UC Berkeley نظرسنجی می یابد نژادی، اختلاف قومی در COVID-19 اثرات

در نظرسنجی اخیر از موسسه مطالعات دولتی UC Berkeley یا IGS، رای دهندگان لاتین به مراتب بیشتر، به ویژه کسانی که

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

در نظرسنجی اخیر از موسسه مطالعات دولتی UC Berkeley یا IGS، رای دهندگان لاتین به مراتب بیشتر، به ویژه کسانی که عمدتا اسپانیایی زبان هستند، نسبت به رای دهندگان سفید پوست گفته اند که آنها ویروس کوروناویروس را به عنوان یک تهدید بزرگ برای سلامت خود یا خانواده شان توصیف میکنند.

IGS نظرسنجی بیش از 8،000 رای دهندگان ثبت نام شده در کالیفرنیا از طریق ایمیل ، در هر دو اسپانیایی و انگلیسی ، پرسیدن سوالات در مورد چگونگی احساس همه گیر است تاثیر خود و خانواده خود را در وضعیت سلامت و مالی.

از نظر مالی و سلامت، یافته ها نشان می دهد که رای دهندگان سیاه و لاتین بیش از رای دهندگان سفید پوست در حال مبارزه هستند.

برای مثال، ۵۹٪ از رای دهندگان لاتین گفتند که این بیماری تهدید بزرگی برای امور مالی خانواده شان محسوب می شود و در میان کسانی که اسپانیایی-مسلط هستند، این درصد به ۷۹٪ افزایش می یابد. به علاوه، حدود نیمی از پاسخ دهندگان سیاه پوست، ۴۵٪ آسیایی ها یا جزیره ای های اقیانوس آرام و ۳۱٪ سفیدپوستان این را گزارش کرده اند.

به گفته مارک دی کامیلو، مدیر نظرسنجی برکلی IGS، اکنون که داده ها برای عموم قابل مشاهده است، رهبران جامعه می توانند بر روی آن عمل کنند.

دی کاملو گفت: «این فقط برای نگه داشتن آینه ای به مردم رای دادن است تا سیاست گذاران به سیاست گذاری هایی که برای مردم مفید تر است، ادامه دهند» اگر ما بتوانیم اندازه گیری دقیقی از چگونگی دور شدن مردم بگیریم، امیدوارم، رهبران منتخب ما می توانند در مورد سیاست های مد سازی که بزرگترین تاثیر را بر گروه هایی که بیشترین تاثیر را دارند (توسط COVID-19)" پیش روند."

IGS با دفتر تحقیقات کالیفرنیا در ساکرامنتو در طول تابستان همکاری کرده است تا "شیرجه عمیق به اثرات محلی COVID در سراسر مناطق، به گفته اریک Schickler، همکاری با مدیر IGS و یک استاد علوم سیاسی UC برکلی.

Schickler افزود که در حالت ایده آل ، می شد پاسخ ملی بیشتری به همه گیر وجود دارد ، اما در غیاب آن ، IGS تصمیم گرفته است برای به اشتراک گذاشتن این داده ها با مقامات در سطح محلی تر.

Arianne Eason، استادیار روانشناسی UC برکلی که به مطالعه نامساوی های نژادی و طبقاتی می پرداخت، از نتایج نظرسنجی تعجب نمی کند.

او در COVID-19 همه گیر گفت، مردم از رنگ احتمال بیشتری برای مرگ، بیشتر احتمال دارد به کسی که مرده است، بیشتر احتمال دارد احساس استرس و احتمال بیشتری به مالی تحت تاثیر همه گیر می شود.

ایسون در یک ایمیل گفت: «نتایج منفی این گروه ها به مراتب طولانی تر از خود همه گیر خواهد بود و تفاوت های نژادی در این کشور تنها پرتلفظ تر و درهم آمیده تر خواهد شد»

ایسون در ایمیل گفت که او نگرانی های , با این حال , که تجارب بومیان آمریکا در نظر سنجی گنجانده نشده بودند , با توجه به اینکه بومیان آمریکا شده اند به طور نامتناسب تحت تاثیر همه گیر , با این حال "اغلب از بحث خارج، و در نتیجه خارج از ملاحظات سیاست."

تماس با کلارا براون شتاین در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن