UC برکلی دریافت $20M به ایجاد شیمی مرکز نوآوری

UC برکلی اهدا شد پنج سال 20 میلیون دلار کمک مالی از بنیاد ملی علوم و یا NSF برای ایجاد یک مرکز برای کد گذاری ژ

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

UC برکلی اهدا شد پنج سال 20 میلیون دلار کمک مالی از بنیاد ملی علوم و یا NSF برای ایجاد یک مرکز برای کد گذاری ژنتیکی مواد یا C-GEM.

این مرکز یکی از نه NSF مراکز شیمیایی و نوآوری و یا CCI در سراسر کشور. C-سنگ کار می کند با 14 محققان از شش دانشگاههای مختلف از جمله دانشگاه برکلی. هدف آن است که برای "مقابله با" چگونه می توان پلیمرها در اختیار داشتن هر دو یک تعریف دنباله و تعریف ظهر گفت: Alanna Schepartz مدیر و محقق اصلی C-GEM در ایمیل. او افزود که این امر بازسازی ريبوزومی پلیمرها و یکی از "شیمی بزرگترین چالش است."

با توجه به مرکز وب سایت رویکرد خود را به "جام مقدس در سطح" مسئله این است که استفاده از repurposed اشکال ribosomes.

"مشکل این است که تنوع شیمیایی از این بیوپلیمرها بسیار محدود" Schepartz گفت: در ایمیل. "ما می خواهیم به استفاده از دستگاه است که باعث می شود پروتئین در داخل سلول به پروتئین غیر پلیمرها."

اعطای اهدا شد به C-GEM در دو مرحله توسط CCI. با توجه به Schepartz مرحله اول ایجاد شد به عنوان یک راه برای ترویج نوآوری از طریق تلاش مشترک و تاکید بر ایجاد تفاهم میان تیم های تحقیقاتی.

پروژه های ایجاد شده با هدف ترویج کار تیمی داشته باشید.

"با گرد هم آوردن محققان از سراسر رشته های مختلف با دیدگاه های ما می تواند واقعا دنبال تحول علم" Schepartz گفت: در ایمیل.

این برنامه را در ابتدا به سه سال گرانت در فاز من نه تنها اطمینان حاصل شود که خود پژوهش امکان پذیر است اما همچنین ارائه یک دوره زمانی برای اعضای تیم به تنظیم برای کار کردن با یکدیگر است.

با توجه به Schepartz محققان تا به حال به بازسازی تیم خود را به کار موثر تر با هم.

"آن را آسان برای آنها را به رسمیت شناختن یک گروه از محققان با ایده های بزرگ, اما آن را سخت تر برای تعیین اینکه آیا این گروه می تواند انجام بیشتر با هم به عنوان افراد" Schepartz گفت: در ایمیل.

$20 میلیون اعطای محققان به تازگی موفق به دریافت بخشی از فاز دوم جایزه.

فاز دوم بودجه اجازه می دهد تا محققان به دنبال بیشتر به کار خود را در عمق و گسترش کار خود برسد.

"ما می توانیم دنبال به مراتب بیشتر اهداف بلند پروازانه," Schepartz گفت: در ایمیل.

او افزود که تیم خود در نظر دارد به استفاده از این کمک مالی برای تقویت آن در آموزش و پرورش و برنامه های توسعه از جمله در مقطع کارشناسی تابستان فرصت های تحقیقاتی هنگامی که در دانشگاه پژوهش رزومه.

Schepartz همچنین گفت: پژوهشگران در به کارگیری آنها کمک مالی و همکاری با شرکت ابدیت برای ایجاد یک بازی آنلاین است که اجازه می دهد تا بازیکن را به پیکربندی RNA مولکول با توجه به تجویز شکل.

با توجه به Schepartz C-جم در نظر دارد در ترویج تحقیقاتی مشترک محیط زیست برای دانش آموزان از طریق mentorships و فرصت برای به دست آوردن دیدگاه از رشته های دیگر و C-GEM labs.

"ما امیدواریم که C-گوهر می شود یک مدل برای آموزش نسل بعدی دانشمندان به اکسل در به طور فزاینده ای میان رشته ای جهان" Schepartz گفت: در ایمیل.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب