UC برکلی پیشنهاد defunding 4 پروژه تخصیص پول به جای Evans سالن در شرایطی سرپا نگه داشتن. 13 بودجه

UC Board of Regents خواهد رای سهشنبه در مورد اینکه آیا برای گرفتن بودجه از چهار دانشگاه برکلی پروژه ها و اختصا

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

UC Board of Regents خواهد رای سهشنبه در مورد اینکه آیا برای گرفتن بودجه از چهار دانشگاه برکلی پروژه ها و اختصاص آن به سمت جایگزینی Evans سالن پس از رای دهندگان رد گزاره 13 در ماه مارس و متوقف UC سیستم از دریافت بودجه اضافی.

سرپا نگه داشتن. 13 یک وظیفه عمومی اوراق قرضه است که به نظر می رسد در برگه های رای در انتخابات مقدماتی. در حالی که ساکنان در آالمدا کانتی منتقل اندازه گیری با یک حاشیه بزرگ این گزاره شکست خورده در دولت رای 47 درصد به 53 درصد. اگر این پیشنهاد به تصویب UC سیستم را دریافت 2 میلیارد دلار از دولت که می ساخته اند, اندازه, اول کلی تعهد باند به ارائه کمک های مالی به سیستم UC پس از سال 2006 با توجه به UC دفتر رئيس جمهور.

"UC سرمایه نیاز افزایش یافته به طور قابل توجهی از سال 2006 گفت:" UC برکلی سخنگوی Kyle گیبسون در ایمیل. "دانشگاه مدیران باید شناسایی بیش از $11.8 میلیارد دلار در تهی دست نیاز به سرمایه در سراسر 10-پردیس سیستم تا حدودی به دلیل این واقعیت است که بیش از نیمی از تمام UC فضایی است که بیش از 30 سال است."

با توجه به گیبسون بسیاری از UC دانشگاه تجدید نظر درخواست خود را برای بودجه سرمایه به اولویت بندی تنها بالاترین نیاز دارد.

برای UC برکلی این به این معنی درخواست برای حذف بودجه از یک پیشنهاد به لرزه مقاوم سازی دورنت سالن Stephens سالن و Wellman سالن و متفاوت پیشنهاد برای به روز رسانی از دانشگاه هال و برای تخصیص این پول صرفا به سمت Evans سالن UC برکلی "بالاترین لرزه ای اولویت" گیبسون گفت.

"در حالی که این چهار پروژه مهم است این ساختمان به عنوان پرجمعیت و برنامه های خود را به عنوان دانش آموز رو به عنوان کسانی که در Evans سالن" گیبسون " در ایمیل. "این چهار پروژه خواهد رزومه زمانی که بودجه در دسترس می شود."

در سال گذشته Evans, سالن, همراه با پنج ساختمان دیگر بود مصمم به ایجاد یک "شدید" خطر به زندگی در این رویداد یک زمین لرزه. با توجه به رجنت' دستور کار جلسه ایوانز سالن نشان دهنده بیش از 45 درصد از پردیس فضا تلقی یک "شدید" خطر و defunding دیگر چهار پروژه را در نتیجه $118.55 میلیون دلار بودجه اضافی برای تکمیل Evans سالن.

با توجه به یک لیست از سرپا نگه داشتن. 13 UC طرح پردیس امیدوار به جای Evans سالن با یک ساختمان مدرن از جمله کلاس های درس و سالن های سخنرانی و کامپیوتر آزمایشگاه پس از تخریب ساختمان های موجود که تعیین می شود مقرون به صرفه ترین اندازه گیری.

گیبسون اضافه شده که اگر رجنت تایید پیشنهاد این دانشگاه آغاز خواهد شد در حال توسعه یک جدول زمانی طراحی و برنامه برای ساخت و ساز.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب