UC برکلی تحقیقات واحد می یابد افزایش خطرات برای اقلیت نژادی در طول همه گیر

مردم از رنگ در کالیفرنیا ابراز نگرانی خود را از سلامت ایمنی و رفاه اقتصادی در میان COVID-19 همه گیر در UC برکل

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

مردم از رنگ در کالیفرنیا ابراز نگرانی خود را از سلامت ایمنی و رفاه اقتصادی در میان COVID-19 همه گیر در UC برکلی موسسه دولتی مطالعات یا IGS, نظرسنجی.

نتایج نظرسنجی منتشر شد شنبه با همکاری پردیس مستقر در کالیفرنیا طرح عدالت در سلامت و یا کال-IHEA. این نظرسنجی که انجام شد آنلاین مارس 16 مارس 20 و درگیر 8,800 ثبت نام رای دهندگان کالیفرنیا است که یکی از اولین در ایالات متحده برای اندازه گیری اثرات COVID-19.

"ما به طور عمده نظرسنجی انتخابات, اما ما شاهد همه گیر شد نما چنین مجموعه عظیمی از بهداشت عمومی و اقتصادی و سیاسی سوالات است که ما می خواستیم برای دیدن چگونه کالیفرنیا بودند فکر کردن در مورد آن گفت:" اریک Schickler, موقت مدیر شرکت IGS.

سفید پاسخ دهندگان و خانواده های آنان با توجه به نظر سنجی بیشتر از گروه های اقلیت نژادی به کار از خانه در طول بیماری همه گیر.

از شاغل سفید نظرسنجی پاسخ دهندگان 61.3% شده اند قادر به کار از خانه است که تقریبا 20-نقطه تفاوت نسبت به Latinx پاسخ دهندگان. علاوه بر این 53.3 درصد از سیاه و 58.9% از پاسخ دهندگان آمریکایی گزارش داد که آنها قادر به کار از خانه.

"لاتینی ها و آمریکایی های آفریقایی تبار هستند کمتر احتمال زیاد قادر به کار از خانه به طوری که آنها احساس می کنند بیشتر در معرض و آسیب پذیر تر و کمتر هیجان زده در مورد باز کردن پشتیبان گیری از موعد مقرر گفت: Cal-IHEA مدیر Hector Rodriguez. "این انعکاسی از خود را افزایش قرار گرفتن در معرض داده کسانی که زمینه آسیب پذیری های از نظر نوع کاری که آنها انجام می دهند که به مدت طولانی همراه با سلامت است."

دیگر نگرانی های موجود در نظرسنجی ها درجه یک جسمی فرد در مواجهه با دیگران و رابطه بین سلامت, ناامنی و امنیت اقتصادی است. این نظرسنجی در بر داشت که 26.5 درصد از پاسخ دهندگان سفید گزارش رو به یک "تا حدودی جدی" و یا "بسیار جدی" مشکل به عنوان یک نتیجه از کار در مجاورت نزدیک به دیگر افراد است. از Latinx پاسخ دهندگان با این حال 56.7% ابراز این نگرانی ها با 43.8 درصد از پاسخ دهندگان سیاه و 44.4% از پاسخ دهندگان آمریکایی گزارش همان.

با توجه به اقتصادی خطرات 83.2 درصد از پاسخ دهندگان گفته COVID-19 به ارائه برخی از نوع تهدید به امور مالی خود را — 44.1% گفت: منابع مالی خود را در "عمده" خطر. با توجه به نظرسنجی 59.6 درصد از Latinx پاسخ دهندگان گزارش دادند که در این "عمده" سطح خطر به دنبال 53.8% از پاسخ دهندگان 44.6% از پاسخ دهندگان آمریکایی و 37.3 درصد از پاسخ دهندگان سفید.

اگر چه بسیاری از پاسخ دهندگان خود را در مواجهه با ریسک مالی از حمایت اکثریت پناهگاه در محل اقدامات برای محدود کردن گسترش این بیماری است. یکجلسه 82% حمایت از این اقدام به حدی با توجه به نظرسنجی و 70 درصد از کسانی که به حمایت از این اقدام ابراز نگرانی بیش از اندازه پایان دادن زود است.

"با توجه به تأثیرات اجتماعی در طول این بیماری همه گیر از آن واقعا مهم است برای قرار دادن ذهن ما با هم" رودریگز گفت. "واقعا دست و پنجه نرم کردن با عوامل اجتماعی مرتبط با آن را به عنوان مربوط به COVID-19 و نحوه نگرش عمومی در حال شکل همه گیر و آنچه اتفاق می افتد به هر کس."

تماس با Nguyen Thao در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tnguyen_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن