UC برکلی طرح پايلوت تست کور پذیرش

UC برکلی در حال برنامه ریزی یک مطالعه در سال آینده برای اندازه گیری اثرات تست کور پذیرش در عملکرد تحصیلی. در ط

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

UC برکلی در حال برنامه ریزی یک مطالعه در سال آینده برای اندازه گیری اثرات تست کور پذیرش در عملکرد تحصیلی.

در طول یک جلسه 21 UC Board of Regents به اتفاق آرا رای دادند برای پایان دادن به استفاده از SAT و ACT در روند پذیرش برای متقاضیان دولت تا سال 2025 و مورد بحث و بررسی امکان جایگزینی آنها را با یک آزمون متعلق به سیستم UC. در این نشست UC برکلی صدراعظم کارول مسیح نیز اعلام کرد که دانشگاه برکلی در حال برنامه ریزی یک مطالعه آزمایشی برای اندازه گیری موفقیت تحصیلی دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون-blind اساس طول دوره کارشناسی حرفه.

"از آنجا که از COVID-19 سال آینده ما باید یک ایده آل سال برای آزمایش" مسیح گفت: در این نشست است. "SAT/ACT خواهد بود حتی بیشتر گرایش ابزار دقیق منعکس کننده تفاوت بین کسانی که با و بدون دسترسی به اینترنت در محیط بیشتر و کمتر منجر به یادگیری و متفاوت دسترسی به منابع حمایتی."

کالج مدیره و عمل تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

با توجه به پردیس سخنگوی جانت گیلمور SAT و ACT نمرات در نظر گرفته نمی شود برای هر کالیفرنیا متقاضیان در سال آینده و مطالعه مقدماتی پیگیری خواهد شد که عملکرد تحصیلی این گروه از دانش آموزان است.

یک مطالعه قبلی انجام شده در سال 2014 نشان داد که در مدارس با اختیاری تست استاندارد در پذیرش کسانی که ارسال نتایج تست و کسانی که نمی نشان می دهد تفاوت معنی داری در معدل یا نرخ فارغ التحصیلی با توجه به مسیح است. او افزود که در حالی که نمرات آزمون های استاندارد در خدمت به عنوان یک پیش بینی از دانشجوی سال اول معدل کلی دبیرستان معدل بهتر است یک پیش بینی کلی در مقطع کارشناسی معدل و نرخ فارغ التحصیلی.

اگر چه موقع فارغ التحصیلی بحث شده است به عنوان یک اندازه گیری از موفقیت UC انجمن دانشجویان یا UCSA معاون رئیس جمهور در امور خارجی Kamron ویلیامز گفت که او همچنین امیدوار است که مدارس بررسی دانشجویی پس زمینه و ارزیابی عوامل مختلف است که می تواند کمک به توانایی دانش آموز فارغ التحصیل در زمان.

"با توجه به این که ارسال SAT/ACT خواهد بود اختیاری در دو سال آینده این مهم است که کسانی که انتخاب می کنید برای ارسال نمرات خود را جریمه نمی شود در این روند گفت:" ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Derek Imai یک ایمیل به در. "من امیدوارم که این اختیاری مورد نیاز آزمون نمی کند و منجر به تعصبات و امیدواریم که در آینده حمایت خواهد شد منجر به حذف نیاز."

ویلیامز گفت که او معتقد است reexamination از کالج پذیرش روند سر رسیده است اظهار نظر که بسیاری از دانش آموزان او صحبت کرده است را نیز هیجان زده در مورد تست کور مطالعه و چه معنی می تواند برای آینده پذیرش.

ویلیامز اشاره کرد که UCSA و آن شورا از رئیس جمهور کار به سالمندان دبیرستان به شرکت در نظر عمومی به هیئت رجنت و از شنیدن آن خاطرات مجاز رجنت را یک "با مطلع" تصمیم گیری است.

"این فقط یک گام رو به جلو در مسیر درست به ما اطمینان حاصل شود که سیستم پذیرش است که واقعا در حال حرکت به سمت عادلانه تر چارچوب" ویلیامز گفت. "امیدوارم برنامه پنج ساله را نشان می دهد که وجود ندارد نیاز به یک UC متعلق به آزمون در همه, اما که همه موسسات در سراسر جهان را به سرب از UC و فقط از دور با SAT و ACT."

تماس با الکساندرا فلدمن و کاترین هسو در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن