UC برکلی دریافت $25M کمک مالی برای محاسبات کوانتومی تحقیقات

UC برکلی دریافت 25 میلیون دلار کمک مالی از بنیاد ملی علوم و یا NSF, به ایجاد یک multiuniversity ابتکار عمل با

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

UC برکلی دریافت 25 میلیون دلار کمک مالی از بنیاد ملی علوم و یا NSF, به ایجاد یک multiuniversity ابتکار عمل با هدف توسعه و درک محاسبات کوانتومی.

این جایزه اعلام شد سه شنبه و معرفی ایجاد پردیس NSF جهش کوانتومی چالش موسسه برای حال و آینده محاسبات کوانتومی یا QLCI. در حالی که دانشگاه برکلی یکی از سه NSF کوانتومی مراکز تحقیقاتی آن را به اشتراک گذاری این کمک مالی با subawardees از جمله UCLA, UC Santa Barbara و موسسه فناوری کالیفرنیا.

"این NSF هدف این است که برای پیدا کردن به موقع و پررنگ برنامه های پژوهشی نشان داد که قابل دوام مسیر رو به جلو است که اجازه می دهد پیشرفت با تاثیر قابل اندازه گیری در یک دوره پنج ساله گفت:" NSF سخنگوی رابرت Margetta. "حتی توان رقابتی در این برنامه proposers تا به حال نشان می دهد که تمرکز خود را ملاقات ما فکری شایستگی مورد نیاز است."

اعطای این نشان دهنده فقط یک سوم از NSF $75 میلیون سرمایه گذاری به محاسبات کوانتومی تحقیقات با دیگر 50 میلیون دلار برای رفتن به پروژه های led توسط دانشگاه کلرادو و دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین.

کامپیوترهای کوانتومی ساخته شده است به انجام بلند کردن اجسام سنگین است که محققان را در جهت نیاز به کار با بزرگتر و پیچیده تر ارقام است که رایانه های دیجیتال نمی تواند اداره کند. تفاوت اساسی بین دیجیتال و کوانتوم تکنولوژی کيوبيت است که یک واحد از اطلاعات است.

این کوانتومی واحد قادر به در آنچه محققان را "superpositions" در حالی که رایانه های دیجیتال عمل در یک فایل باینری یا یک یا صفر اما نه هر دو به طور همزمان با توجه به Hartmut Häffner دانشیار فیزیک و با همکاری محقق اصلی در UC برکلی QLCI.

با توجه به Häffner اخیر طرح به بررسی محاسبات کوانتومی ممکن است ناشی از ساختمان شرکت بهره — شرکت های مانند Hewlett-Packard, اتم محاسبات و IBM ذکر شده به عنوان همکاران خارجی در پردیس QLCI پروژه.

"این نوع از تحقیقات است که اتفاق می افتد در دانشگاه ها و این که بسیاری از نوآوری است اما دانشگاه های بسیار خوبی راه اندازی من می گویند برای حل سیستم های مهندسی از چالش است. که بیشتر شبیه به آنچه که شرکت ها خیلی بهتر در" Häffner گفت. "در یک آزمایشگاه تحقیقاتی شما در حال کار با دانش آموزانی که در حال یادگیری چیزهای جدید که علاقه مند به مفاهیم جدید اما آنها هنوز نمی باید این کار را تجربه کنند."

چند چالش های اصلی با توجه به Häffner در حال حاضر حد درک ما و گسترده استفاده از محاسبات کوانتومی: تیوی عدم شناخته شده الگوریتم نویز حساسیت و کيوبيت کنترل. اینها فقط چند موضوعات پژوهشی است که ممکن است مورد مطالعه در سال آینده در این دانشگاه مراکز.

در کنار تحقیقات کمک مالی استفاده خواهد شد به صندوق آموزش و پرورش و توسعه کوانتومی دانشمندان در حوزه های مختلف دانشگاه محل از جمله آینده برنامه کارشناسی ارشد در UCLA با توجه به Häffner.

"البته صنعت است و شاید نه چندان خوب مجموعه را امتحان کنید اساسا ایده های جدید و این واقع است که در آن دانشگاه در آمده دوباره" Häffner گفت. "ما نیاز به آموزش نیروی کار است."

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن