محققان دانشگاه برکلی پیدا کردن ارتباط بین فقیر خواب, التهاب,

در یک مطالعه منتشر شده در پنج شنبه, UC Berkeley, محققان دریافتند که خواب با کیفیت ضعیف است مربوط به بیماری های

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

در یک مطالعه منتشر شده در پنج شنبه, UC Berkeley, محققان دریافتند که خواب با کیفیت ضعیف است مربوط به بیماری های قلبی عروقی به عنوان اختلال خواب باعث افزایش تعداد سلول های سفید خون.

با توجه به محقق رافائل Vallat فقیر خواب به مدت طولانی شناخته شده است به عنوان یک علت آترواسکلروز یا شریان های مسدود شده. بیشتر به طور خاص آترواسکلروز تجمع پلاک های چرب در قلب عروق است و علت اصلی برای بیماری های قلبی و عروقی مانند حمله قلبی و سکته مغزی با توجه به Vallat.

یافته های این مطالعه نشان داد چند امیدوار کننده فرصت های تحقیقاتی از جمله آترواسکلروز تشخیص است. Vallat گفت: خواب تکه تکه ممکن است یک نشانه زودرس آترواسکلروز که اغلب فاقد علائم آشکار تا زمانی که خیلی دیر است.

قبل از Vallat مطالعه آن شناخته نشده بود چگونه خواب ضعيف باعث آترواسکلروز. یک مطالعه منتشر شده در سال گذشته نشان می دهد فقیر از خواب می تواند باعث افزایش التهاب مربوط به سلول های سفید خون سطح در موش صحرایی سیستم قلبی عروقی که تحت تاثیر Vallat را آزمایش که انجام شد در انسان است.

با توجه به Vallat, این رابطه بین فقیر و التهاب می تواند توضیح دهد که ارتباط بین اختلال خواب و آترواسکلروز به عنوان التهابی مربوط به سلول های سفید خون هستند شناخته شده جزئی علت برای توسعه مسدود قلب و عروق.

Vallat اضافه شده که ممکن است عوامل دیگر ناشی از خواب از جمله تغییر فعالیت سیستم عصبی که منجر به تصلب شرایین و در عین حال از مطالعه شود.

Vallat مطالعه درگیر جمع آوری داده ها خواب, آزمایش خون و آمار آترواسکلروز خطر از در دسترس عموم مجموعه داده از بیش از 1 ، 000 افراد مسن است. دیگر عوامل مرتبط با افزایش خطر آترواسکلروز از جمله جنسیت ، قومیت و شاخص توده بدن نیز کنترل شده است.

نتایج Vallat مطالعه تأیید کرد که این احتمال وجود دارد که تکه تکه خواب را افزایش می دهد التهابی مربوط به سلول های سفید خون و گسترش تصلب شرایین.

Vallat ذکر تعجب آور پیدا کردن — در هنگام مطالعه نگاه در گزارش خود از خواب تکه تکه شدن ارتباط بين خواب و آترواسکلروز بود دیگر قابل توجه است.

"به عبارت دیگر خود و درک خود از کیفیت خواب خود را و یا که از بیمار خود را اگر شما یک دکتر ممکن است مفید باشد در پیش بینی این انجمن با آترواسکلروز" Vallat گفت: در یک ایمیل.

علاوه بر این التهاب ناشی از خواب است که به طور فزاینده ای مرتبط با سرطان و بیماری های عصبی مانند آلزایمر و پیری و اختلالات خلقی مانند افسردگی. تحقیقات بیشتر به این منطقه می تواند کمک به اطلاع رسانی عمومی دستورالعمل های بهداشتی در مورد این بیماری و رابطه خود را به خواب ضعيف با توجه به Vallat.

در حالی که دیگر بیماری های قلبی عروقی و عوامل خطر مانند سن و قومیت نیست, تغییر, خواب مداخله ممکن است به طور موثر کاهش احتمال بیماری های قلبی عروقی Vallat گفت.

"خط پایین این است که خواب سالم در حال ظهور است به طور فزاینده ای به عنوان یک فاکتور بسیار مهم برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی همراه با فعالیت بدنی و رژیم غذایی" Vallat گفت: در ایمیل. "گرفتن بیشتر و خواب بهتر است چیزی است که هر کس می توانید به صورت رایگان و با حداقل تلاش."

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن