UC برکلی آزمایشگاههای تحقیقاتی صورت موانع دستیابی به پایداری بیشتر

با آزمایشگاه فضاهای در نظر گرفتن 25 درصد از ساختمان های دانشگاه, کاهش اثرات منفی زیست محیطی از تحقیقات در آزما

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

با آزمایشگاه فضاهای در نظر گرفتن 25 درصد از ساختمان های دانشگاه, کاهش اثرات منفی زیست محیطی از تحقیقات در آزمایشگاه گام ضروری برای دستیابی به برخی از پردیس های بلند مدت و پایداری اهداف است.

آزمایشگاه های تحقیقاتی اغلب بیشتر تلفات در محیط زیست به طور منظم از ساختمان های دانشگاه با توجه به Kira Stoll, UC برکلی ارشد پایداری و کربن راه حل افسر و تلاش برای کاهش این اثرات زیست محیطی هزینه می شود. در حالی که گروه دانشگاه در حال کار برای کاهش اثرات منفی زیست محیطی از تحقیقات برخی از راه حل های بالقوه هنوز کشف نشده بوده اند با توجه به دانشگاه ،

های مختلف آزمایشگاه های مختلف جریان زباله

پردیس و UC سیستم تاسیس طرح که با هدف کاهش پردیس اثرات زیست محیطی از جمله ضایعات صفر تا سال 2020 و کربن بی طرفی ابتکار.

در آوریل پردیس اعلام تعهد برای از بین بردن استفاده از غیرضروری تک-استفاده از پلاستیک تا سال 2030. این کمپین به اتخاذ چنین سیاستی بود که رهبری فعال دانشجویی سازمان CalPIRG.

از آنجا که تعهد کرده بود به تازگی آن درگیر هستند و هنوز در مرحله برنامه ریزی با توجه به CalPIRG پردیس فصل صندلی نیکول Haynes. توسط 2023 UC برکلی را صفر زباله طرح جزئیات آزمایشگاه-راه های خاص برای ارزیابی و کاهش امکانات استفاده از غیرضروری تک-استفاده از پلاستیک است.

همه آزمایشگاه در دانشگاه ها منحصر به فرد در این نوع از تحقیقات آنها انجام و در نتیجه اتلاف جریان تحقیقات خود را که می افزاید: یک لایه دیگر از پیچیدگی به موضوع پایداری است.

"در بسیاری از تفاوت های بین labs. بدیهی است که آزمایشگاه های بیولوژیکی متفاوت مورد نیاز از مواد شیمیایی آزمایشگاه از فیزیکی آزمایشگاه و مهندسی آزمایشگاه" گفت: John Coates, مدیر پردیس انرژی و Biosciences موسسه. "از نظر حصول اطمینان از ایمنی و همچنین پایداری شما باید آن را در یک مورد به پایگاه است."

بسیاری از آزمایشگاه نیاز به مقدار زیادی از تک استفاده از پلاستیک برای ایمنی و بهره وری اهداف است.

با وجود این برخی از سازمان ها پیشنهاد جایگزین برای این پلاستیک است.

"ما به دنبال ترویج بیشتر ظروف و دیدن اگر مردم علاقه مند هستند در حال حرکت به شیشه گفت:" دانشگاه محیط زیست بهداشت و ایمنی متخصص David Scrimger. "این فقط در اینجا در برکلی اما بسیاری از مردم در سراسر کشور به دنبال در چگونه در واقع انجام این کار است."

وجود دارد برخی از حالات این است که در آن آزمایشگاه نمی تواند سوئیچ از پلاستیک به شیشه به دلیل انجام این کار خواهد مطرح ایمنی خطرات با توجه به Coates. علاوه بر این افزایش تدارکاتی مشکل استفاده از شیشه های می تواند اضافه کردن به هزینه تحقیقات.

Coates موجود در یک تحلیل هزینه منفعت آن خواهد بود پنج برابر ارزان تر به استفاده از اقلام پلاستیکی نسبت به پرداخت شخص دیگری برای تمیز کردن ظروف.

پردیس 2030 تعهد اذعان دارد که در حال حاضر وجود دارد هیچ موجود راه حل های عملی برای کاهش زباله های پلاستیکی در برخی از آزمایشگاه. Haynes مراجعه کننده به آزمایشگاه به عنوان یکی از تعهد را "چالش مناطق است."

برای برخی از آزمایشگاه, اما, انواع دیگر زباله ها از نگرانی بیشتر از پلاستیک است. برکلی انرژی و فن آوری های پایدار یا بهترین آزمایشگاه — که در آن تحقیقات شامل محاسباتی طراحی پایداری و نرم رباتیک — deals با مقدار زیادی از زباله های الکترونیکی. آزمایشگاه نگه می دارد و یک قفسه از نمونه سازی مواد سخت افزار به صورت بالقوه استفاده مجدد, اما آن است که اغلب دشوار است به repurpose این مواد هنگامی که آنها قطع شده است و یا شکل در یک راه خاص با توجه به آلن ژانگ یک دانشجوی کارشناسی ارشد در بهترین آزمایشگاه.

"مسیر به صفر کربن عملیات": کربن بی طرفی ابتکار

کربن بی طرفی ابتکار با UC گسترده هدف از طرفی تا سال 2025 با هدف کاهش پردیس کربن به عنوان یک کل. این تعهد نه به معیارهای خاص به آزمایشگاه در دستورالعمل های آن.

"تمرین ما به روز شده است به کار با کلی پردیس کربن اهداف به جای بخش مربوط به اهداف بنابراین ما قادر به استفاده از مقرون به صرفه کاهش فرصت های زمانی که در دسترس" Stoll گفت: در یک ایمیل. "در آینده ممکن است نظر ما بیشتر اهداف خاص در صورتی که بهبود کلی ما مسیر به صفر کربن عملیات."

آزمایشگاه های مربوط به فضاهای حدود 25 درصد از پردیس ساختمان مربع و آنها می توانند تقاضا دو برابر مقدار انرژی در هر فوت مربع در مقایسه با دفاتر و یا فضاهای اداری با توجه به Stoll. او افزود که این آزمایشگاه انرژی بالا خواسته را اقدامات بهره وری انرژی های تجدید پذیر و مهم برای رسیدن به کربن بی طرفی.

زمان UC گسترده اقدامات نیاز به هر گونه ساختمان های جدید برای دیدار با گواهینامه نقره از طریق رهبری در انرژی و طراحی محیطی یا LEED با توجه به UCOP سخنگوی Stett هالبروک. LEED به طور گسترده ای استفاده می شود امتیاز سیستم است که کمک می کند تا تعیین نسبی پایداری ساختمان بر اساس معیارهای مانند مصرف انرژی و آب بهره وری.

این دانشگاه در حال حاضر دارای 20 LEED-گواهی پروژه های ساختمانی از جمله دو ساختمان با LEED platinum بالاترین رتبه بندی است.

"یکی از فرصت های کلیدی است برای پژوهش پیشرو دانشگاه به فشار هر دو تولید کنندگان تجهیزات و ساختمان طراحان به کارآمد ترین – LEED Platinum — ساختمان بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است" گفت: پردیس انرژی پروفسور دانیل Kammen یک ایمیل به در. "این اتفاق می افتد از طریق تلاش برای هر دو مجموعه استانداردهای بالاتر به 'رای خود را با دلار و خرید فن آوری های کارآمد تر."

به منظور تعیین ردپای کربن خود را و آزمایشگاهی ساختمان می توانید با استفاده از یک ماشین حساب کربن. Kammen کمک طراحی CoolClimate ماشین حساب که اکثر UC دانشگاه ها باید مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین ردپای کربن خود را با توجه به Kammen. این می تواند کمک به شروع روند رسیدن به کربن بی طرفی.

چگونه پردیس سازمان در حال کمک به

برنامه هایی مانند دانشگاه برکلی سبز Labs نیز به دنبال برای کمک به مقابله با اثرات زیست محیطی پردیس labs. سبز Labs ارائه می دهد یک برنامه صدور گواهینامه برای آزمایشگاه پردیس بر اساس معیارهای از قبیل کاهش زباله های بهره وری انرژی و آموزش و پرورش.

سبز Labs در سال 2012 آغاز شد و در حال حاضر در خدمت بیشتر به عنوان یک اطلاعات-های سازمان است. حدود 20 دانشگاه labs دریافت کرده اند, سبز, آزمایشگاه گواهینامه ها و سازمان همکاری با حدود 40 آزمایشگاه در کل. همه UC مدارس قرار است به یک سبز labs برنامه با توجه به Scrimger, که مدیریت دانشگاه برنامه.

Scrimger گفت: فروشندگان نقش مهمی در آزمایشگاه تلاش های پایداری. Haynes اضافه شده است که دانشگاه می تواند آغاز "بالادست راه حل" برای پایداری مسائل توسط مؤثر بر تامین کنندگان. او امیدوار است که UC برکلی به عنوان یک خریدار بزرگ می تواند به تشویق شرکت های تولید خود را تغییر دهید بسته بندی پلاستیکی و یا محصولات خود را به بیشتر پایدار.

"ما همکاری با بسیاری از فروشندگان و آنها نوع شنیدن آنچه که اتفاق می افتد در برکلی" Scrimger گفت. "سپس آنها اساسا نگاهی که اطلاعات و رفتن شما می دانید بازگشت به مقر خود و مدیران خود را و بگو: سلام این چیزی است که UC برکلی گویند یا انجام می دهند.' "

سبز آزمایشگاه کار می کند به اتصال این گروه از مردم با هم به منظور تسهیل در انتشار اطلاعات و هر ترم آن را نگه می دارد یک جلسه با این همکاران.

این سازمان همچنین در حال کار بر روی توسعه همکاری با دفتر توسعه پایدار برای کمک به آزمایشگاه گواهینامه برنامه بیشتر جهت.

"این پردیس در حال حاضر تولید سبز Labs طرح اقدام خواهد کرد که آدرس برخی از کوتاه مدت مقیاس کوچکتر استراتژی برای کاهش اثرات زیست محیطی از آزمایشگاه" Stoll گفت: در ایمیل. "این طرح به آدرس حوزه های مربوط به بهره وری انرژی و آب زنجیره تامین ضایعات و نامزدی."

در گذشته سبز ابتکار صندوق یا TGIF است که در یک پردیس صندوق است که پشتیبانی از تلاش ها برای افزایش پایداری بودجه سبز Labs' پروژه. سبز Labs اختصاص داده و برخی از این وجوه به فرد labs برای مقاصد خاص به خصوص جایگزینی تجهیزات.

این صندوق در حال حاضر نمی خاص ارائه کمک های مالی برای تحقیقات آزمایشگاه, اما فردی آزمایشگاه و محققان علاقه مند به کاهش ردپای زیست محیطی از پروژه های خود را نیز می توانید درخواست برای کمک های مالی از طریق TGIF با توجه به TGIF هماهنگ کننده ترزا یو.

موانع مالی به پایداری

بسیاری از فردی labs را در مقیاس کوچکتر تلاش برای بهینه سازی پایداری در تحقیقات خود را.

این تحقیقات علوم زیستی متمرکز کومار آزمایشگاه روشن برای دستکش است که تجزیه های زیستی بسیاری از بار سریع تر از مدل قبلی آن را به گفته مدیر آزمایشگاه کاترین پاترسون. از نظر بیشتر در مقیاس بزرگ تغییر پترسون گفت: وجود آزمایشگاه می توانید انجام دهید.

در حالی که فردی آزمایشگاه باید درگیر در روند کاهش ردپای خود را, آنها احتمالا نمی باید توانایی ایجاد تغییرات قابل توجهی با توجه به دانشیار دانشکده کسب و کار کریستین روزن, که تحقیقات پایدار شامل طراحی محصول و استراتژی کسب و کار. او افزود که کمک های مالی بیشتر است نیاز به ایجاد برخی از تغییرات وسیع بنابراین labs نیاز به کار با دانشگاه و دولت.

با توجه به روزن پردیس پرداخته و با کمبود مالی و کسری بودجه ساختاری در سال های اخیر و خاموش شدن ناشی از COVID-19 پناهگاه در محل اقدامات اضافه شده است به مبارزه مالی.

"ما تا به حال تمام این مسائل با قدرت خاموش شدن ناگهانی و غیره" روزن گفت. "ما تلو تلو خوردن از یک بحران به بعد و این باعث می شود آن را بسیار به چالش و سعی کنید به مقابله با چالش های مانند پایداری محیط زیست به دلیل آن را هزینه برای کاهش ردپای کربن خود را و خود را کاهش می دهد مواد شیمیایی سمی."

در حالی که دانشگاه در حال کار بر روی مقاوم سازی ساختمان به آن نیاز دارد بیشتر از بودجه مالی برای غلبه بر محدودیت های بیشتر جلوگیری از تداوم اقدامات با توجه به روزن.

روزن گفت: اعضای جامعه دانشگاه که در مورد مراقبت از محیط زیست نیاز به پیدا کردن راه هایی برای بسیج برای حمایت از افزایش بودجه از دولت.

"هیچ ناهار رایگان در اینجا. آن را فقط در مورد از دست دادن x" روزن گفت. "این مورد در واقع دستیابی به این قابلیت های جدید است که پول و هزینه است که نیاز به سرمایه گذاری و فداکاری است."

اما Rooholfada است منجر پژوهش و ایده های خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن