UC برکلی بازگشایی 15 تحقیقات ساختمان برنامه ای برای باز کردن بیشتر

بازگشت پژوهش در دانشگاه برکلی در جریان است با 30 تحقیقات ساختمان برنامه ریزی برای باز کردن در پایان ماه ژوئن پ

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

بازگشت پژوهش در دانشگاه برکلی در جریان است با 30 تحقیقات ساختمان برنامه ریزی برای باز کردن در پایان ماه ژوئن پردیس گفت: دولت.

UC برکلی اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos, معاونت اداری مارک فیشر و معاونت پژوهشی سفت کاتز همراه با پردیس محققان سوزان Marqusee و ماکسیمیلیان Auffhammer در مورد ترم پاییز برنامه ریزی برای تحقیقات سهشنبه به عنوان بخشی از UC برکلی پردیس گفتگو در مورد پاییز سال 2020 برنامه.

به گفته کاتز در حال حاضر 15 ساختمان های بزرگ باز در محوطه دانشگاه برای کم تراکم تحقیقاتی فعال. او اضافه کرد که دانشگاه انتظار دارد که در مجموع حدود 30 تحقیقات ساختمان است تا پایان ماه ژوئن است.

فیشر به روز رسانی در تمیز کردن و اقدامات احتیاطی گرفته شده قبل از بازگشایی هر یک از ساختمان.

"این پیچیده است. ما در حال تلاش برای نگه داشتن افراد سالم و حفظ پژوهش در پردیس که ما می دانیم که بسیار مهم است — آن را بخشی از ما که" فیشر گفت: در این رویداد است. "ما در حال تلاش برای فکر می کنم از طریق آنچه در آن به معنی اضافه کردن دانش آموزان را به مخلوط."

فیشر گفت: عملیات اورژانس مرکز مشغول به کار از نزدیک با استنلی هال یکی از بازگشایی ساختمان به کوه ضد عفونی کننده دست چوب لباسی مطابق با دستورالعمل از آتش مارشال در جهت حفظ ساختمان تمیز و امن است. این مرکز همچنین توسعه جهت که در آن پله به استفاده از زمانی که ورود و یا خروج از یک ساختمان و دستورالعمل گفتن بازدید کننده که در آن به ایستادگی و صبر کنید.

تمیز کردن استانداردهای نیز مطرح شده است, از سطح چهار به سطح دو و فیشر اضافه شده به معنی ساختمان در حال حاضر خواهد شد تمیز دو بار در روز. او گفت: UC برکلی ممکن است به استخدام تا 100 اضافی متولیان برای پردیس, حتی اگر آن را تنها برنامه ای برای باز کردن 80 درصد از پردیس فضا.

Marqusee بخشی از یک نیروی کار با خیال راحت به بازگشایی labs ایجاد شد و حدود دو ماه پیش و با اعضای هیات علمی دانشگاه زمانی که آنها درخواست دسترسی به یک آزمایشگاه است.

هر یک از ساختمان های فردی با این نسخهها کار به عنوان یک واحد با ساختمان کمیته نظارت و ایجاد دستورالعمل ها برای چه آن فرد جوامع به کار خواهد کرد. Marqusee اضافه شده است که محققان در حال کار در حدود 20% ظرفیت در حال حاضر.

"ما به عنوان خوانده شده تمامی طرح ها و روش های عملیاتی از آزمایشگاه به عنوان آنها در آمده و این واقعا فوق العاده" Marqusee گفت: در طول این رویداد. "مردم را در این بسیار جدی است."

در پاسخ به یک سوال در مورد امکان آینده شعله ور شدن یو پی اس از COVID-19, Marqusee گفت: پردیس است تماس با ردیاب. او افزود که در زندگی با آن قطعیت لازم است که با پوشیدن ماسک برای محافظت از خودتان.

Auffhammer ارائه بینش از محققان علوم انسانی که انجام بسیاری از کار خود را در یک محیط اداری به جای یک آزمایشگاه است.

اگر ممکن است او گفت: محققان باید کار خود را از خانه وجود دارد که هنوز هیچ واکسن برای COVID-19.

"ما به دنبال حق پشت آزمایشگاه تحقیقاتی مبتنی بر فضاهای به آمده تا با فرآیندهای موازی و ساده اجازه می دهد تا بازگشایی برخی از بزرگتر ساختمان با فضای اداری یک بار در شهر برکلی می دهد متهور" Auffhammer گفت.

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب