محققان دانشگاه برکلی کشف کوچکترین شناخته شده ژن-ابزار ویرایش

UC برکلی دانشمندان کشف کوچکترین آنزیم در عین حال که می تواند قابل ملاحظه نقش در اصلاح ژنوم انسان. آنزیم لقب Ca

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

UC برکلی دانشمندان کشف کوچکترین آنزیم در عین حال که می تواند قابل ملاحظه نقش در اصلاح ژنوم انسان.

آنزیم لقب CasΦ به منزله بخشی از یک CRISPR-Cas سیستم یک ژن-ابزار ویرایش که اهرم سیستم ایمنی بدن از باکتری است. باکتری ها و ویروس ها با استفاده از پروتئین به هدف و برش DNA از مهاجمان و یا رقبا. هنگامی که این سیستم در حال پیوند به موجودات پیچیده تر از آن اجازه می دهد برای دستکاری DNA یک فرایند با طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی از بین بردن بیماری های ژنتیکی در جنین انسان به اصلاح محصولات به کت و شلوار بهتر محیط خود.

جدید آنزیم است که نیمی از اندازه از کسانی که قبلا مورد استفاده در CRISPR است علاوه بر این با ارزش به "همیشه در حال گسترش toolbox" ژن, ویرایش, با توجه به مطالعه همکاری نویسنده و پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو کانر Tsuchida. این آنزیم را به اندازه کوچک اجازه می دهد تا آن را به صورت بسته بندی شده به جمع و جور بردار برای دقیق تر هدف قرار دادن اضافه پاتریک Pausch مطالعه همکاری نویسنده و پردیس پژوهشگر فوق دکترا.

این CasΦ آنزیم همچنین دارای یک میزبان از دیگر ویژگی های منحصر به فرد. بر خلاف آنزیم ها در حال حاضر استفاده می شود آن است که در بر داشت در انسان است. به عنوان یک نتیجه نه موجود ایمنی به آن که کاهش اثربخشی ژن ویرایش.

با توجه به Pausch این آنزیم همچنین به عنوان یک "عملکرد چند تکلیفی آنزیم" است که در آن راهنماهای خود را به هدف قرار DNA به جای تکیه بر عوامل دیگر در داخل بوده ،

مطالعه ساخته شده بر اساس کار انجام شده در اوایل آزمایشگاه که در برخورد با ویروس ها حاوی CRISPR-Cas سیستم. به CRISPR-CasΦ سیستم بسیار جمع و جور و فاقد بسیاری از ژن های موجود در دیگر سیستم های, جذاب محققان.

"هیچ کس می دانست که اگر این سیستم در واقع عملکردی CRISPR-Cas سیستم و یا اگر آنها فقط برخی از عجیب و غریب تکاملی میانی مراحل به زودی به CRISPR-Cas سیستم" Pausch گفت: در یک ایمیل. "البته ما همچنین می خواستم ببینم اگر این عجیب و غریب سیستم را می توان برای ویرایش ژنوم."

با هدف قرار دادن این اختلال از ریشه ابزار مانند CasΦ آنزیم می تواند اجازه می دهد تا بیماری به درمان با اثربخشی بیشتر و با دقت تر از همیشه. این CasΦ آنزیم نیز یافت شده است که به خوبی کار می کنند در گیاهان, باز کردن راه در بخش کشاورزی گفت: Basem Al-Shayeb مطالعه همکاری نویسنده و پردیس تحصیلات تکمیلی ،

محققان برنامه ریزی برای به دست آوردن درک بهتر از آنزیم و قوانین حاکم بر عملکرد آن است. تنها پس از آن Tsuchida اضافه خواهد شد و آنها قادر به توسعه و انطباق با وسایل نقلیه به ارائه CasΦ به طور خاص سلول ها یا بافت های درون یک ارگانیسم است.

"این است که واقعا هنوز هم فقط نوک کوه یخ" Tsuchida گفت: در یک ایمیل. "همانطور که ما همچنان به حفر کردن به مسابقه تسلیحاتی بین ویروس ها (فاژ) و باکتری های ما ادامه خواهد داد به کشف جدید سیستم های دفاع مانند CasΦ."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن