UC برکلی تحقیقات نشان می دهد CA برنامه های مراقبت از کودکان در معرض خطر مالی

در یک بررسی انجام شده توسط دانشگاه برکلی مرکز برای مطالعه مراقبت از کودک استخدام, محققان دریافتند که اکثریت کا

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

در یک بررسی انجام شده توسط دانشگاه برکلی مرکز برای مطالعه مراقبت از کودک استخدام, محققان دریافتند که اکثریت کالیفرنیا مراکز مراقبت از کودکان و برنامه های در خطر فروپاشی مالی با توجه به کروناویروس مربوط به بسته شدن.

بررسی های انجام شده بیش از یک دوره دو هفته ای از مارس 13 به 30 و دریافت پاسخ از بیش از 2 ، 000 امکانات در سراسر کشور. از پاسخ دهندگان 34 درصد از مراکز نگهداری کودکان و 72 درصد از خانواده برنامه های مراقبت از کودکان در حال حاضر باز است.

اما این نظرسنجی نشان می دهد که 63 درصد از برنامه های باز را نمی خواهد زنده ماندن تا یک ماه دیگر یا بیشتر از بسته شدن. در حال حاضر بسته برنامه های 14 درصد نمی خواهد زنده ماندن گذشته 30 مه.

اکثریت از بررسی برنامه های مراقبت از کودکان باید در برخورد با خانواده ها قادر به پرداخت هزینه برای خدمات و با حضور کم است که منجر به از دست دادن درآمد. از برنامه های هر دو باز و بسته 78% را ساخته اند تغییرات نیروی انسانی از جمله اخراج و کاهش مزایای.

علاوه بر مشکلات مالی اکثر برنامه های مراقبت از عدم کافی تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE برای کارکنان این نظرسنجی نشان داد. با توجه به این نظرسنجی 62 درصد از برنامه های مراقبت از کودکان که هنوز عامل با داشتن مشکلات به دست آوردن PPE.

به صورت محلی ارائه دهندگان مراقبت از کودکان احساس اثرات بیماری همه گیر کوروناویروس.

"آنها به پدر و مادر آنها از بسته شدن مدرسه در طول COVID-19 و به ما یک ماه به شکل چیزی گفت:" جاى سخت, مدیر برنامه برکلی-بر اساس فرشته آکادمی پیش دبستانی.

این بررسی به این نتیجه رسیدند که کالیفرنیا برنامه های مراقبت از کودکان در نیاز به برخی از کمک های مالی. در غیر این صورت دولت را ببینید دائمی تعطیلی بسیاری از برنامه های مراقبت از کودکان پس از همه گیر.

در حالی که بررسی می کند حمایت فوری از بازگشایی از امکانات مراقبت از کودک, آن توصیه می کنیم با ارائه یک محرک مالی به طور خاص برای مراقبت از کودکان میباشد.

"در پاسخ به این مالی ویرانی است نه عجله برای بازگشایی, مراقبت از کودک, اما تامین مالی و منابع بهداشتی را قادر می سازد که برنامه بسته شود و دوباره باز زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار" مطالعه متحده است.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب