعات است که در صورت لزوم بر روی ترمز قرار داده و سعی کنید به روشن متفکر تر و مفید گزینه های سیاست و به ادامه خواستار توجه به مردم که رنج می برند نامتناسب و بی جهت از این سرایت" واسرمن گفت.

اولیویا Buccieri است منجر کسب و کار و اقتصاد خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @obuccieri_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن